Tips, ervaringen & aanraders

Zo fijn om te lezen dat er dus veel meer moeders dit doen! Ik heb precies hetzelfde met ons zoontje van 1.5 jaar. Als ik mijn omgeving moet geloven ‘verpest’ ik hem en moet ik ‘m gewoon laten huilen. In het begin had ik er echt moeite mee om het ‘je moet in je eigen bed’ verhaal los te laten, want dat is immers wat we hier in de westerse wereld leren. Inmiddels begint hij de avond vaak in z’n eigen bed en in de loop van de avond/nacht wordt hij wakker en slaapt hij de rest bij mij :heart:. Op die manier slapen we allemaal lekker en voelt hij zich veilig.

6 likes

Wij doen het ook gewoon zo! Dochter eerste 9 maanden bij ons op de slaapkamer. Nu op haar eigen maar als ze 's nachts nog wakker word mag ze gewoon bij ons liggen. Soms vraagt ze op haar allerschattigst mamapapa bed? Dat kan ik niet weigeren.

1 like

Ik ga voor een goede slaper (wie niet…), met ons 1.40m bed wordt het erg knus als er nog iemand bij moet :grin:

1 like

Bedenk me net trouwens dat toen het echt kouder werd buiten, ik de voetenzak al in de wiegbak legde zodat hij lekker warm lag. (Geen idee eigenlijk of het klopt, maar volgens mij gebruik je die normaal gesproken pas in de zit. Voor zover je over normaal gesproken kan spreken natuurlijk).

2 likes

Hier allemaal 1,5 jaar in ons bed gelegen hoor. De jongste is ruim 1,5 en die ligt er nog.

Ons seksleven is overigens meeeer dan prima want zoals @Saturnus al zegt, er zijn meer plekken dan alleen een bed :woman_shrugging:t3:

4 likes

Ben ik echt debiel als ik dat gewoon kan terwijl mijn kind in afgesloten co sleeper slaapt?
Met 6wkn gingen wij alweer hoor haha :joy:

Ik heb inderdaad ook de laatste paar weken de voetenzak vd maxicosi in de reiswieg gebruikt! Nu over op de zit en daar nu dus ook een voetenzak bij besteld.

1 like

Ja dit ook! @Beautician werkt prima. En meeste van de tijd slapen ze dan toch in de wagen.

En ja zo lang je baby niks te kort komt, is alles normaal! :ok_hand:

2 likes

Nee hoor, boeide mij ook niks, zolang ze maar geen geluid maakten😂. Maar ik ben een rare misschien. Onder de 1 vergeten ze sowieso alles. Ze zijn allemaal vrij normaal dus geloof niet dat we ze een trauma hebben meegegeven.

1 like

Pas op hoor. Straks klagen ze je aan. Is namelijk tegen die tijd een modeverschijnsel aangezien al die kinderen van de huidige vloggers massaal aan het aanklagen zijn. :crazy_face:

Deze was vanmorgen voor mijn man. En als mijn kinderen ooit wat te klagen hebben, dan is deze ook voor hen image

2 likes

En bij ons slaapt hij in z’n eigen bed en wij doen het nooit meer, dus dat zegt ook niks :sweat_smile:

5 likes

:joy::joy::joy::joy::joy: komt vanzelf weer!

Hier ook een bed van 1.40 en helaas geen goede slaper. Hij begint altijd in zijn eigen bedje, maar beland ergens in de nacht tussen ons in.

Ben wel blij om te lezen dat bij meerdere mensen hun kindje (geregeld) bij ze in bed slaapt. Mensen doen daar toch een beetje raar over merk ik. Dus meestal blijf ik dan zelf ook een beetje vaag over de frequentie dat L bij ons in bed slaapt :sweat_smile:

1 like

Ondanks de hoopvolle woorden van iedereen ben ik vandaag toch weer gaan bloeden, nadat ik vorige week positief testte.
Had vanmorgen een erge steek in mijn buik en heb daarna gelijk een test gedaan. Deze test was toch weer lichter dan die van vorige week, dus ik zag het al aankomen.

Ik ben nu wel van plan om de huisarts even te bellen. Heeft iemand ook ervaring met meerdere miskramen rond dezelfde tijd (bij mij dus 2x nu met vijf weken) en dat hier wellicht een verklaring voor was of was het gewoonweg domme pech?

Ik merk aan mezelf dat ik ook erg begin te twijfelen aan mezelf. Moet ik een tweede wel willen, want heb het nu toch al super goed met mijn dochtertje. Is een tweede niet voor ons weggelegd? En is dit een voorteken dat we het niet moeten doen? Niemand kan hier natuurlijk antwoord op geven maar wellicht herkent iemand dit?

Ohh ik heb de haaienslaapzak van Baby Bites op Marltplaats gevonden voor de helft. Ik vind ze zoooo leuk, maar eerlijk is eerlijk: je hebt er geen reet aan… toch? Of wel?

1 like

Als je wilt mag je me een pm sturen. Ik he dezelfde ervaring en onderzoeken gehad :kissing_heart:

Helemaal precies dit! Zelfde situatie hier en ben zo blij om te lezen dat ik niet de enige ben.
S sliep altijd heel goed in de co-sleeper en ook een tijdje in zn ledikant op zn eigen kamer maar sinds een maand slaapt ie vrijwel elke nacht naast mij in bed. Ben ook lui geworden want het is super makkelijk met voeden en ik kan zo weer verder slapen. Durfde dat eerst niet maar hij is nu wat groter en ligt niet onder het dekbed.

1 like

Ja, €50

1 like

Moooi :slight_smile: veel plezier ermee! Welke print heb jij gekozen?