Too Good To Go

Tilburg doet eindelijk mee! Met de bakker bart en een hippe ‘eetwinkel’

1 like

Ff dubbelpost maar ik ben onderweg naar de bakker bart!

9 likes

Ik ook! Hopelijk komt het ook gauw in mijn stad!

1 like

36 likes

Wanneer gaat Breda nou ook :sob::sob::sob: echt netjes wat je hebt gekregen zeg!

1 like

Mn huisgenoot zit zoo erg te loeren hahahaha

1 like

Bij mij zit naast mn werk een hotel dat mee doet met ontbijt left overs. Na mijn vakantie ga ik denk ik daar iets halen wat ik dan als lunch kan eten. vind t zo’n leuk concept en ook om hier te zien wat iedereen heeft gehaald

4 likes

Ok ik heb geen foto want man had het al open en in de pan toen ik terugkwam in de keuken :smile:

Maar ik was bij Marqt in Haarlem en had het volgende:

• beker bio yoghurt 500 gram
  • gemarineerde scharrelkipfiletblokjes 250 gram
  • 3 bio cordon bleus
  • zakje kastanjechampignons
  • 2 stengels sereh

Die cordon bleus hadden niet gehoeven en sereh moet ik ff wat voor verzinnen, maar de rest gaat vandaag nog op :slight_smile:

3 likes

Maar wat doe je met al dit eten? Want als het van To Good To Go is dan neem ik aan dat het dingen zijn (zoals hier) die je eigenlijk vandaag of morgen op moet eten, omdat het anders over de datum/niet lekker meer is. En je kan een heleboel dingen ook niet echt goed invriezen? Dat vraag ik me dus eigenlijk altijd af bij bakkers en ook wel bij supermarkten, krijg je dan niet altijd dingen die dezelfde dag of de dag erna over datum zijn? En je kan het meestal ook pas eind van de dag ophalen.

Heb zelf wel een keer taartjes gehaald bij een lunchroom toen ik die avond met vriendinnetjes had afgesproken en sushi als (laat) avondeten, maar merk dat ik het met veel andere dingen, zoals supermarkten en bakkers bijvoorbeeld toch een beetje lastig vind en dus niet bestel.

1 like

Brood vries ik gewoon in! Veel dingen hoeven ook echt niet dezelfde dag op. Misschien volgens de winkel’regels’ maar die zijn altijd heel streng. Ik ben daar zelf wat flexibeler in.

3 likes

Maar vries je ook dingen als croissants, harde broodjes, kaasstengels en noten rozijnenstengels in? Want ik vries ook gewoon brood (in de zin van boterhammen) in, maar bovengenoemde dingen lijken me niet echt chill om in te vriezen? En zeker die donuts niet haha.

Opeten.

Ik heb twee broodjes op met soep als avondeten, morgen ontbijt ik met croissantjes en smeer ik wat broodjes voor bij de lunch en de stengels neem ik lekker mee naar school om met zn allen op te eten denk ik! En de donuts vreet ik lekker zelf op hahaha

6 likes

Ooh ja op die manier kom je er wel vanaf idd! Ik ben alleen dus bang dat als ik zelf zoiets op zou halen dat ik dan in de verleiding kom om veel meer te eten dan normaal omdat ik het dan in huis heb en anders weg moet gooien. En dat gaat dan juist weer tegen het hele TGTG principe in. En probeer ook een beetje op m’n gewicht/gezond eten te letten dus vandaar dat ik dus bang ben dat zo’n bestelling zou leiden tot overeten.

3 likes

Ah zo! Ik heb het zelf nog niet eerder gehad (dounuts etc) maar ik zou net als @anon98052296 doen!

1 like

Misschien kun je het samen ‘kopen’ met een vriendin/zus etc. Dan Wordt het niet weggegooid door de winkel, heb je de helft en hoef je niet weg te gooien!

Je kan het ook samen doen met je huisgenoten of vriendinnen inderdaad. Maar, de stengels zou je gewoon in kunnen vriezen hoor

1 like

Op de donuts na kun je dat allemaal prima invriezen hoor. En donuts zijn niet binnen een dag bedorven.
Harde broodjes blijven gewoon knapperig in de vriezer.

2 likes

Ik heb vandaag een bon van de Starbucks. Iemand daar al geweest? Ik hoop dat er iets zoets bij zit. Ben ziekig, dus vind dat ik dat verdiend heb.

6 likes

Whaaa dat wil ik ook!!