Ik heb ook bij District gehaald gisteren, super chill! Mocht zelf kiezen welke twee broden en welke kleine broodjes en dan moest ik zeggen wat ik in de zak stopte en sloeg hij het aan, bij twaalf euro moest ik stoppen. Heb een brood met extra vezels, heel lekker, een olijfbrood, twee croissants en twee chocolade koffiebroodjes. Het was vier euro. Was ook door een brainfart tien minuten te vroeg maar mocht gewoon al meenemen.
Ik heb vorig week voor het eerst de app uitgeprobeerd bij de ecologische supermarkt bakker. Bij Ekoplaza een liter aan yoghurt (niet aan mij besteed), vla, geitenkaas en vlees mee. Gelukkig was ik de eerste en kon ik het vlees voor chocolade kokusbrood (wat een zoete meuk zeg!) inruilen. Alleen durfde ik het niet nog keer te vragen en nu zit ik met yoghurt opgescheeptā¦
Bij de bakker kreeg ik een heel broodstok, halfje bruin, witte bolletje en een enorm brioche brood mee! Erg tevreden ermee!
Ik heb in een paar maanden tijd best wat locaties uitgeprobeerd (Den Haag):
- New Fork. In totaal drie keer gedaan, eerste stond er al een mega goed gevulde tas voor me klaar met soep, broodjes, sandwich, sapje, koekje en een stuk cake geloof ik. De tweede keer kreeg ik een sapje, een wongton (?) soep met buikspek (ik eet geen varken) en een koekje. Dat vond ik zo tegenvallen, was echt geen 12 euro wat het had meoten zijn (geloof ik) waard. Afgelopen week nog een kans gegeven en toen kreeg ik een stuk heerlijke dadeltaart, een sapje met pindakaas, een sandwich en dit keer mocht ik kiezen en kreeg ik een vegetarische wongton soep. Dus ben toch wel tevreden!
- Lekker Brood. Een keer in de zoveel maanden, als mān brood op is, vul ik mān hele vriezer (niet zoān hele grote hoor) met Ć©Ć©n keer Too Good To Go van Lekker Brood. Het is best wel een prijzige (biologische) bakker, maar met zoān bon het helemaal waard! Je mag alles zelf uit kiezen (heb 1 keer gehad dat het al klaar lag en ik niet kon kiezen, de andere keren kon ik wel kiezen) en meestal moet ik stoppen omdat ik het niet meer kwijt kan in mijn vriezer anders.
- The Foodmaker: hier mag je 3 (soms 4) dingen uitzoeken, ik neem altijd soep, die is echt heel lekker vind ik. Daarnaast neem ik meestal nog een broodje en een croissantje of chocoladebroodje. Als je het los moet kopen behoorlijk prijzig (broodje 6 euro ofzo en soep al 4) maar met TGTG een aanrader!
- Exki heb ik 1 keer gedaan en vond ik echt tegenvallen. Vieze salade en twee broodjes. Niet de moeite waard.
- Donuts&Co. 6 donuts voor 5 euro geloof ik. Hou normaal niet zo van donuts (had vrienden die bleven eten dus had ze eigenlijk voor hen gehaald) maar deze vond ik wel erg lekker! Niet zo vet als de normale donuts. En verschillende smaken.
Heeft iemand nog meer tips voor regio Den Haag? Ik wil Munch nog een keer uitproberen, maar die gaat altijd hard. En ben ook wel benieuwd naar Pinsart en La Bruschetta.
Overigens doet de app het bij mij de hele dag al niet, bij jullie wel?
Pfff, zit ik er een keer precies om middernacht klaar voor, laadt hij niet
Ik heb vandaag bij drie graefjes in zuid besteld, heel benieuwd! In Utrecht nu al best wat uitgeprobeerd, maar daar zijn de meeste winkels die meedoen bakkers helaas
Gelukkig nog iets kunnen scoren, niet in een van de restaurants die standaard om 0.01 uitverkocht zijn helaas, daar zat ik eigenlijk op te azen, maar ik heb nu besteld bij Backwerk in Nijmegen. Ben heel benieuwd, kan er mooi na mijn werk langs rijden om het op te halen.
Wauw!
Ja zeker!
Oeh! Ben je naar I love cupcakes geweest?
Nee drie graefjes, maar i love cupcakes is niet echt een aanrader. Vrij droog
Ik vond het mwah. Ik heb 3,99 betaald, en op zich ben ik niet ontevreden, maar ik heb zeker niet het idee dat dit 11,99 waard is.
Het moet ook nog in de spits opgehaald worden, en dat is echt de hel, dus ik denk niet dat ik deze nog een keer neem.
Supervet, ik zie dat er in Amsterdam ook een bloemenwinkel meedoet: Bloemenwinkel Jemi (Warmoesstraat). Hoop dat ik die een keer kan scoren!
Oh dat is leuk!
Ik had weer een bakker bon, voor ā¬4,99 kreeg ik:
2x een half brood
4 spelt eierkoeken
2 gevulde koeken, 1 roze koek
1 volkoren kaas twister, 2 gewone kaas twisters
2 croissants
Dat denk ik ook, want toen ik ging (adam centraal) hadden ze alles wat over is apart gelegd en ik mocht zelf kiezen. Al was ik de 1e x dus ik durfde niet zo goed. Ik had een vegan broodje, een soort quiche en een lasagne. Maar we hadden nog meer mogen kiezen, als we durfden.
Verder bij brrood:
- een heel brood (bleef nog 2 dagen lekker en daarna tostiās gemaakt)
- een scone
- een croissant
- 2 noten/krentenbollen
- en hele leuke mensen.
Gisteren bij marqt voor ā¬4,99
- 3 manderijnen
- bos basilicum
- radijsjes
-paprika met tahinedip
-hollandse garnalen - aardbei/rabarbercompote
- zak aardappels
- lamsschouder
- schouderkarbonade
Ik ben zelf vega/veel plantaardig, dus het vlees en de garnalen zijn voor mān vriend. Het vlees zit in de vriezer (schouderkarbonade voor snert heeuj) en de aardappelen en basilicum kunnen prima dit weekend nog mee. Rest is als lunch/snacks vandaag. Ik vind het echt heel veel, en hoewel dat eigenlijk heel zonde is vind ik het fijn dat het nu niet wordt weggegooid. Vind het echt heel leuk en wordt er creatief van met koken alleen de compote weet ik niet zo goed wat ik ermee moet #tipszijnwelkom
Voortaan ga ik fotoās maken voor dit topic jeej!
Ik verbaas me er vooral over dat zoān hotdog normaal 8 euro kost?
Nav iemand hier een bon gekocht bij lekker brood in DH ben erg benieuwd!
Er staat in de app als je bestelt een waarde doorgestreept, dat is volgens de app de eigenlijke waarde en is ook zo afgesproken met de deelnemende winkels. Ik zou ook niet blij zijn als je weet dat die hotdog acht euro is en dat alles is wat je krijgt, terwijl de app zegt dat je voor dertien euro vretten krijgt. Dan verwacht je er nog wat bij, en als je er als maaltijd op rekent toch kut want je hebt ineens minder. Plus, dan had je voor een paar euro meer op je eigen gekozen tijd je eigen gekozen smaak kunnen eten.
Aardbei/rabarbercompote is lekker met blokjes kaas of boterham kaas vind ik, alleen dus niet plantaardig