Ja he toevallig ook allemaal vegetarisch!
Ik heb het gister uitgeprobeerd bij een hotel! Voor vier euro mocht ik dingen van het ontbijtbuffet opscheppen in het bakje, broodjes, scrambled eggs, bacon, fruitsalade etc. Daarnaast kreeg ik nog een flesje jus en een coffee to go. Vond ik netjes! Ook heel leuk om een hotel binnen te stappen dat ik zelf nooit zou boeken (drie of vier sterren hotel tussen de grote kantoren).
Wow wat heb je veel gekregen bij BB!!
Ik ga vnv voor het eerst Mr. Salad proberen. Hier iemand al ervaring ermee?
Iemand ervaring met TGTG in Haarlem?
Ik! Ik heb Bakken & Bikken, Marqt en Biomonkie in Haarlem geprobeerd. Allemaal aanraders!
Er staat er eindelijk een op in mijn woonplaats! Wel van een zogenaamde ‘frietboetiek’. Wat zou je dan krijgen
(Nee mag het niet zelf testen want #healty #fatgirlgoesfitgirl #summerbody2080)
Dat is ook lullig, zeg. Zijn ze op vakantie en het vergeten uit te zetten ofzo?
Iemand wel eens bij de AH gehaald?
Ik heb het vorige week in Groningen geprobeerd bij bakker blanche. Kreeg voor 4 euro;
2 broden
2 verschillende croissantjes
1 koffiebroodje
1 chocoladebroodje
Toen ik kwam ging ze net bezig en vroeg ze of ik zelf wilde uitzoeken. Ik zei dat ik haar liet kiezen (anders voel ik me zo’n aasgier)
Bij bakker van der Grijp in Nieuwginna:
Een stokbrood, heel wit brood, twee verschillende pizzabroodjes, vier verschillende kleine broodjes, en een kaasstengel. Lekkah! Alleen vet awkward want er kwamen meteen na mij gewone klanten die echt geen hol begrepen van wat er gebeurde met mijn ‘bestelling’ haha
Ik was zondag bij de Bakkerswinkel in Utrecht. De bon was 3 euro en kreeg 2 croissants, twee heel erg lekkere ham/kaas broodjes en 1 chocoladebroodje. Allemaal heel erg lekker en goedkoop, zeker in vergelijking met de normale prijzen daar. Ze verkopen gelijk hun bonnen om 00.00, maar ga het zeker nog eens doen. Nadeel, ik woon alleen en het is allemaal heel erg ongezond en niet in te vriezen.
Paar dagen geleden voor het eerst iets gekocht via de app en het was veel. Was bij de bakker en kreeg voor 5 euro: een brood, twee luxe muffins, vier harde broodjes met zaden en pitten en een Franse appeltaart. Maar woon ook alleen dus kan dit niet te vaak doen, anders word ik moddervet. Was wel super lekker overigens
Het kattencafe hier is mee gaan doen!! Nu wil ik daar dus kopen, alleen al omdat ik er een keer naar toe wil
Helaas is het me nog altijd niet gelukt om iets te scoren, alles in de buurt is zo snel uitverkocht, of er is gewoon niks.
Ik heb het al een paar keer hier in rotterdam gedaan, maar de laatste tijd is alles s ochtends al uitverkocht, terwijl ik het soms pas om 15u kost eerst. Misschien door de vakantie ofzo…
Bij veel restaurants komt het ook om 00:00 online dus dan wordt het gewoon snel opgekocht door mensen die dan nog wakker zijn. Voor mij met burger-bedtijd betekent dat dat ik dus nooit meer de lekkere too good to go’s kan scoren
Ja dat zag ik inderdaad ook. Uitverkocht om 00:16 enzo… ik hoop dat het in september weer wat normaler wordt!
Ik vrees eigenlijk dat het zo blijft in de grotere steden ook wanneer er meer bedrijven besluiten mee te doen. Dan is het eigenlijk alleen nog weggelegd voor studenten die geen hele drukke agenda hebben.
Ik heb net opgehaald bij District in Utrecht, en het was echt heel veel! Een kwart superlekkere cheesecake, een heel brood, en dan nog een zak met een croissantje, vier kleine broodjes en een groot bruin stokbrood. Echt een succes! Eergister was ik bij Exki op het station en daar raad ik het echt af. Ik kreeg een minimuffin, een kleine maaltijd met pasta en een bakje peen julliene (echt letterlijk alleen maar geschrapte worteltjes zaten erin). Dat vond ik voor het geld het niet echt waard, kan me ook niet voorstellen dat dat 14 euro bij elkaar was.
Hahaa ik heb net ook bij district opgehaald, maar ik heb geen cheese cake. Wel een heel rozijnenbrood, een heel desem donkerbrood. Meergranen stokbroodje, twee krentenbollen en een croissant.
Bij exki kreeg ik vorige keer best veel: twee kleine salades, een soepje en meloen.