Hahaha hier ook en pakzooi is ook te grappig
Nou dit heb ik dus ook altijd
Ondertussen zijn er in Arnhem veel winkels bijgekomen !
Iemand ervaring met kopen en annuleren?
Kan namelijk niets vinden of ik mijn geld ook terugkrijg (of een deel).
Zo jammer, zit te kijken of er iets voor straks is voor de weg terug naar huis maar alles is zo laat afhalen of juist op rottige tijden. Vind dat best lastig.
Ik heb een keer geannuleerd en kreeg mijn geld gewoon terug op mijn PayPal account
Je kan binnen een bepaalde tijd (3 uur voor de ophaaltijd ofzo?) nog annuleren en dan krijg je inderdaad je geld terug. Kan onderaan je bon. Als die mogelijkheid er niet meer is ben je dus te laat.
Ik heb wel op tijd beëindigd maar vroeg mij af of ik mijn geld terug kreeg.
Late reactie, maar ik vond De Koffietafel beetje magertjes.
Ik wil het binnenkort weer bij de bakker doen
Witte bolletjes in elk geval wel. Ik denk de meeste broodjes wel als ze zacht zijn, harde wordt vies lijkt me
Of invriezen lekker is weet ik niet, maar je kunt ze wel een dag of twee later weer even in de oven doen om knapperig te maken. (dit ligt er trouwens ook aan of het een bakker is die conserveringsmiddelen gebruikt of niet. Mijn lievelingsbakker maakt bijvoorbeeld superlekker brood zonder toevoegingen maar als je dat 's ochtends koopt is het 's middags alweer oud…) Als ik met Too Good To Go echt veel brood meekrijg dat ik niet in kan vriezen geef ik trouwens gewoon een deel aan de buren. Dan ligt het in elk geval niet in mijn keuken te verpieteren.
De ekoplaza bij ons doet nu ook mee! Echt steeds meer bedrijven die aansluiten, zo leuk. Er doet ook een snackbar mee, ben wel benieuwd wat je daar dan krijgt… binnenkort maar uittesten!
Je kan elk soort brood invriezen. Gewoon even op kamertemperatuur laten ontdooien en het smaakt weer als vers. Ook knapperig brood.
oooh van welke Delhaize is dat?
Ugh zo jammer dat die bakker niet in mijn stad meedoet.