Tips, ervaringen & aanraders

Deze producten zijn niet sexy maar wel superhandig voor het reinigen van flesjes, onderdelen van kolfapparaten, etc:


Flessenborstel is van IKEA en ook in zwart en rood verkrijgbaar. Ideaal om flesjes te reinigen omdat de kop van een normale afwasborstel vaak te breed is.


O.a. te koop bij Wehkamp.

1 like

Ah goed om te horen! Met een nieuwe auto en een nieuw huis is het budget voor de baby nogal gedaald hier. Dus ik wilde ook voor dat Ikea bedje gaan. Wiegje (voor bij ons op de kamer) krijg ik als erfstuk van familie. Zo’n super vette vintage rotan wieg. Verder moeten we maar creatief zijn met de rest van de meubels en aankopen. Veel marktplaats gok ik en hopelijk kunnen we ook wat dingen lenen hier en daar.

Ik zit net te kijken op de site en niks mis mee idd! Als we in een dolle bui zijn misschien nog die met lades er onder.

Zat te kijken naar een lichtgrijze van Coming Kids omdat we de kamer wsl grijs met geel willen doen. Maar die kosten 400 per stuk :roll_eyes:

Wij hebben ook dat ledikantje van ikea waar de zijkant vanaf kan. Ze ligt er wel pas dik een jaar in maar echt een prima ding. Staat ook gewoon stevig.

Wij gaan ook voor een ledikantje van IKEA. Ik zie de waarde in dure meubels niet echt. Wij kunnen straks met bestaande meubels en hier en daar wat nieuws een leuk kamertje inrichten.
Denk dat wij een box tweedehands gaan kopen. Een box met lade lijkt me handig, maar zo duur. Ik ben wellicht ook wel gierig.

Niks mis mee toch! Wij kochten voor ons eerste kind ook bepaalde meubels tweedehands. De box nieuw likje verf. Drie kinderen later en goed gebruikt. Gratis weggegeven aan iemand.
Met lade is wel handig voor dat baby speelgoed.
Kinder spullen zijn al zo duur omdat het kinder spullen zijn.

Verkeerde topic? :yum:

Hier ook trouwens dik tevreden over het Ikea ledikantje.

Ik wilde heel graag een new born set en nu lees ik dit:

Gebruiken jullie de newbornset of zijn jullie dat van plan? We hebben op zich gewoon een box dus ze kan plat liggen…

Ik heb die newborn set. Maar pas gebruikt na de tweede maand. En dan alleen als wij gingen eten en ze wakker is. Mocht ze in slaap vallen, ging ze over naar haar bed. Dus ongeveer 15/20 minuten tijdens avondeten. Verder in de box of meestal op de grond, want dan kon ze lekker naar d’r broer en zus kijken.

Ze heeft geen plat hoofdje en scheef ruggetje. :grin:

1 like

Ja maar dan vind ik het weer te duur voor die paar momenten haha

Haha daarna zat ze er meer in hoor. Maar dan kon ze haar hoofdje ook beter bewegen. En we hadden geen box meer in ons nieuwe huis. Dus ze moest soms ergens vast gezet worden. Ze wou niet meer liggen, maar ze kon ook nog niet in de stokke zelf zitten. Volgens mij heeft ze tot 7 maanden daarin gezeten. :see_no_evil:En tweedehands kijken naar zo’n set? Het verkoopt ook altijd goed door.

Ik vind het tweedehands nog best wel duur eigenlijk. Dan heb ik liever voor €20 meer een nieuwe :sweat_smile:

(En vervolgens zeuren dat ze te duur zijn haha sorry, de logica is veeeeeer te zoeken in mijn toestand)

1 like

Ohhh haha. Zo duur tweedehands?!

Ik moest een derde stokke en had dus echt een goede deal. Newborn set, baby set, stokke stoel en zo’n kussen. 185 EU. :see_no_evil:

En nu twijfel ik of ik een vierde stokke moet kopen :see_no_evil:

Hier zit F van 8 jaar nog op de triptrap! Toen B van 9 vorig jaar die van haar moest afstaan aan K was ze echt treurig haha want zo blij met haar triptrap.
Dus ik zou zeggen doen! J op een gewone stoel past nog niet heel lekker denk ik?

1 like

Ja zelf zitten we er ook nog op tijdens veel bezoek haha. En inderdaad J zit nog niet lekker op een normale eetstoel. Veel te laag voor hem.

Ik ga gewoon marktplaats bekijken.

Ja marktplaats is goed te doen. We hebben gister een nieuwe eettafel en stoelen gekocht. Nu moeten we onze felblauwe tripptrapps weer overschilderen. Ben bijna in staat ze te verkopen en op marktplaats nieuwe te kopen haha.

1 like

Welke kleur wil je ze hebben?

Ik vind die stoelen wel echt een crime om te schilderen. Zou het zelf niet zo gauw doen. :sweat_smile:

Haha ja daarom. We (ok m’n vriend) hebben ze blauw geschilderd toen we ze voor een prikkie kochten maar wat een teringwerk echt niet te doen. Weet nog niet welke kleur! We hebben ook verschillende kleuren eetstoelen dus even kijken wat mooi is als alles er is.

2 likes

Ha kan er eentje nu ophalen! Heujjjjj

4 likes

Ik vind de newborn set erg fijn. Zolang ze er geen uren bij zitten kan het echt geen kwaad.