Tips, ervaringen & aanraders

Check het verkoop topic! Daar postte vandaag iemand nog die er eentje wil verkopen.

@Mol ook ik heb in dezelfde situatie gezeten. Heb verser niets toe te voegen aan de mooie woorden van @June88 ‘s opa. Maar je bent dus zeker niet de enige! Langzaam maar zeker word je straks vast zekerder en krijg je er meet vertrouwen in. Gefeliciteerd in ieder geval met je zwangerschap!

En bedankt hè, nu wil ik dit

3 likes

Oh ik wil deze ook zó graag… Mijn man blijft maar zeggen dat het onzin is, misschien vind ik dragen helemaa niks maar hij is zo mooi :woman_shrugging:t3: Vind m alleen belachelijk duur.

1 like

Dan heb je geen parasol meer nodig. :wink:

2 likes

@Petje ik heb een Artipoppe zeitgeist maar heb hem nog weinig kunnen gebruiken omdat ik een kleine baby heb en ze er echt nog niet zo goed in zit. Hij is wel echt supermakkelijk in gebruik. Ik ben iemand die snel zenuwachtig wordt van banden en frutsels en dat heb ik bij deze echt niet. Als je het kan missen zeg ik: doen! Hij is ook echt mooi :heart_eyes:

@June88 Wow die uitspraak van je opa, die kwam ook bij mij echt even binnen.
@Mol allereerst gefeliciteerd! Ik snap heel goed dat je onzeker en bang bent. Ik heb niet eens een miskraam gehad maar ik heb tot week 12 ook zo erg in de stress gezeten. Ik sluit me wat betreft advies dus helemaal aan bij bovenstaande :kissing_heart:

Je hebt eventueel deze van de Hema! Vind m ook wel heel mooi! Iemand ervaring mee?

Ik heb geen ervaring met deze zak, maar het eerste dat ik me afvraag is hoe goed kan een draagvlak van de Hema zijn? Maar dat heb ik ook bij hun verzekeringen :stuck_out_tongue:

1 like

@anon18050057 wij hebben ook een deryan en zijn daar tevreden over tot nu toe! Ik doe haar schapenvacht er in en dan is t ook al wat zachter. Alhoewel ik niet perse het idee heb dat de matras te dun/hard is.

@Petje idd eens met @Tessa als je het geld ervoor over hebt doen! Ik heb een babylonia flexia waar ik heel tevreden over ben en die ik fijner vond dan een tula. Maar omg die stof en die prints :smiling_face_with_three_hearts:

@Mol voorzichtig gefeliciteerd! En ik heb ook in een vergelijkbare situatie gezeten. Ik vond zelf een vroege echo erg fijn. En mooie woorden van je opa @June88. Mijn vader zegt ook altijd een mens lijdt het meest door het lijden dat hij vreest (wat een tegeltjes wijsheid :joy:)

3 likes

Ik denk dat ik er wel uit ben en gewoon even inderdaad een yolo momentje ga pakken want ik vind ze zo mooi! Nu nog even mijn man overtuigen :grimacing:

@Paisleypark hoe klein/oud is jouw baby? Misschien dat ik dan beter nog even kan wachten (maar ik wil m zo graag)

1 like

@HotMomma volgens mij hebben ze een bepaald merk overgekocht en zijn ze best oké. Volgens mij ook ergonomisch

De zorgverzekering van Hema is trouwens echt :+1::+1::+1::+1::+1: plus altijd 10% korting in de winkel

2 likes

Geen ervaringen met de Artipoppe, maar als je het kan missen en eraan uit wilt geven, why not. Het zijn idd hele mooie zakken om te zien!

Wij hebben na verschillende geprobeerd te hebben een Little Frogzak super fijn ding vind ik! Dragen is zo persoonlijk wat je fijn vindt, dus als je de mogelijkheid hebt is verschillende uitproberen (bv via een draagconsult) wel heel fijn.

@Zeezout dragen is zo fijn en gemakkelijk! Ik gebruik de wagen heel veel, maar hebben altijd de draagzak bij. Bv laatst hadden we ergens een rondleiding en kon ze in de wagen haar slaap niet vinden, steeds dommelde ze weg, dan hoorde ze weer wat etc. (Ze wil alles mee krijgen). Gevolg: overstuur baby. In de draagzak bij mij gedaan en binnen een minuut sliep ze en hebben we de rondleiding gewoon af kunnen maken :wink: ze kan dan toch wat meer haar rust vinden en zich beter afsluiten zo dicht tegen mama of papa aan. Kan me haast niet voorstellen dat je het helemaal niks vind (maar ook dat is persoonlijk natuurlijk).

Uesss YOLO. Ik ben er echt ontzettend blij mee en soms mag je jezelf een cadeautje geven :smirk:. Het hoeft niet mee te wegen hoor, maar ze zijn daarnaast ook nog eens goed door te verkopen als je tzt niet meer draagt!

Oh, nu wil ik ook zo’n Artipoppe!
Babykamer, meubels, box, etc. denk ik nog niet eens aan, maar die Artipoppe moet ik nu hebben!

5 likes

Als het kan zeg ik doen! Yoloooo

Ja joh, heb ik de rest ook allemaal niet meer nodig. Baby gewoon alleen nog in die Artipoppe.

1 like

Zoals wij deden; iedere maand iets kopen. Dan ben je tegen de tijd dat je gaat bevallen die eerste uitgaven alweer vergeten :joy::+1:t2:

1 like

Dat is wel een goede tip! Ik denk dat ik mijn dertiende maand er gewoon tegenaan gooi :sweat_smile:
We zullen ook veel via Marktplaats kopen, dus denk dat het allemaal wel meevalt. Eerst de bovenverdieping maar eens afmaken, is voorlopig nog een grote klusbende :blush:

1 like

Bol heeft nu een heleboel goede korting op baby- en kinder spullen. Onder andere op luiers, autostoeltjes en kleding.

1 like

Jaaa ik ben al aan het inslaan geweest vanmorgen vroeg :nerd_face:

1 like

M’n ouders willen graag een cadeau (voor ongeveer €200,-) kopen voor onze ongeboren baby. Maar we hebben al een wipper, box, kinderwagen, ledikant, kast, commode, draagzak.

Mm zus heeft de trip-trap stoel gekregen, maar ik vind dat zo’n groot lomp ding (we hebben nu die van 15 euro van Ikea al).

Ik wil wel iets wat lang mee gaat, waar ons kleintje lange tijd iets aan heeft. Hebben jullie ideeën?