Haha goeie! Dat zat ik ook te denken ja, die ritsen kunnen natuurlijk open maar mijn god als ik denk aan alles wat we voor die aap mee moeten slepen!
Wij hebben m ook, en de mini hier sjorde met 5 maanden het gaas kapot. Met als gevolg dat de rits nu niet meer helpt om het bedje dicht te maken en hij er vrolijk uit kruipt.
Ook is het ‘matrasje’ waarop hij slaapt heel dun en vastgemaakt met klittenband wat hij ook de hele tijd lostrekt. Hij is inderdaad heel compact en lichtgewicht wat wel ideaal is, maar achteraf was ik liever hoor het aeromoov bedje gegaan.
Wij hebben ook de Aeromoov, zijn er heel blij mee.
Super bedankt allemaal!
Je hebt al veel reacties gehad, maar hier nog een Deryan fan! Wij hebben het babytentje (wel ouder model) gebruikt tot dochter ruim 2 was, en gaan er zeker weer een kopen voor de baby. Je kan ze op marktplaats vaak goedkoop krijgen.
Oh fijn, dus jij vond Deryan wel goed? De rest hier was niet zo enthousiast maar die krijg ik inderdaad wel op marktplaats maar die aeromoov niet. Doe het denk ik toch gewoon dan als hij echt ruk is kan ik altijd nog een keer een echte kopen
Ja wij vonden hem heel fijn (hebben er o.a. een half jaar mee gereisd), maar ik heb geen vergelijkingsmateriaal dus weet niet of andere tentjes fijner zijn.
Nou als je er zo lang mee onderweg was en dat was fijn, is dat toch super! Mij heb je in ieder geval overtuigd
Heeft er iemand tips/adviezen om de eerste weken van een zwangerschap door te komen wat betreft het zorgen maken om of alles goed is?
Heb van de week een positieve zwangerschapstest gehad maar ik durf gewoon echt niet blij te zijn, omdat ik vorige maand een miskraam heb gehad.
Ben natuurlijk ontzettend gezegend dat het weer zo snel raak is, maar ik merk gewoon dat ik mij heel erg zorgen maak. Bij elk krampje of wc-bezoekje ben ik bang dat het mis is en het liefst doe ik elke dag een test om te zien of het nog goed gaat.
Ik weet dat het vooral gewoon afwachten is, maar wellicht heeft iemand een tip die ervoor zorgt dat ik mij iets meer kan ontspannen.
Ik weet dat er hier een aantal Artipoppe fans zijn, maar kan met de zoekfunctie niet helemaal het antwoord vinden: is de Artipoppe zeitgeist baby carrier zijn geld waard of volstaat een goedkopere draagzak ook? Ik ben 4 weken geleden van mijn 2e kindje bevallen en merk dat ik het nu wel heel fijn vind om hem te dragen, alleen houd ik niet van het knopen van de mei tai die ik nu heb, heb dan zo’n dikke knoop in mn rug hangen. Nu heb ik mijn oog op de zeitgeist laten vallen, maar moet ik de uitgave nog wel even kunnen goedpraten voor mezelf… ik kan eventueel ook een Tula free to grow overnemen maar die vind ik gewoon minder mooi, en dat is het enige waar ik nu over kan oordelen omdat ik er dus nog geen ervaring mee heb
Ik had een Tula en heb nu de Artipoppe Toddler. Ze zijn allebei helemaal top, ik vind alleen de banden van de Artipoppe fijner. Op je schouders wat breder en zachter. De stof van Artipoppe is ook echt wel luxer hoor, zit wat rek in. En ik vind mijn Artipoppe ook gewoon 1000x mooier . Dus nee, nodig is het zeer zeker niet en kan je prima af met een Tula. Maar als het kan zeg ik yolo
Eens met Tessa, een goedkopere volstaat sowieso, daar zitten echt super goede bij (ik ben zelf ook heel blij met die Tula) maar ja, wil je die Artipoppe?
Ik heb hem nu 2 weken en ben er erg blij mee. Wij hadden een Stokke draagzak, maar die vond ik niet fijn om aan te doen en te dragen. En gewoon lelijk, lijkt wel een bergbeklim rugzak. Teveel banden en daardoor krijg ik stress met het aan doen. Mijn vriend vind die wel prima. Ik ben ook gewoon een sucker voor de mooie prints en stoffen. Ik ging toch voor de Zeitgeist terwijl toen ik zwanger was, ik heel hard riep dat ik echt niet zoveel geld ging uitgeven aan een stuk stof. Toch wel dus
@anon18050057 Wij hebben de deryan ook in plaats van een campingbedje en zijn er super tevreden over. Hij is nu ruim 13 maanden en slaapt er nog steeds goed in. We hebben hem wel altijd puur als slaapplek gebruikt (en niet ook eventueel om in te spelen op het strand bijvoorbeeld) en altijd goed gegaan. Zowel als hij uit logeren gaat als op stranddagen etc, heel fijn ding en scheelt inderdaad een hoop sjouwen.
Wij doen trouwens het matrasje niet in het daarvoor bestemde vak, maar leggen deze gewoon rechtstreeks in het bedje en doen er een hoeslakentje overheen. Hierdoor heb je geen last van het schuiven van dat andere ding (geen idee hoe die heet, maar die zit met klittenband op de bodem vast. Wij leggen het matras er dus bovenop) Die tip had ik op een reisblog gelezen!
Gefeliciteerd! Ik heb in dezelfde situatie gezeten. Heb het al eerder ergens anders gepost maar mijn opa leerde mij te denken: neem geen voorschot op je verdriet. En dat is echt zo. Natuurlijk maak je je zorgen en je weet uit ervaring dat het mis kan gaan. Die kans is er ook. Maar het heeft geen zin om je daar nu druk over te maken als niets er nog op wijst dat het misgaat.
Ik zou snel een verloskundige zoeken als je die nog niet hebt en een afspraak maken voor een eerste echo. Ik had die met 7 weken en ben af gaan tellen.
Daarnaast de onzekerheid omarmen. Je bent nu eenmaal onzeker, vecht er niet te hard tegen, laat het er maar zijn en pak het daarna weer vol vertrouwen op. Dag na dag kom je bij die echo! Spui hier een beetje als je het niet trekt en als het je helpt mag je mij ook best op onzekere momenten een PB sturen hoor.
Succes!
Fijn, bedankt! En heb je dan de baby box of die voor peuters?
Wat een mooie woorden van je opa. Die ga ik zeker onthouden!
Wat een prachtige uitspraak van je opa. Hier ga ik echt meer proberen naar te leven!
Wij hebben de baby en daar past hij voorlopig nog wel in. Ik moet wel zeggen dat Q redelijk klein van stuk is (maat 74 haha) dus geen idee of mensen met grotere kindjes een andere ervaring hebben qua formaat.
Next is zo schattig! Helaas heeft M. echt niks nodig.