Tips, ervaringen & aanraders

Ik werd afgelopen week gebeld door de mensen van wie wij de bugaboo tweedehands gekocht hebben, dat ze de parasol nog gevonden hebben en we die op konden halen. Super chill dus als ik die prijzen hier zo zie :smiley:

9 likes

Same. Dat heen en weer getrek met die parasol de hele tijd omdat je een bochtje heb gemaakt. Wij hebben een ‘hoes’ tegen de zon van Joolz zelf. Topding

1 like

R heeft (andere) schoentjes van Falcotto! Zijn heel stevig, oa bij de hiel ook.

4 likes

Wij hebben deze als 1e schoentje voor onze peuter. Rondinella heeft wel echt leuke dingen.

En nu als sandaaltje deze ( wel met een iets andere zool), die hebben ook een vaste hiel waardoor zijn voetje wel echt nog stevig zit.

Ik zou mss aanraden om wel echt naar een kinderschoenen winkel te gaan. Is mss iets duurder maar je krijgt daar echt correct advies ( is toch mijn ervaring). Vooral die eerste jaren lijken mij goede schoentjes wel belangrijk.

1 like

Heb je nou voor in de kinderwagen ook nog onderlaken/laken/dekentje nodig? Of een voetenzak? Of allebei?

Ja voor t lig gedeelte een hoeslaken, laken en dekentje indd. En voor het zitgedeelte hebben wij een voetenzak van het kinderwagen merk. Wel lekker in de winter en koudere maanden

Oke thanks! Weer wat geleerd haha. En moet je dan echt iets van je merk kinderwagen kopen? Of passen wieglakentjes enzo ook?

De lakentjes had ik gewoon van de Hema. Weet niet eens of ze van dat kinderwagenmerk dat hebben eigenlijk? Maar die voetenzak vond ik wel chill, want die past dan perfect in dat zitgedeelte van je kinderwagen.

1 like

Ik zie dat een aantal dr brown flessen gebruiken. Hoe reinigen jullie die? Ik kook ze eigenlijk nooit uit, alleen in vaatwasser.

In de kraamweek braaf uitkoken maar daarna gingen ze zo huppa de vaatwasser in en wat ik al aangegeven had, na 1,5 jaar gebruiken heb ik ze gewoon geheel vernieuwd (tussendoor wel eens nieuwe ventielen gekocht)

1 like

Geen dr brown, maar ik gooide ze na (een paar?) weken dagelijks in de vaatwasser en eens per week kookte ik alles uit.

1 like

Ik kook ze alleen uit bij spruw. Verder gewoon in de vaatwasser. Die groene onderdelen niet in vaatwasser en/of uitkoken! Op den duur vervormen ze en gaat die fles lekken. Kwam ik pas na 4 jaar achter dus don’t be like Tessa :upside_down_face:

1 like

In de kraamweek elke dag uitgekookt maar inmiddels 1 keer in de 2 weken ongeveer. Probeer elke dag in de vaatwasser maar als de vaatwasser niet draait dan een dagje niet. Ik doe trouwens die groene onderdelen ook uitkoken en in de vaatwasser, maar denk dat ik de tip van @Tessa maar aanneem!

1 like

Haha wat is er toch mis met mijn baby dat hij die Dr Brown gewoon niet snapt?!

We zijn maar weer terug over op Avent, dat gaat heel prima nu gelukkig. Wel zonde van de €30 voor dat Dr Brown pakket. :sweat_smile:

Ik heb het geluk van een Quooker, daar houd ik de fles regelmatig onder. :blush:

1 like

Ah, dat is ook een goede!

1 like

Ik kook het af en toe nog weleens uit als de fles weer zo’n smerige melkwaas krijgt. Verder gooi ik het in de vaatwasser.

1 like

Ik spoel ze na elke voeding om, ‘s avonds een sopje met flessenborstel en daarna in de magnetronsterilisator.

2 likes

Dit doe ik ook elke avond! :stuck_out_tongue:

1 like

Same here!

1 like