Too Good To Go

Ahh ja dat is logisch. Maar ergens hoop ik dat het momenteel allemaal meiden zijn die het straks weer vergeten zijn of saai vinden :sweat_smile:

1 like

Hopelijk gaan ze allemaal naar ekoplaza waar ze verlepte rucola krijgen en zijn ze er snel klaar mee.

12 likes

25 likes

Net mijn bestelling opgehaald bij de bakker:

2 halve broden, 4 mueslibollen, 6 witte kadetten en 2 chocolade croissants.

18 likes

Ik heb mijn eerste bon net betaald. Vandaag ophalen bij een bakker hier. Ben heel benieuwd!

5 likes

Ik heb ook net voor het eerst een bon gekocht in DH, ga stiekem nog even langs de action om een bakje te kopen want die heb ik niet bij :sweat_smile:

5 likes

Net ook weer geweest! Er zit 1 bakker dicht in de buurt, daar had ik al meerdere keren gedaan. Nu een keer bij een andere bakker:

Vond het een goeie tas!

33 likes

Ik heb dit vandaag opgehaald bij Exki en ben tevreden! Twee grote belegde broodjes, spring rolls en een kleine muffin. Die muffin was echt goddelijk.

24 likes

Mijn buit bij New Fork! Broodje vega gado gado en boerenkaas, yoghurt met fruit, fruitsalade(stond al in de koelkast) twee sapjes en een stukje boterkoek. Dikkie Dik heeft beide broodjes opgepeuzeld net (en gaat zo sushi eten, oeps):sweat_smile:

De gado gado was heeeel lekker!

23 likes

Heeft iemand enig idee wat de voorwaarden zijn voor aanbieders/restaurants? Ik wil het aanraden aan iemand die ik ken maar vind het zo stom om iets aan te raden terwijl het dan misschien veel geld kost of alleen kan als je sowieso elke dag waste hebt bijvoorbeeld. Kan echt niks op internet erover vinden!

Ja precies, dat zag ik ook! Ik vraag me af of je door een soort screening moet gaan ofzo haha en of het ook voordelig kan zijn voor kleine mini zaakjes die af en toe waste hebben.

Wij doen mee als aanbieder. Je hoeft niks te betalen om in te stappen maar een (best groot) deel van de omzet gaat wel naar TooGoodToGo zelf… wat ik best jammer vind eigenlijk.
Ik geloof niet dat je door een screening gaat , bij ons kwamen ze wel langs om te werven maar na aanmelding zijn ze niet meer langsgeweest !
Er waren geen specifieke voorwaarden, alleen dat je je aan de bedragen moet houden (dus er moet wel echt ter waarde van bijv. €12 inzitten)

3 likes

Het kan ook voor mini zaken. Hier in de buurt een cateraar die af en toe maar heeft. Haal je ook gewoon op bij een huisadres.

Ik heb een keer erover gevraagd bij een aanbieder toen ik iets kwam ophalen. Ze betalen wel een percentage aan de app, meer dan ik eigelijk verwacht had. Maar zoals deze verkoper aangaf, het is meer dan niets en het scheelt verspilling. Zij had veel groenten en had dus aan het einde van de dag dingen die nog heerlijk waren, maar misschien iets minder mooi. Ik geloof niet dat er echt een screening was.
En de verkopers kunnen de sterren en reviews die gegeven zijn natuurlijk gewoon inzien (vind het wel echt raar dat wij als “klant” die reviews niet kunnen zien?)

3 likes

@Rummi @9000 @Delos Thanks allemaal! Duidelijk! Had al verwacht dat je inderdaad een flink percentage moet afstaan, maar ga het zeker aan haar voorstellen! Ze heeft een wijnwinkel waar ze ook allemaal potjes met smeerseltjes, olie en lekkere sapjes etc. uit Frankrijk importeert. Maar soms houdt ze veel over en geeft ze het gratis weg, maar daarom is dit denk ik wel heel leuk voor haar!

2 likes

Ik ga vanavond mijn eerste TGTG afhalen bij de bakker!

4 likes

Weet iemand hoe je instelt dat je een notificatie krijgt als er iets beschikbaar is in de buurt? Heb notificaties wel aanstaan maar nog nooit een melding gehad.

Volgens mij hebben ze die functie nog niet in de app. Heb wel eens een notificatie gekregen met iets van “wees een hero, kijk wat er nog beschikbaar is bij jou in de buurt” maar een melding aanzetten voor mijn favorieten of iets dergelijks kan nog niet. Hopelijk komt dat wel snel net als een in app melding als het restaurant na pick up tijd nog zijn TGTG cancelt en je niet voor niets gaat.

3 likes

Dit kreeg ik bij de bakker! 10 witte bolletjes, 6 Harlekijntjes (soort dikke gevulde koeken), een half bruin, een soort dikke focaccia met kaas en olijven en een herfstbrood (met rozijnen. noten etc). Super lekker allemaal! En zoveel luxe brood-dingen die ik normaal niet zou kopen :smiley:

28 likes

Oeh die koeken! Lekker!

1 like

Ik ga zo voor het eerst! Vind het wel een beetje spannend, maar heb ‘t vlaamsch broodhuys gekozen, kan niet veel misgaan denk ik haha

2 likes