Tips, ervaringen & aanraders

Voor de Lamaze fans door influencer Helga, ik heb gister een of ander vogeldier gekocht van lamaze die je stem opneemt en het daarna herhaalt. €10 bij de Kruidvat, heb hem natuurlijk uitgebreid getest met poepiekakkiepiessie en vond hem wel leuk dus heb hem meegenomen aan zn knisperende oren

5 likes

Hier bij kruidvat een of andere Lamaza ruimteschipdingiets. Heel cute!

OMW naar de kruidvat :joy:

:nerd_face:

Ik heb momenteel een aantal zwangeren in mijn omgeving en die gaan allemaal een Lamaze-speeltje krijgen als de baby’s er zijn.
J is bijna 10 maanden en speelt nog heel graag met Freddie de Vuurvlieg en Quint Spint.
Bedoel je deze @Baratheon ? https://www.kruidvat.nl/tomy-lamaze-peter-papegaai/p/4768408

Edit: Hier nog een rits Lamaze-dingen bij Kruidvat: https://www.kruidvat.nl/search?q=lamaze&text=lamaze&searchType=manual

1 like

Jaa die raket bedoelde ik van die tweede link. Vet cool

1 like

Wat is precies de hype van de Lamaze speeltjes? Is daar iets speciaals aan?

(Ik zweer je dat ik niet werk voor Lamaze)

Even kijken of het invoegen van een bericht werkt:

Ja dus!
Edit: Ik heb al een paar keer eerder gehad dat de berichteditor zegt ‘je hebt deze link als eens in dit topic gepost, weet je dit zeker?’. :joy: Sorry voor het spammen.

Yes peter papagay it is!

1 like

@Saturnus
Went to huttenheugte.
3/10
Would not recommend.

7 likes

Zo slecht?
:flushed::frowning_face:

1 like

Ahh, balen. Ik hoopte dat wij het gewoon slecht getroffen hadden :frowning:

1 like

Het huisje was schoon, maar het was erg klein. Ze waren vergeten de baby spullen neer te zetten waar we voor betaald hadden. Die kwamen 2 dagen later. Alleen het bedje paste nergens? Dus de jongens hebben in de reiswieg geslapen.
Er is geen indoor speeltuin wat wel aangegeven staat. Er is een “kids zone”. Daarvoor moet je muntjes kopen van 1.20 euro per stuk willen ze daar iets doen. Bijvoorbeeld trampoline springen.
Tara heeft zich prima vermaakt hoor, die vond het zwembad geweldig.
Wij hadden echt de ene na de andere tegenvaller. We hadden een bootje gehuurd. Toen we op die dag en tijd daar aan kwamen bleek dat die dag de bootjes er niet waren. Dus teleurgesteld kind en voor niets gehaast zitten voeden.

Oh wat balen :unamused: en slecht georganiseerd vanuit hun.

1 like

Heeft iemand een tip waar ik een leuk vloerkleed kan scoren voor de babykamer? We krijgen een meisje en hebben verder een neutrale kamer

Wij hebben een vloerkleed van kwantum, ik vond dat ze daar wel veel keus hadden voor leuke prijsjes

1 like

Ik heb deze liggen

3 likes

Die is leuk! En heel betaalbaar. Dank voor de tip!

@Madrid van de week ook maar eens bij kwantum sneupen. Ook voor gordijnen, want die moeten we ook nog.

2 likes

Sikkens heeft hele mooie stoffen. Maar helaas wel duur… Kwantum is dan iets beter te betalen

1 like

Weet niet of je ook een neutraal kleed wil, maar zo ja: wij hebben deze van Jysk. Heel lekker fluffy

1 like

Weet iemand ook of een draaibare autostoel op een isofix past? Of werkt dat zo niet?