Ik hoop op De gillende keukenmeiden, maar ik grijp steeds mis. Die hebben zulke lekkere dingen!
Ik ben dan meestal nog wakker dus dan kijk ik gelijk
Ik denk het. Soms komt er rond een uur of 4 in de middag ook nog iets online, dus ik hoop dat ik daar een keer op tijd voor ben.
Ik woon weer eens in een gat waar ze er niet aan doen.
Nou In mijn stad(je) stonden een paar weken geleden wel wat dingen die mee deden met TGTG, maar zie nu dat er heel veel gestopt zijn met de verkoop.
Stad verderop staat de AH er ook bij. Hoe gaat dat dan? Moet je dan naar de klantenservice balie? Of gewoon een medewerker aanspreken? Dat lijkt me zo awkward
Ik vind het zo jammer dat ze hier niet meedoen, haha Wel een andere bakker overigens.
Ik zag dat er hier 3 winkels bijgekomen zijn. Of nou ja, een biologische winkel, een groenteboer en een café. Zeker bij dat café wil ik nog weleens kijken wat je daar krijgt.
Iemand al eens bij een eko plaza geweest? Ik mag vanmiddag wat ophalen dus ben benieuwd!
Ik heb een bon gekocht van de bakker hier. Vanmiddag tussen 5 en half 6 ophalen, ben benieuwd!
Jup! Toen ging er een medewerker lopen en die kwam met een winkelpand vol spullen terug, ik had 12 Items! En dan swipen ze je app en hoppa je kan gaan (ff in je eigen tas doen uiteraard). Ik voelde me helemaal niet karig, de andere mensen in de rij vroegen hoe ik aan zoveel voor 3,50€ kwam en die wilden het juist ook!
Ik heb eindelijk beet en kan aan de eind van de middag ook iets ophalen
Kun je de spullen eigenlijk ook door iemand anders op laten halen? Of moet je echt in de app laten zien dat je een bon hebt gekocht?
Je krijgt de afhaalbon in de app, en die wordt geswiped als bevestiging dat je geweest bent. Dus je moet hem echt in de app laten zien.
Nou ja er staat in de app wat de waarde normaal gesproken zou moeten zijn, dus als je dan degene hierboven als voorbeeld neemt, die 2 broodjes kreeg die 10,50 waard zouden moeten zijn, dan vind ik dat wel karig ja. Voor 3,50 had zij ergens anders misschien ook 2 broodjes kunnen halen die ze wel zelf kon kiezen en die misschien nog wat langer houdbaar waren. En het werkt natuurlijk ook 2 kanten op; wij als koper verwachten lekker eten voor weinig geld, maar je retailer of horeca krijgt nog een bedrag voor eten wat ze anders weggooien. Dit zouden ze niet voor niks weggooien, het voldoet blijkbaar niet aan de eisen waarvoor je het voor de normale prijs mag verkopen. Dus vandaar dat de koper denk ik idd wel wat verwqcht voor het bedrag.
Beetje onduidelijk uitgelegd, ben ik niet zo goed in, maar hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.
Net mijn bestelling opgehaald bij Bakkerij Tom van Otterloo op de Graaf van Lodewijkstraat in Arnhem
Had €3,50 betaald. Ben zeer tevreden, vind het best veel!
Niet alles kost hetzelfde ook. Op sommige plekken betaal je 4 euro en op andere plekken 8. Dus als je 8 euro betaalt mag je ook wel meer verwachten dan wanneer je 4 euro betaalt, lijkt mij…
Ekoplaza Den Haag, €2,99
- 1 stokbrood
- 1 maaltijd risotto met zuurkool. Wel lekker, maar beetje flauw. Zou het niet zelf nog eens kopen.
Deli by Shell Rotterdam, €3,99
- Zak Napoleon
- Pakje dropjes
- half volkorenbrood
- bruine en witte ciabattabroodjes
- saucijzenbroodje
- frikandelbroodje
- vegan empanada
Ik heb net iets gehaald bij Exki voor 4.50 en kreeg een aziatische salade en een bakje aardappel-pastinaak-spinaziestamppot met paddenstoelensaus, hazelnoot en kip (ze zeiden dat het vega was maarja). De salade is in ieder geval heel lekker! Had het gehaald omdat ik moest avondeten in de trein dit is iig 100x gezonder, lekkerder en goedkoper dan ander stationsvoedsel.
Ik moet hier hardop om lachen. Al die bosjes! Maar eh voor mij geen ekoplaza denk ik. Hopelijk kun je er iets lekkers mee maken (dan ben je iig creatiever dan ik in de keuken :D)
Wow ik woon daar heeeel dichtbij in de buurt. Jij ook?