Lidl?
Zeeman en C&A voor gevoerde spijkerbroekkies, Hema voor skibroek!
Heb vorig jaar een fijne bij Lidl gekocht!
Aah ook een goeie! Die van mij vind hij wel interessant altijd dus wie weet. En voor de rest idd accepteren dat het nu zo is
Oh ik ga kijken, dat is wel een goed idee voor op kdv-dagen!
Pak van IELM! Echt ge wel dig!!
Tip: bij Prenatal is de 4 seasons Puckababy in de sale voor 75! Net besteld
Heeft iemand toevallig een keer een jungle of dieren taart gehad? Had vorig jaar woezel en pip, maar dit jaar is ze niet mega fan iets.
Zo’n Hema fototaart?
Heb je een bepaald thema voor haar feestje?
Waarom denk je dat een jungle taart niet zal aanslaan? Of wat voor bedenkingen heb je bij zo’n taart?
Anders veilig een foto taart van de Hema?
Nee wil graag met meerdere lagen!
@Saturnus Ik denk dat het thema dieren/jungle word! Denk juist dat dat wel leuk is, maar dacht misschien heeft iemand voorbeelden van zo een taart en versiering.
Had vorig jaar echt een prachtige taart dus wil eigenlijk dat hij weer zo mooi word. Dus ben alvast ideeën aan het op doen. Moet ook op tijd zijn als ik eventueel versiering wil via Ali, want daar schijn je ook mega veel te hebben.
Ja zo’n taart is tof! Mijn tante is banketbakker dus zij maakt ieder jaar zo’n enorme over the top taart voor mijn kinderen
Niet zelf gemaakt, maar op pinterest zal je genoeg ideeën op kunnen doen. Laat je eindresultaat zien als je hem gemaakt hebt?!
en @Babymomma
Ik heb echt precies hetzelfde probleem!!! Zoontje van 20 maanden vind het ineens verschrikkelijk. Hij kreeg al heel vroeg tandjes dus begonnen ook vroeg met poetsen en toen vond hij het prima.
Ga ook maar elektrische tandenborstel proberen. Ik ben echt als de dood dat ik z’n gebit niet goed schoon maak!
Had geen taart in het thema, maar wel deze versiering van Ali en was daar echt super tevreden over! Had het snel binnen, kwaliteit was goed en die dierenhoofden kun je weer leeg laten lopen en bewaren voor een volgende keer. Zal ook nog even zoeken naar een foto van onszelf.
Edit: eigen foto. Die 1 is niet uit de set.
Weg.
Ahhh bedankt! Super leuk hoe je die tafel heb aangekleed.
@Broodrooster Ook leuk! Had j e zo een sweet table? Ik had mijn taart vorig jaar bij francis cakes en was ook heel tevreden.
@Saturnus Goed idee, had helemaal niet aan Pinterest gedacht. Ga hem niet zelf maken maar bestellen. Ik ben helaas niet zo handig.
@Tessa Jaa hou er van! Staat zo gezellig!
Graag gedaan! Mocht je het tafelkleed ook leuk vinden, die is van Zeeman en kost €2.99 haha.
Die is ook echt leuk idd, zat al te zoeken op ali
Heeft iemand ervaring met het Deryan kampeertentje ipv een normaal kampeerbedje? Ze zijn dus super licht en makkelijk op te zetten, dus heel handig als we met de feestdagen naar NL gaan. Dan hoef je niet zo’n bed mee te slepen, maar misschien mis ik iets en is dit niet zo chill? Wil het denk ik wel proberen, maar misschien heeft iemand er hier ervaring mee!
Ik vond het toen ze mini waren wel fijn, maar vanaf dat ze gingen kruipen niet meer… Maar ik had, zeker bij 2 en 3 natuurlijk nog een kind wat dan steeds aan die ritsen ging trekken of naast die tent ging liggen etc etc. Dus ik zweer toch bij een old skool campingbedje