Too Good To Go

Dit heb ik voor 3.99 gekregen! Ik vind het echt hartstikke prima! Een van de croissantjes is trouwens een kaas croissantje :heart:

14 likes

wow nice!! ik ga 'm een keer halen dan

Ik ga dit volgende week een keer proberen. Moet alleen nog even kijken waar ik heen ga :thinking:

Omgeving Den Bosch nog steeds niks :disappointed_relieved:

1 like

Wel redelijk grote flessen, vind 4 euro echt wel een goede prijs. Heel lekker!

2 likes

Vind ik ook jammer

1 like

Tilburg ook nog niet :frowning: dichtsbijzijnde is 30 km

2 likes

Het breidt wel snel uit vind ik, hopelijk binnenkort ook naar t zuuden!

2 likes

Haha, dit heb ik ook wel als ik bij de bakker doe ja! Heb liever meer brood dan meer gebakjes, is natuurlijk een gok, maar ja, dat maakt het ook juist leuk.

Wow, die originele prijs, voor dat formaat flesjes… Ik ken de winkel niet, is het zo speciaal of is het gewoon duur omdat het hip is?

2 likes

@Hazel beide wel denk ik, er zijn niet veel winkels zo gericht op juice (cleanses) en alles is biologisch, vers, koudgeperst, bijzondere ingredienten, lekker, etc. natuurlijk is het een groot deel marketing en ‘status’ waar je voor betaalt, zou er zelf ook geen 14 eu voor neerleggen. maar vind het wel een aantrekkelijk concept en volgensmij is het ook gewoon goed voor je, dus dit is voor mij iig een goede deal.

Oké, wel een bijzonderder sapje dan inderdaad. En sowieso goede deal ja! :blush:

1 like

Ik heb vandaag bij O-café opgehaald. Twee croissants, twee halve broden en heel random een avocado.

Ben best blij ermee.

3 likes

Vandaag bij eko plaza geweest;
2 broden (kleine broden); 1 spelt brood en 1 half pompoenvolkorenbrood
'n hard broodje
Pakje salami worst met venkel
En toen keek ze me aan en zei ze ‘ja sorry dat is alles’.
Vond het nogal karig, maar toen zei een medewerker dat ze nog iets in haar tas had wat ze toch niet at en ik t wel mocht. Zei de andere medewerkster nog van ‘weet je zeker dat je m niet hoeft?’ en toen kreeg ik nog 2 kaas/spinazie burgers mee.
Wel aardig maar ook raar dat de medewerkers dus alle producten die ook/eigenlijk voor too good to go bestemd zijn zelf mee naar huis nemen…

8 likes

Ah karig! Maar je mag hier gewoon wat van zeggen tegen too good to go he! Ze zijn verplicht voor een bepaald bedrag wat mee te geven, dus als ze het niet halen is het gewoon hun probleem. Echt skeer dat ze dat uit dr tas haalde haha

4 likes

Net voor de eerste keer de app gebruikt!
Bij WAAR in Arnhem voor €3,99
Ze waren echt super aardig en gingen allemaal dingen voor me uitzoeken :slight_smile:
Alleen een vrouw wilde die stukken taart in plastic inpakken… Dus ik zei maar snel doe het alsjeblieft in de bakjes die ik bij me heb

Ben zeker tevreden!
In die doos zitten nog 4 eitjes trouwens.

Nu al 1 stuk taart aan het eten :smirk:

25 likes

Ziet er goed uit! Wel heel random die hagelslag mini :joy:

1 like

Haha ja echt hè en die Frosties :joy:

2 likes

Wow, dit is zo’n goed idee! Net even gekeken in Den Haag, daar is vandaag niet veel. Hopelijk kan ik binnenkort wel een keer gebruik maken van deze app.

1 like

Waarom die aangesneden citroen? Hadden ze tequila bij de proevertjes? :joy:

2 likes

Hahaha :joy: ik denk dat ze dat miss in drankjes deden omdat het er mooi uit ziet

1 like