Ik heb precies hetzelfde en de beste oplossing voor ons allemaal was toch M op zijn eigen kamertje. Tot die tijd heb ik met oordoppen geslapen en dat ging wel. Maar ik raakte zo gestresst van het nauwelijks slapen waardoor M dat weer oppikte en ook steeds slechted ging slapen. Nu is hij tussendoor opgenomen geweest en was dat ook een goed moment om hem thuis ook in zijn kamertje te leggen. Ik weet niet hoe en of ik dat gedaan had als dat niet was gebeurd…
Combineren kan natuurlijk prima! Mbt de spenen, als je echt graag bv wilt blijven geven, is het toch ‘het beste’ om speen 1 te blijven gebruiken. Tussen tekens wat ik ben geen allesweter en ik wil ook niet overkomen als maffia. Ik snap dat 1 meer tijd kost, maar speen 1 komt het meest id buurt van borstvoeding. Als hij went aan 2 of 3 en de snelheid die daar bijhoort, zal hij misschien bij live voeden ongeduldig worden (en dus ontevreden), met alle gevolgen van dien… Als je toch van plan bent om je bv af te gaan bouwen, dan maakt het nr van de speen niet zoveel uit.
Heeft er iemand ervaring met inbakerslaapzakken ? Welk merk is fijn, of juist helemaal niet ? Liever niet één waarbij ze echt ‘vast’ gemaakt worden, maar echt een zak waar ze met de armpjes in gaan.
Ik heb het idee dat mijn zoon zichzelf s nachts wakker maakt door het bewegen met zijn armpjes en wil niet gelijk helemaal gaan inbakeren.
Ik heb alleen ervaring met Puckababy Piep. Alledrie in hetzelfde zakkie geslapen, vond het een topding. Maar er zijn meer van dit soort zakken, daar heb ik verder geen ervaring mee.
Fedde en Kees slaapzak? Daar rits je de armpjes wel een soort vast, maar lijkt me best chill haha
Deze had ik inderdaad gezien, hoelang heb je deze ongeveer gebruikt ? Vind ze best prijzig
Vanaf hun geboorte tot een maandje of 3 denk ik? Daarna was het niet meer nodig om in te bakeren, plus dat ze alledrie al alle kanten op gingen rollen… Je hebt ze volgens mij nog een maat groter, die zijn tot 6 maanden. Marktplaats staat er evt vol mee!
Ah, bedankt ! Ga ik eerst even op marktplaats kijken.
Succes! Hoop op een fijne nacht voor jullie!
Whut. Geef me een seintje als de deal er is. Dat zou hier ook veel geld schelen
Succes! Hopelijk een beter nachtje vannacht
Jep. Maar toen was T nog geen een hahaha
Wij hebben eerst een Meyco swaddle gebruikt (lekker budget vriendelijk) en nu de Puckababy piep. Onze meid wurmde zich soms uit die swaddle. Wel met laken en dekentje trouwens.
Sterkte
Wij ook de Meyco, idd lekker budget en daar sliepen ze heerlijk in de eerste paar maanden. Daarna overgestapt op de Swaddle me Up om alvast iets te gaan afbouwen. Ik heb van beide nog een paar exemplaren liggen, mocht je willen stuur ik je ze met liefde toe. Kun je proberen of je het wat vindt
Vanaf vandaag tm zondag zijn de dozen billendoekjes van de etos maar 4 euro. Mooie deal voor wie deze gebruikt. Ik ga een paar dozen inslaan.
Help! Wat is een goede (lees; niet stinkende) en toch betaalbare luier emmer? Ik heb nu dat super goedkope ding van Hema, letterlijk een emmer met deksel. Maar zeker nu K meer vast voedsel weg werkt meurt dat ding zo.
De kliko
Misschien niet heel milieu vriendelijk, maar plastic zakje om elke luier knopen?
Ik heb zelf op aanraden van vrienden de we-too emmer gekocht, is lucht dicht. Maar baby zit nog in de buik, dus zelf geen ervaring.