Too Good To Go

Ik ben net bij de Ekoplaza geweest!

In eerste instantie was ik best enthousiast. Dit heb ik gekregen voor € 3,- en zou een waarde moeten hebben van € 9,-

Het concept zelf vind ik echt super! Ik snap dat je producten krijgt met een korte datum, vaak zelfs nog van de dag zelf. De datum van het blok kaas was echter t/m gisteren dus dat vind ik dan toch jammer.

Naar de veganistische cheddar kaas was ik súper benieuwd! Ik maakte hem open en zie gelijk de schimmel zitten, super balen. Heb maar een mail met foto’s gestuurd en afwachten wat ze zeggen.

De rest van de producten ga ik lekker proberen. De kwark en balletjes zien er in ieder geval erg goed uit!

Voor de nieuwsgierige aagjes - de 'schimmelkaas'

1 like

Oh jak! Daar zou ik zeker een klacht over sturen ja. Ranzig zeg. Not good to go zeg maar. Brr

1 like

Zie dat er in mijn stad nu ook winkels meedoen, maar vind het zo ongemakkelijk of zo? Ligt misschien aan mij… wat zeg je als je het op komt halen? En word je niet raar aangekeken? Hahaha

1 like

Nee hoor, de medewerkers weten er (meestal) gewoon vanaf! Ik zeg altijd ‘hoi ik kom mijn to good to go bestelling ophalen’, krijg het in mijn handen gedrukt en klaar.

2 likes

Het is totaal niet raar! Ik zei gewoon dat ik voor het eerst een bon had gekocht op Too Good to Go en niet goed wist hoe het werkt. Toen ging die vrouw helemaal uitleggen waarom ze de producten overhebben en gaf een doosje mee.

Ja

He jammer, ik ben al een tijdje nieuwsgierig naar een bakkerij hier, maar hij is altijd uitverkocht. Nu is er een over, maar die moet uiterlijk om 16u opgehaald worden en ik moet tot 17u werken :frowning:

Vandaag mijn eerste keer ooit TGTG opgehaald bij De Drie Graefjes in Zuid, en ben er echt blij mee! Ik kreeg:

• 2 amandel cupcakes
  • 1 (groot) stuk carrotcake
  • 2 stukjes bananenbrood
  • 1 stuk strawberry cheesecake
  • 1 stuk chocolate swirl cheesecake

En werd ook heel vriendelijk geholpen daar!

43 likes

Omg zo lekker

1 like

Ooooh doe mij die doos. Jammer dat dat niet bij mij in de buurt zit.

1 like

Omg die stond er bij mij vorige week ook op, maar ik was alleen in a’dam West dus vond het niet handig. Nu heb ik spijt :sob:

1 like

Ah jammer! Als je de kans nog een keer hebt zeker halen, het is heel lekker!

1 like

In mei heb ik al eens een bestelling opgehaald bij een bakker in Utrecht, en vandaag heb ik me er nog een keer aan gewaagd. Ik kreeg 3 broden mee en 3 broodjes (croissant, olijfbroodje en een zoet iets). Vond het wel weer geslaagd! Het enige is dat mijn vriezer nu helemaal vol is en ik de komende maanden geen box meer hoef van een bakker haha.

3 likes

Net ontbijt left overs gehaald bij het hotel aan de overkant van mn werk. Ik kreeg 2 bakjes, een flesje en een beker en mocht zelf vullen. De beker is voor warm drinken, voor thee zou ik zelfs theezakjes mogen pakken en mocht ook suiker en melk als ik dat wilde. In de bakjes zitten 2 mini muffins, een mini croissant, een plak soort suikerbrood en een klein bruin bolletje. In het andere bakje zit een grote plak/snee bruin brood, paar partjes tomaat, paar plakjes bacon en scrambled erg en 2 kuipjes boter. Sapje mocht ik ook uit 4 soorten ofzo kiezen. Kostte 4,50. Ik ben mega tevreden en ga straks lekker lunchen.

32 likes

Ik heb een bon voor Bakker Bart. Ga het vanavond ophalen. Ik heb best wel hoge verwachtingen door de foto’s hier, dus hopelijk valt het me niet tegen :flushed:

1 like

Heb nu twee keer wat opgehaald in Zaandam.

Bij Kiss Bakery kreeg ik voor 3,50 twee ongesneden broden, waarvan 1 een olijfbroodje, 4 witte bollen, 4 bruine bollen, een stokbrood, 2 energierepen en een kokosmacroon! Best veel!

Bij Oh my guts (gezonde maaltijden) kreeg ik voor 3,99 gewoon 1 maaltijd waar je normaal rond de 12,- voor betaald. Ik mocht kiezen uit vlees, vis of vegan. Had er twee besteld. Was wel tevreden, maar had er stiekem nog een sapje bij verwacht :stuck_out_tongue:

10 likes

Nog even een update: mailtje terug gehad van TGTG!
Ik heb mijn geld terug gekregen en ze gaan het bedrijf erop aan spreken!

19 likes

Meerzaden pave, boekweit pave, rogge-krenten brood, twee kleine witte broodjes en bananenbrood van Vlaamsch Broodhuys! Ben er heel blij mee. Ik heb vooral zin het rogge-krenten brood met wat boter

14 likes

Oke, ik heb mijn bestelling opgehaald bij Bakker Bart en ben zeer tevreden.

Ik heb een lange stengel met chocola gekregen, een brood, een grote croissant, een langwerpig ding achteraan (geen idee wat het is), een kersenflap, een ciabatta, een ovaal broodje, een driehoek broodje met zaden en 2 kleine driehoek broodjes.

Ik heb €4.99 betaald en het zou €14.99 waard moeten zijn. Volgens mij klopt dat wel. Heb de helft in de vriezer gegooid.

30 likes

Minder geslaagd bij Abels De.li in Utrecht bij Vredenburg. Kreeg twee broodjes, 1 half belegd met tomaat en avocado en 1 broodje waar niets mee gedaan is wat samen €10,50 zou moeten kosten. Vind het wel jammer dat ze niet iets erbij deden, kwam hier ook thuis achter toen ik de zak open maakte

Edit: heb 3,50 betaald, dus schade valt mee maar ben een beetje teleurgesteld.

1 like