Haha wat toevallig en leuk!
Redelijk, ik woon in het spijkerkwartier
Grappig zeg!
Klinkt goed! Binnenkort maar eens proberen!
Ik koop dus de hele tijd bonnen die ik daarna weer annuleer omdat ik geen zin heb om het op te halen waarom ben ik zo lui
Mijn drankje van Ekoplaze was btw ook al niet meer goed. Toen ik een slok gisteren nam had ik even het idee of ik vergiftigd werd. Never nooit meer. Goede reclame om daar vaker langs te gaan. Doe mij dan maar wat wortelrasp.
Mijn woonplaats heeft eindelijk ook 1 bakker dus vanmiddag krijgen we onze 1e bestelling!
Ik heb vandaag weer twee bonnen in Groningen! Bakkerij Blanche en Coffee-Break. Ga nog even kijken of ik allebei ga doen.
He gadver, dat ziet er niet uit alsof het nog met een klant mee had moeten gaan.
Zou hier echt een klacht over indienen
Wow, echt schandalig. Dat js niet to good to go, maar too bad to eat.
Vind het altijd zo ongemakkelijk als je te vroeg bent en je als een hyena staat te wachten totdat het tijd is
Mijn eerste Too Good To Go bestelling! 10/10 (Bakker Bart)
Ik kwam daar en hij zei: wat wil je hebben?? Ehhhh… Ik stond echt met m’n bek vol tanden haha, dacht dat je gewoon wat zou krijgen? Het hele schap lag nog vol, ik kon uit van alles kiezen. Dus ik zei doe maar die luxe broodjes, want die gaan altijd wel op (kun je invriezen toch?). En m’n vriend wilde juist zoete meuk etc. Steeds als ik dacht ok nu is het genoeg zei die: Wat wil je nog meer?? Dat ik op een gegeven moment maar zei tis goed haha, anders moet ik het zelf weer weggooien. Heb 4.99 betaald ipv 15 euro, maar volgens mij had ik de hele winkel meegekregen
- 2 donuts
- 1 muffin
- 2 dikke chocoladekoeken
- 2 Roomboter croissants
- 11 luxe broodjes (triangels, ciabattas, meegranen broodjes etc)
Stomme vraag misschien maar hoe voeg je je betaalgegevens toe in de app? Ik heb Paypal aangemaakt maar ik snap het niet
Haha, soms als ik de winkel moet sluiten dan moet ik ook de TGTG-bestellingen afhandelen. Ik vind het ook altijd ongemakkelijk als er mensen al 10min voor sluiting binnenkomen voor hun bestelling. De ophaaltijd staat duidelijk vermeld en hoezo zou ik al dingen meegeven als ze in die 10min misschien nog verkocht kunnen worden?
Ik hoefde pas in te loggen op paypal de eerste keer dat ik wat bestelde
Ohhh oke! Dan zal het wel goedkomen haha
Vandaag bij de biologische bakker onze allereerste tas opgehaald:
3 grote broden (echt zo lekker)
2 chocoladebroodjes
Croissant
Klein rozijnenbrood
Die broden zijn normaal tussen de 4 en 6 euro per stuk dus die kopen we nooit maar nu moet ik van mn vriend iedere week daar een bon gaan scoren.
Alles in Tilburg was echt om 00:01 uitverkocht. Hoop dat dit even een beginhype is en dat het overwaait haha, want ik baal! Ik was de aller eerste die iets van TGTG ophaalde in Tilburg en inmiddels ben ik niet eens meer op tijd😥