Toch jammer dat hier in de omgeving het nog niet bekend is.
Ik heb net gekocht bij Fresh Today in Groningen en het is op te halen tussen 9-10 's ochtends, maar nu zie ik op hun eigen site dat ze pas vanaf 9:30 open zijn? Sowieso gek dat er in de ochtend al waste is, en ik weet nu dus niet hoe laat ik moet gaan… Telefoon nemen ze niet op.
Ja kan toch na half tien gaan?
Ja, er waren inderdaad al medewerkers aanwezig! Heb het net opgehaald. Een bruin hard broodje tonijnsalade/rucola, een chocoladekoek en een flesje verse jus. Heb er 3,99 voor betaald, ben niet ontevreden
@Banananana Ja, maar vaak is wel zo hoe eerder hoe beter voor de echt lekkere dingen, dus vandaar dat ik liever op tijd wil zijn.
Hahah ja klopt, dat is ook wel mijn techniek. Maar half tien is dan op zn vroegst toch. Was het over van gisteren?
Haha ja deze waren dus wel gewoon om 9 uur open denk ik. Het was over van gisteren! Was niet heel veel keus, ik kon kiezen tussen een chocokoek of een scone en ze vroeg of ik tonijnsalade lustte.
Ben on a role, ga straks ook wat ophalen bij Feel Good in Groningen, ben benieuwd!
Het loont trouwens wel om niet alleen om 00:00 uur te kijken! Een van de meest populaire restaurants hier (Spirit) gooit soms later op de dag nog coupons online volgens mij. Ik zie daar namelijk nooooit beschikbare coupons ('uitverkocht om 00:00) en laatst om een uur of 6 's avonds waren er nog meer dan 5. Dus denk dat restaurants soms tijdens openingstijden nog besluiten dat er meer eten beschikbaar is (logisch ook eigenlijk).
Klopt, er zijn restaurant die gedurende de dag het er nog op zetten, wat dus echt over is waarschijnlijk.
Een paar maanden geleden was ik zo blij met de app, maar nu is het elke keer om 00:00 allemaal uitverkocht (de leuke restaurantjes dan). Het wordt iets te populair hier haha
Oke, ben net bij Feel Good in Groningen geweest. Vond dat echt een beetje een domper. Ik heb een salade gekregen en een stukje bananenbrood. Het is wel allemaal zonder e-nummers etc maar vind dit geen 4 euro waard.
Wat ik ook een beetje raar vond is dat zij een stukje bananenbrood ging afsnijden, deze was al aangesneden aan een kant. Maar toen zij ging snijden sneed ze het kontje van het brood af :’) Kreeg dus echt een mini stukje.
12 euro
Wow dat is echt bizar. Als die salade 10,- (er van uitgaande dat een stuk bananenbrood 2,- kost) dan is dat echt beetje treurig.
HAHA moet dat spul in die doos een salade voorstellen? Ik zie wat aardappels en stukjes biet?
Ja vind het ook wel bizar, ga denk ik even een berichtje sturen naar tgtg.
Ik zie nu wel dat er bij de Bakker Bart een waarde staat van 15 euro en ik denk niet dat ik dat van de week heb gekregen. Ik denk maximaal voor 10 euro? Ik heb net nog besteld bij de Coffee Fellow (haha omg ik doe dit echt teveel, maar vind het zo leuk om het uit te testen!) en daar stond bij 5 ipv 15. Ben benieuwd!
Vegan cupcakes, donut en roze koek voor €4,49 bij Heavenly cupcakes.
Heb al een cupcake geproefd en die was super lekker.
Zou ik doen ja!
Ben benieuwd naar die donuts, wil anders daar ook een x bestellen!