Tips, ervaringen & aanraders

Dank voor je reactie! Drinken doet ze gelukkig goed.

1 like

Ahh vaste menu :see_no_evil: :face_with_hand_over_mouth:

Nou voor nu is het goed! Het is een meisje :heart_eyes:!
Ik ben zo blij nu. Nu nog even wachten op de 20 weken echo en dan gaan we spulletjes kopen!! Ben voor nu wel wat gerustgesteld. Jij succes en vooral veel plezier woensdag!

16 likes

Aaah wat goed, ben zo blij voor je!! :heart_eyes:

1 like

Wat aten jullie bij misselijkheid en oprispingen? Ik heb het gevoel dat internet zichzelf tegenspreekt en ik ben niet in een experimentele bui :stuck_out_tongue:

Wit brood met philadelphia
Komkommer

1 like

droge lu crackers. die je doormidden kan breken.
of blanke vla

1 like

Hier ook altijd van die droge lu crackertjes. Had altijd wel een pakje in m’n tas.

1 like

Matze crackers met kaas!

1 like

Thanks! LU crackers zijn inderdaad al life savers. Heb het gevoel dat ik er ongeveer op leef.

Voor iedereen wel verschillend wat werkt maar ik ben wekenlang flink ziek geweest en ik leefde op vanillevla meteen ‘sochtends na wakker worden, bracht mn man dan. Verder ook veel droge crackers en havermout met een beetje honing. Sowieso vet of gekruid eten een beetje vermijden.

Toen ik ietsje minder misselijk werd en weer ging werken ging ik over naar kwark (met een smaakje) met fruit er in en brood met appelstroop of pindakaas smiddags.

Heet de groep precies zo? Ik heb namelijk gezocht, maar kan hem niet vinden!


Blijkbaar ‘Wolletjes natuurlijk’! :slight_smile: Even voor je opgezocht!

1 like

Droog beschuit en als ik het idee had dat ik iets meer kon eten, deed ik daar suiker op zodat ik wat extra energie had.

Babyplus is 15% korting op in elk geval! Ik zit ook al even te speuren

Dankjewel! You’re the best :smiley:

Op de site van puckababy zelf 20% korting met code blackfriday.

2 likes

Ik was al onderweg naar de site tot ik me afvroeg of een puckababy (piep) wel nodig was bij deze baby. Snel maar weer weggeslikt, trots op mezelf!

En als het nodig is dan zwerven er bij m’n zusjes ook nog 3-4 stuks rond.

2 likes

Waar hebben jullie op gelet bij het kopen van een ledikantje? Ik kom niet verder dan of ik het mooi vind :grin:

1 like

We hebben er niet te moeilijk over gedaan en hebben gewoon het ledikantje van ikea. Die ene waarbij Ă©Ă©n zijkant eraf kan. Bed is te verstellen in 2 hoogtes en verder is ie niet zo bijzonder. M. heeft er tot z’n 3e in geslapen, paste prima. En straks gaat babyzusje het gebruiken.

2 likes