Hangt ook heel erg af. Maar wil graag wat leerzame cadeautjes. Of in ieder geval niet te veel van dat v-tech spul, maar dingen die ze actief moet doen. Duplo heb ik er ook op gezet. Zit net kinetisch zand op te zoeken, maar dat is een soort plakkerig zand ofzo?
Ik heb net een proefdruk van een geboortekaartje besteld, die onder de categorie van het andere geslacht valt. Ik vind het zelf een neutraal kaartje. Is dat heel raar?
Ik heb net via Marktplaats een partij Duplo Primo gekocht. Dat is de voorloper van gewone Duplo en wordt niet meer nieuw verkocht, maar kindjes van een vriendin spelen daar als sinds ze een maand of 8 zijn zo leuk mee. Zitten rammeltjes in sommige blokjes en makkelijker te pakken en stapelen voor die kleintjes. Maar weet tbh niet of een kindje met 2 al net zo goed met gewone Duplo kan spelen dus misschien is Primo dan overbodig
Nee hoor, als jij het een neutraal kaartje vindt, dan is het een neutraal kaartje!
Oh ga daar eens naar kijken?
@Schorem Wat maakt het een kaartje van het andere geslacht? Tenzij er misschien op staat voor welke geslacht het is kan je het voor beide gebruiken! Lekker doen wat jij mooi vind.
Hoe vaak ik al niet spullen voor J heb gekocht die eigenlijk voor jongetjes zouden zijnā¦ Tenzij het andere geslacht expliciet vermeld wordt, gewoon lekker doen.
@Cadeaupapier @Coco @FrauHelga bedankt voor jullie reacties! Fijn om te horen. Ga ik lekker voor een jongens kaartje haha
Welke heb jij? Heb je een linkje?
Volgens mij is het dezeJas
Had hem tijden geleden al besteld, zie dat ze nu veel meer hebben. Ook met dons.
Hier spelen ze nooit met de wobbel
De regenboog van grimm wel.
Oke! Ja denk dat ze nog niet genoeg evenwicht heeft voor de wobbel. Heb kinetisch zand op het lijstje gezet. Rommel vind ik niet zo erg even de stofzuiger erdoor en het is weer weg. Vishengelspel en bambino loco ga ik even bekijken, thanks!
Iemand ervaring/tips met een goede warme draagjas?
Draagzak en dat de jas dan dicht kan.
Heb ff zitten scrollen maar ik zal wel scheel kijken maar kan het dus echt niet vinden
Dit is het enige @ABC123 verder draag ik geen specifieke draagjas. Maar mijn gewone winterjas open en de baby extra aangekleed. Maillot, broekje en dikke slofjes sowieso.
Ah dat doe ik nu inderdaad ook. Dan houd ik dat gewoon aan en hoef ik niet perse een speciale jas ervoor te kopen
6 berichten hierboven ongeveer. Link zit in het woord Jas dus valt misschien niet op!
Bon prix heeft er iig best wat te koop.
Mijn zoontje is net een maand jonger dus heb geĆÆnteresseerd meegelezen. Wat ik voor hem op het oog heb voor Sint, kerst en verjaardag. Little people boerderij, autogarage, keukentje, kazerne duplo, smart max diertjes ( de trein hebben we al vind ik echt een aanrader), ev. Houten trein ikea, boekjes, puzzels, ā¦
Was ook over de wobbel aan het nadenken maar ben bang voor krassen op onze parket .
Hahaha ook die krassen idd, heb net een nieuwe vloer. Smartmax diertjes kende ik ook nog niet, de rest heb ik ook bijna allemaal op me lijstje.
Zo moeilijk omdat alles zo dicht op elkaar zit. Ik heb trouwens ook nog een glijbaan en een schommel voor in de tuin. Dacht wel leuk voor in het voorjaar en ze krijgt toch genoeg om gelijk mee te spelen
Dat had ik ook, maar je hebt ook wobbels die bedekt zijn met vilt!
Ja klopt maar op hun site raden ze nog steeds aan om ook die steeds op een kleed ofzo te leggen om krassen te vermijden.
En onze vloer is ook echt nog nieuw dus durf het risico niet te nemen.
Ivm vingertjes onder de wobble. Er is een Belgisch merk We rock die dezelfde planken maakt maar met een groefje langs de kant waardoor de vingertjes er minder makkelijk onder komen.