Yesss Eindhoven doet ook opeens mee! Zelfs met een sushi restaurant. Ben benieuwd!
Ohh ik hoop dat de Bakker Bart in Utrecht ook mee gaat doen als ik dit zo zie! Ik ben tot nu toe alleen nog bij Stach, Lekker Eten en Sis Bakery geweest.
Lekker Eten was een beetje gek want voor zover ik wist hadden ze vooral zoetigheden en toen kreeg ik er ineens allemaal instant noodles bij? Opzich wel chill maar zou er niet snel weer heen gaan.
Stach was ik blij mee maar dat was vooral omdat ik vrij laat was en alle salades/maaltijden op waren die iedereen kreeg waardoor ik zelf meerdere kleinere dingen mocht kiezen, toen had ik o.a. soep, broodjes, een beker yoghurt met fruit en wat zoete dingen. Superchill maar omdat ik weet dat ze je het liefst één kant en klaar maaltijd geven zou ik er niet snel weer heen gaan denk ik.
Sis Bakery was lekker, volgens mij had ik toen 4 of 5 dingen (o.a. brownie en blondie geloof ik). Zou ik wel vaker heengaan, maar wil eerst nog wat andere dingen proberen.
In Arnhem komen er ook steeds nieuwe dingen bij, echt tof! Zag net voor het eerst de Ekoplaza erbij staan, misschien daar ook een keer bestellen
Inderdaad wel balen dat veel dingen super snel uitverkocht zijn
Ik vind dit zo’n leuk topic. Ik eet alleen plantaardig en ik denk dat dat een beetje lastig wordt om aan te geven en rekening mee te houden. Vet jammer, ik wil dit ook doen!
Ziet er zo lekker uit! Mooie kleurtjes ook
Coffee Fellows in Tilburg. Mn vriendin en ik hadden twee pakketjes besteld en we kregen
- 2 (of 3?) broodjes kip
- Broodje caprese
- Flesje vruchtensap
- Stuk cheesecake
- 2 walnotenmuffins
- 1 wild berry muffin
- 1 gebakje met fruit en chocolade
Oeh nice! Heb meteen een bestelling geplaatst bij EkoPlaza en kan het over een uurtje ophalen
Ik vind het wel jammer dat alles zo snel is uitverkocht. Het is me pas een keer gelukt om ergens iets te halen. Ik slaap gewoon altijd al om 12 uur haha en overdag komt er eigenlijk zelden nog iets voorbij. Er zijn elke keer alleen nog hotel ontbijtjes maar dat lijkt me niet zo chill.
Ik ook! Helaas kan ik doordeweek niet ophalen ivm werk, en in het weekend kun je ze pas rond 12 uur ophalen
Ja zou het ook wel willen proberen een keer, maar kan het idd nooit ophalen haha
Mijn logica: Bonnen van de bakker en Marqt steeds niet kopen want “al boodschappen in huis” dus niet nodig. Vervolgens wel een bon kopen van de Cheesecake Company want een hele box taart heb ik blijkbaar wel nodig?
Anyway, ik ga hem vanmiddag ophalen. Foto’s volgen!
In mijn stad doet nu ook de Ekoplaza mee, dus heb gelijk een bon gekocht voor vanavond. Ben benieuwd!!
Als je op dat groene of rode bolletje klikt zie je ook twee tijden staan, wat betekent dat? Bijv 17:00 - 17:30
Kun je het dan pas ophalen of zo?
Je kan het ophalen binnen die periode
Huh maar dat vind ik wel raar. Bijvoorbeeld bij Bakker Bart = sowieso lunch, en dan pas rond etenstijd ophalen…
Ja, klopt. Maar je krijgt vaak producten die ze aan het einde van de dag overhebben, dus dat kan je nog niet om 1 uur al bepalen. Daarnaast kun je het vaak prima de volgende dagen nog eten.
Maar als ik 00:00 al kan bestellen, dan is het toch waste van die dag? Dan verwacht ik dat je het de volgende dag dus rond lunch wel kan ophalen. Maar kan 's avonds dus pas, dan eet je het nog een dag later?
Maakt uiteraard niet heel veel uit met brood, maar dat vind ik gek aangezien ze toch al weten hoeveel waste ze hebben.
Die tickets die om 00:00 beschikbaar zijn zijn een inschatting van wat ze de volgende dag over zullen hebben. Daarom komen er soms later op de dag ook nog kaartjes bij, als ze meer blijken te hebben.
Ah oke, duidelijk! Thanks.