Too Good To Go

Volgens mij interpreteer je @Bertie haar berichtje nogal wat negatiever dan ze bedoelt haha. Ze legt alleen maar uit hoe het werkt.

8 likes

Huh ik ook niet? Zoals @Rozevarken zegt bedoel ik het helemaal niet aanvallend, maar ik kan me er wel over opwinden dus wellicht dat je dat erin las haha.

2 likes

Ik kon weer na een tijdje niet geweest te zijn ivm oa vakantie! Bij de bakker geweest, hoeveelheid was wel minder dan meestal helaas, maar wel gewoon lekkere dingen :slight_smile:

Wilde eigenlijk bij Biomonkie doen maar die was dicht vandaag denk ik ofzo?

5 likes

Die compote is lekker bij vlees of kaas, maar als je vegan eet kan dat niet echt :frowning: misschien als dip?

1 like

4.50 bij lekker brood in DH (nog een extra broodje links bovenin maar al op) je mocht daar zelf kiezen. Ga er zeker vaker heen.

11 likes

Ik wist niet eens dat er een tweede hotdogrestaunt zat in Utrecht. Dan zal Dogma op de Voorstraat toch wel veel beter zijn. Maar deze hotdog vind ik er ook niet 7,99 uitzien :stuck_out_tongue:

Die in IJselstein?

Wat een superchille buit! Zo lekker ook als je bij de bakker gaat halen en er zitten dan van die koeken bij buiten het brood nog, zo chill!!

1 like

Nee, maar er stond bij allemaal dat ze ‘Niks om te redden’ hadden. Weet dat die in Amsterdam altijd op zaterdag wel wat heeft staan dus vandaar dat het me bij die in ieder geval opviel.

Ik zat toen al aan het bedrag en toen mocht ik nog 1 ding kiezen dus deed dat koekje maar omdat we samen waren zei ze dan doe ik er 2 :wink: dus dat was ook fijn!

2 likes

Ben ik nou blind of is dit zonde creditcard niet mogelijk? Wat irritant :confused:

Edit: grapje heb Paypal al gevonden :smiley:

Tot nog toe was altijd alles behalve de spar om de hoek uitverkocht, maar nu om half 2 natuurlijk niet. Dus ik heb bij New Fork en Vlaamsch Broodhuis besteld. Ik ben benieuwd!!

2 likes

Klopt! Kan alleen met cc

Update

New Fork, 4,99

Vlaamsch Broodhuys, 4,50

In die witte zakken zit nog een heel en half brood.

Ik ben positief verrast! Vind het best veel voor dit geld. Mijn vriend was heel blij met de salade (ik eet vega).

23 likes

Vandaag weer bij District geweest, helemaal met de auto want ik zou daarna door naar de Koffietafel in Zeist maar die werd net voor ik daar naartoe reed gecancelled :frowning_face:
Bij District had ik een heel brood, vier kleine broodjes/koffiebroodjes/chocoladedingen, een soort plat stokbrood en twee stukken appeltaart. Ben weer heel tevreden maar voelde me beetje suf dat ik met de auto was.

3 likes

Zo stom dat er in Maastricht nog steeds niks zit!

Oh, het bakkerscafé heeft bijgezet, die is steeds om middernacht uitverkocht maar soms zetten ze er in de loop van de dag nog iets op. Helaas ben ik nog aan het werk als het opgehaald moet worden, dus dat gaat hem niet worden vandaag.

1 like

Bij Marqt vandaag voor 4,99: verse pasta, broccolikiemen, slamelange, gemarineerde kip en sticky toffee banaan taartje

27 likes

Tot nu toe krijg ik gewoon een tasje van de zaak mee.

Ja ik ook. Elke keer helemaal voorbereid met een tas vol bakjes en shit. En dat je die dan gewoon weer mee terug mag slepen omdat je een kant en klare tas meekrijgt.

2 likes

Het duurde echt te lang voordat ik doorhad dat het waarschijnlijk om een stronk paksoi ging.

10 likes