Deze komt als geroepen, J heeft momenteel zo veel last van haar kiezen!
Ik twijfel welke ik ga kopen, ik vind alles leuk. Het sinaasappelschijfje vind ik ook leuk en de paddenstoel voor in bad ook! Ik kende dit merk helemaal niet dus dank voor de tip.
Joe ook besteld!
Super leuk allemaal!!
Ik ga er nog eentje vragen voor kerst voor ‘m denk ik.
Oké ik kan niet kiezen. Ik neem ze alle 3. Ik bestel trouwens bij Gras Onder Je Voeten! Met 3 heb ik ook nog eens geen verzendkosten dus heb ik ook nog eens bespaard. Soort van.
Iemand een tip voor een fijne, warme, draagjas?
Tipje: het bootje voor in bad is hier een dikke hit!
Ik weet dat ze ze verkopen bij Bonprix. Daar heb ik wel positieve dingen over gehoord. Zelf nooit gebruikt. Ik had mijn normale jas gewoon open. Baby deed ik warme wollen sokken en kleren aan.
Ik zet hem op de kraamkado-lijst!
Deze hele podcast is sowieso een aanrader, maar deze vier afleveringen (behalve Michiel, wat een flapdrol!!) zijn heel interessant. Verhalen van ouders die gescheiden zijn en hoe ze dat icm de kinderen aanpakten.
Ik heb er 1 van bonprix. Nu heb ik het tussenstukje eruit want baby zit nog in de buik.
Maar de jas best warm en was niet duur. Regenbui ging gisteren ook goed. Bontkraagje heb ik eraf gehaald.
Ik zweer bij deze van de Hema, zelfde idee als die jij noemt, maar dan een minder brede rand aan de onderkant. Rolt bij mij niet op. Draag ze nu 8 maanden na mn zwangerschap nog steeds eigenlijk haha.
Ik gebruikte beugelloze beha’s van Bonprix, die vond ik erg fijn.
Ik weet dat het al 100 keer is gevraagd, maar ga het toch nog een keer doen.
Wat zijn nou de echte toppers bij jullie thuis om mee te spelen?
We hebben sinterklaas, kerst en begin januari haar verjaardag. Maar ze heeft vorig jaar zoveel troep, dubbele cadeaus etc. gekregen, dat ik een lijstje heb gemaakt. Ze word 2 jaar.
Thanks, ga ik proberen!!
Haha @FrauHelga kom er maar in!
Sorry, heb niks substantieels aan tips. Mijn baby is nog geen 3 maanden
Een wobbel dan? Hoor ik veel goede verhalen over. Dochter van vriendin van me is ook net 2 geworden en speelt er veel mee
M. krijgt van m’n ouders een Ikea-keukentje. Van m’n schoonouders een bijdrage aan d’r trybike en van m’n man een elektrische Duplo-trein (die meer voor hemzelf is…). Verder een dokterssetje en een prentenboek over de liefde tussen moeder en kind (die is meer voor mij).
Ze wordt heel erg verwend, I know… Ze is half december jarig en dat is ook het enige dat we vieren dit jaar.
Haar lievelingsspeelgoed momenteel is Duplo en een tekenblok + stiften. Ook d’r fiets blijft de bom.
Haha, ik wilde LAMAZE!!! roepen maar ik weet niet of kindjes van 2 dat nog leuk vinden. J wel maar die is ruim 14 maanden.
Misschien een leuke lijst ter inspiratie
Een wobbel vind ik een beetje eng. Dat haar vingertjes of teentjes er tussen komen of mijn honds poot ofzo. Maar eens kijken of ik die in een winkel kan bekijken!
@Camper Keukentje heeft ze vorig jaar gehad, boekjes heb ik ook veel op het lijstje staan. Trybike lijkt me wel heel leuk, maar ze heeft al een berg skelter, normale fiets, loop auto en ze krijgt voor haar verjaardag een elektrische auto. Dus ben bang dat het een beetje dubbel op is. Op het lijstje staan ook al knutselspulletjes. Misschien is duplo inderdaad wel echt een goed idee.
Ja hier word ze ook zo erg verwend. Achja enigst kind, kleinkind, nichtje en achterkleinkind in mijn en de schoonfamilie, dus het komt uit alle hoeken. Zolang ze maar dankbaar blijven toch?
@Loowny Oh thanks, ga ik eens bekijken.