Tips, ervaringen & aanraders

Ik heb het stoeltje met scherm en ik vind hem heel fijn en vooral heel mooi, maar ik betwijfel of ‘ie fijner is dan een goedkoper merk.

1 like

Mijn schoonmoeder werkt bij de fietsenmaker en is heel enthousiast over yepp. Ik krijg hem voor mijn verjaardag

2 likes

Pampers zijn met 50% korting bij AH. Ik heb 4 maandboxen gekocht (via ah.nl) en had zodoende maat 5 Premium Protection voor maar 21 cent per luier.

6 likes

Ideetjes voor Sint cadeautjes voor een kleine?
Onze dochter is dan bijna 2 maand. Voor ons hoeft het nog niet zo, we doen het meer voor de vorm voor de oudere neefjes en nichtjes die geloven. Maar wil wel iets doen wat echt leuk is.

Wij hebben badspeelgoed gekocht vorig jaar en dat was een groot succes.

1 like

Kan iemand mij een beetje betaalbaar en mooi zwangerschapsondergoed aanraden? Mijn gewone ondergoed begint vervelend te zitten, maar zie alleen maar onderbroekvarianten… Wil graag iets wat iets meer sexy is… :grimacing:

@FrauHelga @Peppie , bedankt voor de tips! Badspeelgoed is een goeie!

1 like

Ik heb alles gewoon een maat groter gekocht. En dan vooral veel hipsters aan kon prima ! Ik liep bij de zeeman en zag de onderbroeken waar iedereen het altijd over heeft ik dacht nee dat is echt niks voor mij. In de kraamweek wel wat mannen boxershorts gedragen. Maar al snel boxers en hipsters in maat m. Dat kon echt prima !

1 like

Ik heb deze geloof ik: https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0755214003.html
Ook niet bepaald sexy maar zit wel heel lekker. En iets minder heftig als ze Zeeman-oma-onderbroek.

1 like

Hipsters, vond zelf naadloos ondergoed het fijnste. Die kon ik ook aan na de bevalling. Ik had die oma broekjes vd Zeeman gekocht, maar vond die zo klein uitvallen en totaal niet lekker zitten.

1 like

Ik ben langzamerhand ook de aanbiedingen van luiers in de gaten aan het houden maar ik vind het zo lastig om in te schatten hoeveel je nodig hebt vanaf de geboorte van bijvoorbeeld luiers in maat 1. Ons kind komt naar verwachting over een paar maandjes pas dus ik ben er vroeg bij maar ik vind het maar moeilijk om te weten waar je goed aan doet qua hoeveelheid van een bepaalde maat.

Is ook lastig, zeker in het begin. Van de kleinere maatjes sloeg ik niet zo veel in, want voor je het weet zijn ze er uit.
Vanaf maat 4 durf ik dat wat meer, en in maat 5 zit ze ook al even. En als ze er toch sneller uitgroeit, dan zijn er nog een jonger neefje (en nichtje onderweg) die ze kunnen gebruiken.

Op de pakken staat vanaf hoeveel kilo het is, en bij maat 5 is die marge best groot en ze zit nog redelijk aan het begin van die marge.

1 like

Welke fles gebruiken jullie voor papflessen? Ik word echt gek van het gehannes met welke speen op welke fles weer wel of niet past.

Ik heb Dr. Brown (de nieuwe versie :expressionless:) aangezien ze in eens besloten om alles te vernieuwen en ik dus alles nieuw moest kopen. We hebben de brede hals flessen. Voor de pap heb ik een speen 3 er op zitten. Ik heb ook nr 4 ( de Y speen) maar daar komt echt nog teveel in eens uit voor ze.

1 like

Wij hebben die van Difrax, zo’n grote. Drinkt mijn zoontje nog elke ochtend pap uit.

1 like

Ik ben dus zo’n sukkel, ik weet serieus niet eens wat pap is en waarom je het zou eten. Ga het nu googelen haha :slight_smile:

1 like

Ik eet elke ochtend brinta, heerlijk niet kauwen maar naar binnen schuiven.:face_with_hand_over_mouth:

2 likes

Er zijn zo vaak aanbiedingen en goede sites om ze terug te vinden. Ik zou daar niet te grote voorraden van inslaan. Als je kindje er een tijdje is kun je misschien beter inschatten of het nog de moeite is een maandbox in die maat te kopen of wil je misschien een andere type/merk proberen.

1 like

Hier krijgen ze het sinds dat ze 5 maanden zijn in de avond fles van 19.00 uur. Vooral omdat L heel veel spuugt en S weinig eet, hoopte we dat ze hierdoor wat meer zouden vast houden qua voeding. Werkt helaas niet haha.

Oh balen :frowning: maar het is dus niet per de voor voedingsstoffen die je zonder pap mist ofzo? Niet dat ik hier iets heel essentieels over het hoofd aan het zien ben haha