Too Good To Go

Haha dit heb ik altijd bij bakkerij Nepelenbroek. Eigenlijk werken ze zichzelf tegen want als ik daar haal krijg ik altijd zo ontzettend veel dat ik de komende weken niet meer langs hoef :joy:

1 like

Ja daar heb ik het ook gehaald! Inderdaad, maar ik zie wel vaak dat ze uiteindelijk alle coupons op een dag wel verkopen, en ze hebben ook meerdere locaties in Utrecht dus het zal wel een succes voor ze zijn

1 like

Ik las dit als “bakkerij neplerenbroek”. Het is nog vroeg.

De Ekoplaza bij mij in de straat doet nu mee! Gelijk een bon voor vanavond besteld, ben benieuwd!

2 likes

Ik heb voor vanavond een bon bij Oublies in Nijmegen besteld, ben heel benieuwd! Wilde deze al langer, maar altijd óf uitverkocht óf ik was niet in de gelegenheid om het te halen.

Ik wil ook een Ekoplaza in mijn straat!!

1 like

Ik heb een bon gekocht om vandaag bij new fork in Rotterdam een box op te halen. Ben heel benieuwd! Post hier straks wel even wat de buit is :slight_smile:

1 like

Ik heb net weer bij Oh My Guts in Zaandam 2 bonnen gekocht, ben heel benieuwd! Ik zal het vanavond ook even delen.

Ik ben ook wel benieuwd naar Zwolle! Vraag me af wat je bij Dapp Frietwinkel krijgt. Ben ook wel nieuwsgierig naar De Lunchwinkel. Misschien koop ik van die laatste een keer een bon :grin:

New Fork in Rotterdam:

• tomatensoep
  • 2 dikke sneden vers brood (serieus echt heel zacht nog!)
  • 2 energie bars
  • stuk appel crumble
  • croissant
  • overnight oats met blauwe bessen
  • 2 bakjes yoghurt, 1 naturel en 1 met coulis

Ben heel tevreden, goede eerste ervaring dit iig haha. Hoe krijgen jullie alles op trouwens? Eet nu het soepje + brood als avond eten. Maar al die yoghurt en dat gebak krijg ik nooit in 1 dag op in mijn eentje?

33 likes

Ik denk dat je die yoghurt best morgen en zelfs overmorgen nog als ontbijt kan eten hoor. Croissant zou ik wel vandaag opeten, want dat vind ik zelf echt niet lekker meer de volgende dag. Gebakjes kan je ook best in de koelkast een paar dagen laten staan

1 like

Ja er zitten dus van die stickers op, gemaakt op di weg op do. Dus daarom vraag ik me af hoe iedereen dat doet omdat je natuurlijk waste meekrijgt kan je het niet eindeloos bewaren.

Meestal kan het nog wel even hoor, dat het volgens de regels vandaag weg moet wil niet per se zeggen dat het morgen niet meer goed is, ze mogn het alleen niet meer verkopen

7 likes

Ja dit idd. Die stickers zijn voor de strenge regels waar de horeca enzo aan moet voldoen, maar dat betekent niet dat je het ook echt niet meer kan eten. Ik oordeel zelf altijd op basis van geur en of ik schimmel zie

1 like

Gekocht met twee bonnen. 2x chili sin carne met een tortilla, avocado en zure room. Best lekker, maar niet heel bijzonder. Heb lekkerdere dingen van ze gegeten…

Maar ik hoefde niet te koken :call_me_hand:t4:

Nu dus 3,50 ipv 9,50

17 likes

Voor 4,50 kreeg ik bij oublies zo veel mee dat ik het niet eens op 1 foto kreeg…

• 3 broden
  • 1 kaas ui broodje
  • 3 appelflappen
  • 2 croissantjes
  • 6 broodjes
55 likes

Wow wat bizar veel zeg! Jij kan voorlopig vooruit haha

2 likes

Wow supergoede deal!!

1 like

Haha, ja echt wel, ik moest er iets verder voor rijden dan de app aangaf, hij kan niet zo goed rekenen geloof ik. Maar blij dat ik even had gewacht met het avondeten tot ik wist wat ik zou krijgen! Nu lekker een broodje champignonburger :blush:

2 likes

Woooow, heel nice!

1 like

Tegenvaller! Ik had daar een paar maanden geleden juist voor 3,5 een hele bowl én een broodje en een croissantje. Karig.

Fijn dat het bij jou gelukkig niet zo karig was. Misschien moet ik het nogmaals op een ander moment proberen.

Happy cake day trouwens :tada:

1 like