Too Good To Go

Wat betekent het als een restaurant wel groen is, maar er geen knopje met bedrag staat om een bon te kopen? Gewoon langsgaan en kijken wat er is?

Doos van eetwinkel appelsien!! Maak zo wel foto’s

22 likes

Die heb ik net ook gehaald! Inhoud is nagenoeg hetzelfde.
En nog deze bij bakker bart gehaald voor €5

24 likes

Ohhh wow dat is echt meer dan dat ik gister had zeg. Chill!! Ik ga nog vaker naar de bakker bart toe.

1 like

Dit is de broodhemel :heart_eyes:

1 like

Wat een leuk concept zeg! Ik woon niet eens in Nederland maar zit verlekkerd te kijken naar jullie aanwinsten.

1 like

Ik weet niet waar je woont, maar het zit in meerdere landen in Noord- en West-Europa!

In Zuid-Spanje haha. Hier kennen ze qua buitenlandse restaurants alleen pizzeria´s en de chinees, dus dat wordt hem vast niet :sob:

Het zit in Spanje alleen in Madrid, helaas :frown: (was benieuwd dus ging even kijken haha)

1 like

Ik ben vandaag in Den Haag naar de eat company geweest! Kreeg een grote salade met quinoa en kip en nog vier broodjes met o.a. kaas, avocado, walnoot, brie, mozzerella enzo. Alles vega op de salade na dus :ok_woman:‍♀️ Jammer dat ik niet vaker in DH ben en het aanbod in mijn stad vind ik niet zo

2 likes

Viel een beetje tegen qua hoeveelheid. Voorverpakte tosti (die mijn vriend niet eens durft te eten), broodje met geenidee, donut, cookie en muffin.

13 likes

Ik vind dit echt superveel!

1 like

Ja? Ik weet de echte prijzen natuurlijk niet, maar dit zou 15 euro zijn. Ik had op IG iemand gezien die meer had (en die had taart!!) dus daardoor was ik een beetje teleurgesteld :see_no_evil:

Ik vergeet altijd een beetje naar de werkelijke waarde te kijken, maar bij Starbucks is alles echt wel duur. Ik heb in ieder geval nooit zoveel gehad ergens!

1 like

Oké dan moet ik niet zo zeiken hahaha!

Bakker, 4 euro!

32 likes

Ging naar foo concepts in rotterdam kreeg een sushi bowl. Voor 3,50 prima, maar had ook gehoopt op een lekker gebakje haha

1 like

Dit kreeg ik bij de bakker voor vier euro. Het zijn zuurdesembroden. Blij mee!

20 likes

Vanaf 00:00 komen de coupons weer beschikbaar, dus dan kun je ze gelijk bestellen!

Die tosti is chill hoor!