Jaa idd ik liep gister avond met de hond en vond het toen ook ineens heel koud. Heb gewoon sokken mee genomen dan kan ik altijd nog de maillot uittrekken!
Ok thanks! Ik zal het zien, het moet sowieso voor eerste gebruik gesteriliseerd worden natuurlijk.
Ik heb 6 maanden lang mijn kolf en flesjes van Avent 3 keer per week uitgekookt, en nergens last van gehad.
De bekertjes van Avent waar ik de melk in bewaarde waren wel rotdingenš
En @Tessa Nee dat doe ik allemaal niet. Ik was ze met de hand af en maak voeding met water dat gekookt isā¦ stom eigenlijk, het zijn niet de goedkoopste flessen
Ik heb geen lekkende of vervormde Avent flessen gehad en ik gooide de hele mikmak in een pan kokend water.
Er was hier een tijdje geleden iemand wiens zoontje ās nachts altijd doorlekte, maar ik krijg de tips die toen gegeven werden niet meer gevonden helaas! We verschonen hem om 23.00 uur en dan om 07.00 weer. Het liefst verschoon ik hem tijdens de nachtvoeding niet omdat hij dan zo wakker wordt, maar moet dat toch maar gaan doen.
Weet iemand nog wat er toen aangeraden werd, iets van luierbroekjes en luier achterstevoren staat me bij? Bedankt alvast
Wij doen een maat groter van luier. Helpt ook
Hier ook een giga doorlekker. Luier andersom hielp niet, maat groter ook niet. Hebben nu pamper premium protection nappy pants en sindsdien nooit meer doorgelekt! Zelfs niet na een nacht van 13/14 uur
Oh goed idee! Daar zit hij toch al tegenaan. Ga ik zo meteen doen.
@lovewarrior dat waren ze ga ik ook meteen checken zo.
Zit ook te denken of ik een tweede slaapzak zal kopen. Deze moet nu altijd direct in de was en droger, maar is dan niet droog voor zān volgende slaapje. Nou gaat het ook wel prima met een dekentje, maar zoān zak is toch fijner. Die krengen kosten alleen meteen weer 25ā¬
Oh huh, hoezo werkt dat dan?
Ik had idd ook van een vriendin nog 2 extra slaapzakken gekregen! Maar nu met die nappy pants is het helemaal niet meer nodig
Oh zo ja, ga ik proberen!
Hier ook pampers voor de nacht en maatje groter. Koop ze bij die grenze scheelt weer paar euro
@anon18050057 ja die luierbroekjes!! Die kreeg ik als tip. Heb een buikslaper maar sindsdien is hij misschien nog 1x ofzo doorgelekt (en was misschien wel onze eigen schuld, zat een beetje scheef).
Ja dit! Als we het een keer vergeten is het meteen doorlekken, ondanks de + maat.
Ik kreeg net bezoek van een lactatie deskundigeā¦Zul je natuurlijk net zien, krijgt de kleine zware krampjes.
Lekker makkelijk pratenā¦
Maar goed, advies gekregen en daarbij ook advies om de bijvoeding te doen met een fles van Dr.Brownās ipv de Avent flesjes die we nu gebruiken.
Maakt het nog uit welke? Ik zie 2 soorten op Bol. staan: deze en dezeā¦
Ik vond die smalle (eerste link) een stuk prettiger maar denk dat het erg persoonlijk isā¦ mijn zoon had een hoog gehemelte dus kon die brede van dr Brown niet goed in zijn mond houden
@anon18050057 Inderdaad de luierbroekjes! Alle overige tips haalden hier niets uit, maar sinds die broekjes is hij nagenoeg altijd droog ondanks dat zijn luier 10kilo weegt (kind van zān moeder, zuiplappie )
Wat voor broekjes zijn dat precies? Ik zag hier bij de Rossmann alleen de Dry Nites, bedoel je die?