Wat is een fijn borsteltje voor babies? Zat een plastic setje bij het badje (luma). Deze is opzich wel zacht, zag dit soort ook bij prenetal. Maar is dat soort zacht genoeg?
Voordeel van de stokke, met een newborn set kan je 'm gelijk gebruiken. Ikea stoel mag pas als ze zelfstandig kunnen zetten (ergens tussen 7 en 12 maanden)
@Schorem de poten van dat Ikea stoeltje zorgen er altijd voor dat ik struikel omdat ze scheef uitlopen Dat, en wat Tessa zegt, zorgt ervoor dat als ik zou mogen kiezen ik voor de stokke zou gaan.
TÀkkestoël noemen wij 'm dan ook.
Ik vind die Ikea stoel juist ideaal. Ook makkelijk schoon te maken en te verplaatsen.
Veel mensen zeggen ja de stokke stoel gaat een leven lang mee, maar ik wil die stoel helemaal niet jaren aan tafel hebben?
Een babyfoon met camera? Een mooie voetenzak of dekentjes van bijvoorbeeld babyâs only? Een maxicosi?
Dat is toch ook prima? Die van 7 zit nog steeds op haar tripptrapp met eten, anders zit ze veel te laag op de normale stoel
Ik heb nu een kidsmill up stoel. Lijkt op de tripp trapp, maar ik vind m iets mooier door de poten. En ik zeg eerlijk, we gebruiken m nu voor de oudste ipv de stoel die ze had. Ze vindt het fantastisch dat ze er zelf op kan klimmen, ze schuift m naar onze hoge ramen als ze autoâs wilt kijken, schuift naar tafel als ze wilt verven en naar de keuken als ze wilt helpen koken. Zo chill dat ze er dan zelf op kan klimmen en dat was bij die andere (childwood stoel) niet. Ik snap die âtripp trappâ hype wel.
Ja tuurlijk prima! Meer mijn gedachte over de trip trap stoel.
Het is denk ik een geval 'je mist het niet als je het niet hebt, maar je kan niet meer zonder als je âm wel hebtâ . Ik vond het vanaf dag 1 heel fijn, zo kon ik mijn babies overal bij schuiven als ik iets moest doen. Tuurlijk kan dat ook in een wipper, maar als je al een kind of kinderen hebt rondlopen, zijn wippers niet zo fijn. De keren dat hier bijna een baby is geplet omdat broer en/of zus ff een kusje aan hun broertje wilde geven
Ik vond de sleepyhead echt een uitkomt ! Wou zelf alleen de originele omdat die gewoon erg veilig is. Nooit in zijn bedje gebruikt maar wel beneden op de bank. Ik wist zeker dat hij nooit van de bank zou rollen en hij vond het zo fijn. Ook bij mij in bed gebruikt toen die 2 maand niet alleen wou slapen. Hij is nu 8 maand en soms als hij niet wil slapen ligt hij er nog in. Zo draait hij zichzelf niet uit bed.
Verder babyfoon met camera of een fiets stoeltje ? Stokke vind ik ideaal en de 4 seizoenen slaapzak van puckababy is ook favoriet
Wij hebben K zijn âhaarâ de afgelopen 6 maanden welgeteld 2x gekamd (lees; die 3 pluishaartjes mee gedaan). Haha! Ik vond een borsteltje zelf nou typisch zoân ding dat je niet echt veel gebruikt. Tenzij je een baby met enorm veel haar hebt zoals @SimpleThings
Dit heb ik ook met de Stokke, haha. Heel fijn ding voor dat eerste jaar, maar mijn jongste van 1,5 wil er niet meer in. Die zit liever op een normale stoel nu.
Haha oke dan laat ik het zo. Kijk eerst wel of ze echt veel haar heeft zoals voorspelt
Inderdaad, nauwelijks gebruikt! Eigenlijk alleen om de berg een beetje van zân koppie te borstelenâŠ
Even hierheen verplaatst ipv laatste aankopen topic.
Ik heb tot nu toe een vrij minimalistische lijst met wat we nodig hebben voor de baby, maar hij wordt toch langzaam maar zeker iets langer. Als ik dit lees dan wil ik een sleepyhead, na alle traumatische nachten met dochter, maar misschien even afwachten of zoontje net zoân slechte slaper wordt. Is een babynestje echt een aanrader, en is de sleepyhead in het bijzonder echt beter?
Ik heb geen ervaring met andere nestjes en ook niet met de babyvariant van sleepyhead. Maar M. slaapt in de peutervariant heel rustig. Nooit spenen of knuffels uit bed en ze gebruikt de rand als kussen. Het is lekker beschut en knus denk ik. Op de opvang slaapt ze zonder, daar slaapt ze echt een stuk minder. Nou is ze âs nachts ook een goede slaper, maar denk dat dit er wel echt aan bijdraagt.
Bij ons is de benedenverdieping niet heel ruim en ik brak 20 keer per dag mân nek over de poten van onze stoel, omdat die poten van bijna alle stoelen zo wijd staan. Heb toen een Tripp Trapp gekocht (en met mân ogen dicht betaald), die schuif je volledig onder tafel. Nu breek ik alleen nog maar mân nek als hij aan tafel zit
Bij ter stal is skibroek in de aanbieding voor âŹ10,-
Klinkt wel goed! Ik kan het natuurlijk ook pas later nog aanschaffen, als de wanhoop heel groot is