Too Good To Go

Heb net mijn bestelling opgehaald bij de bakker hier in de buurt. 3 hele broden, 8 bruine bolletjes en 4 kaasstengels (mijn favo) voor 5eu. Had stiekem gehoopt op iets zoets maar als nog blij ermee. Hoef voorlopig in ieder geval geen brood te halen!

8 likes

Heel benieuwd naar wat je krijgt!

Vergeten een foto te maken en het meeste ligt nu al in de vriezer :slightly_frowning_face:

Bij Van Maanen:
-een half tijger wit
-een half bruin brood met pompoenpitten
-twee keer een half dubbel donker brood
-een grote ontbijtkoek
-een notenkarameltaartje (omg deze is zo lekker!)

9 likes

Ja zo wow, net terug, is wel een bizarre ervaring. Was zo nieuwsgierig, kon echt niet wachten om thuis te komen zodat ik het kon uitpakken. Maaaaarrr ben zo tevreden oh my god wat is het veel, hierbij de foto!

De meest rechtse is zo groot, daar is een sneetje echt een halve meter voor mn gevoel hahaha
(Rommel van huisgenoten :octopus:)

21 likes

Wajoo heb vanmiddag gehaald bij bakker van der Grijn in Nieuwginna en ik kwam ongeveer 30 seconden voor sluitingstijd en kreeg alles mee wat over was en dat was heel veel :scream::ok_hand::drooling_face:

Twee hele broden, vier afbakbroodjes, zes luxe broodjes en nog twee kaasuienkruiers. Vet lekker allemaal, de vriezer weer vol en lekkere broodjes morgen en naar werk, voor 4 euro.

12 likes

Ik ben helemaal enthousiast door dit topic! Helaas doen er bij mij in de buurt maar 3 winkels mee. Hoop om 00.00 een bon te kunnen halen voor bakker van maanen!

Ik zat om 20.40 in de trein en bedacht heel spontaan nog ergens iets te halen. Gelukkig zat er nog Ă©Ă©n bon tussen mijn favorieten. Dus twee minuten voor het einde van de ophaaltijd stond ik bij de Starbucks :grin: Dan voelt het extra goed, want zonder mij hadden ze het dus echt weg moeten gooien.

Voor 4,99 had ik:

• broodje ei met ham wat er heel goed uitziet, is voor mijn vriend als hij vannacht thuiskomt van werk
  • twee grote chocolatecookies
  • dikke plak bananenbrood
  • dikke plak wortelcake met crĂšme zooooo lekker!

Ben blij :smiley:

24 likes

Yes mag vanaf 16:00 mijn eerste too good to go ophalen! Ik ga proberen om hier dan wat foto’s te posten.

6 likes

Is dit van Antwerpen Centraal? Daar kom ik ook vaak langs, misschien bestel ik daar ook eens!

Dit net bij bakker van Maanen gehaald voor 5 euro. Het brood voelt nog lekker zacht aan! Onwijs blij mee.

20 likes

Nou net echt mega teleurgesteld bij de eerste keer dat ik wat wilde halen! Blijkbaar waren er teveel bestellingen verkocht dan dat ze daadwerkelijk over hadden. Kan gebeuren maar de vrouw die het vertelde was niet echt vriendelijk. Moest m’n gegevens achterlaten (net als 5 anderen) en ze ‘ging kijken wat ze kon doen’. Heb natuurlijk gelijk gemaild naar Too Good To Go maar toch erg jammer. Had me er vooral zo op verheugd! Die 5 euro boeit me niet zoveel.

Wat jammer! Kan altijd gebeuren, maar dat hadden ze wel beter kunnen inschatten en op tijd moeten annuleren. Was ook een keer al in de winkel heel enthusiast toen ze het net hadden gecanceld :frowning: Je verheugt je er toch heel erg op en dan jammer als het niet doorgaat, ook al ben je eventueel wel blij dat er geen waste is :stuck_out_tongue:

Ja zij gaf aan dat er dus meer bestellingen waren verkocht dan het aantal dat zij had doorgegeven. Maargoed ik ga het binnenkort gewoon nog een keer proberen!

1 like

Hopelijk dan een mega goede haul!

1 like

Net heel spontaan voor 4 euro lekker brood, broodjes en croissantjes gehaald. Zo handig om in het centrum te wonen :grimacing:

9 likes

Goed dat mijn negatieve ervaring nog ergens goed voor is. :stuck_out_tongue:

3 likes

Ik wil ook in het centrum wonen om deze reden haha xD Nooit problemen met fietsen naar de stad voor shoppen, werk of transport, maar lastminute TGTG en dan fietsen ho maar :laughing:

Ik kan vanavond een bestelling afhalen bij broodje gerry op utrecht centraal, ben heel benieuwd!

5 likes

Vandaag bij Anne&Max wat opgehaald. Was verbaasd over hoe druk het nog was een kwartier voor sluiten, maar blijkbaar nog tot later open en TGTG haal je gewoon eerder op :stuck_out_tongue:
Voor 2,99 heb ik gekregen:
-een energieshake/smoothie die echt heeeeel erg lekker was
-2x een broodje met ??denk avocado- of hummus-spread
 het is heel groen en lekker

Over het algemeen, aangezien de producten daar best duur zijn normaal, ben ik er blij mee :slight_smile: Alles is nog heel vers. Zeker voor herhaling vatbaar. Toen ik binnenkwam lopen lag hun vitrine met lekkere dingen nog helemaal vol, dus hopelijk daar iets van de volgende keer hihi

9 likes

Ik vind dit zo’n leuk concept, maar helaas zit er niets bij mij in de buurt. Hopelijk dat daar in de toekomst verandering in komt!