Tips, ervaringen & aanraders

Geen er ervaring mee, maar fietsenmakers verkopen ook pennen voor fietsen. Mocht je frame niet ‘watervaste stift zwart’ zijn is dat misschien ook nog wat.

1 like

Ah goede tip! Ik ga eerst die van @anon18050057 proberen en anders deze. Dank beiden :slight_smile:

2 likes

Ik heb zo m’n Ikeabed ingekleurd nadat ik hem op de grond in elkaar had gezet waar een paar harde steentjes lagen :pensive:

2 likes

Inmiddels over de 30 weken dus tijd om een autostoeltje te scoren. Ik wil de Maxi-cosi Rock, ben lekker gevoelig voor de ‘beste uit de test’ :stuck_out_tongue_closed_eyes:
Heb hem nu gevonden voor 300 euro inclusief de base en zit nu te twijfelen of hij nog veel goedkoper gaat worden met black friday oid? :woman_shrugging: Ik vind het maar veel geld.

1 like

Mijn zoontje pakt geen fopspeen. Op zich niet heel erg maar ik denk dat het wel kan helpen bij in slaap vallen. Hij slaapt overdag erg slecht en als ik een speentje geef dan wil hij die wel maar het lijkt alsof hij niet goed snapt hoe hij er op moet zuigen. Na een tijdje pakt hij hem uit zn mond en gaat er mee spelen.
Hebben jullie tips voor fopspeen die een kindje makkelijk pakt? Die misschien het meest op een tepel lijkt? De bibs heb ik geprobeerd en ook een difrax en avent speen.

Een symmetrische avent speen werkt hier nu het beste. Maakt vooral het in slaap vallen in de draagzak sneller. Voor de rest speelt hij er ook mee - even yzuigen, dan spelen en dan huilen dat hij geen speen meer in zijn mond heeft :smiley:

1 like

De soothie ! Ze zijn super lelijk maar mijn zoontje was er echt fan van. Moest van de bibs speen kokhalzen.

afbeelding

1 like

Ja, deze was hier ook de uitkomst bij Y!

En hoe bevalt die? Is het het geld waard? Ik ben een sucker voor die stofjes… wil vooral een makkelijke draagzak voor de baby. Nu hebben we een stokke draagzak en dat ding heeft zoveel banden en clipjes. Voelt als een enorme rugtas en ik wordt helemaal gestresst als ik dat ding probeer aan te krijgen. Prima voor mijn vriend, maar ik wil iets wat fijn is en geschikt voor binnen.

Weet jij of je deze variant ergens kan kopen? M heeft deze uit het ziekenhuis maar in de winkels hebben ze alleen maar met die oortjes en die zijn echt loeizwaar dus die blijven niet in zn mondje zitten.

Niet aan mij gericht, maar in deze vorm zijn ze niet los te koop. Alleen met een knuffel er aan vast, Wubbanub heten ze dan.

Mocht je er echt om verlegen zitten kan ik je evt mijn losse speen sturen die je zou kunnen steriliseren. Hij wordt hier niet meer gebruikt.

1 like

Ja hier !

https://www.prematuursite.nl/c-3105475/alle-soothie-fopspeentjes/

1 like

Zijn wel te koop hoor! De bekende ziekenhuis speen zonder knuffel. Heb ze zelf ook namelijk :relieved:(zonder knuffel)

1 like

Oh toch! Shit had ik dat destijds geweten :raised_hands:t2:

1 like

Lastig he! Zit ook t kijken naar maxi cosi, zoveel keussss. Ik ga voor zekerheid wel wachten op black friday en ook een cashback site gebruiken wanneer ik alle grote aankopen in 1 doe, krijg je nog wat terug haha.

Ik heb de simpele Maxi-Cosi Cabriofix en zou die zo weer kopen. Ze zitten er niet zo lang in en deze is redelijk licht, dus fijn met sjouwen. J. sliep er ook goed in. Ik heb destijds wel zo’n isofix adapter gekocht via marktplaats, dat scheelt wel gehannes met riemen.

1 like

Ja ik heb ook deze combi. Niet duur, doet wat het moet doen. Zou deze zo weer kopen inderdaad!

1 like

Ik heb deze ook, een fijne stoel! En dit is goedkoop hoor. Ik heb m ook in een aanbieding gehaald maar toen was hij nog 350 inclusief base. Maar toen was hij net nieuw

Ik moet eerlijk zeggen dat ik hem veel te weinig (heb) gebruik(t). Er staat trouwens bij ‘vanaf geboorte’, maar dan zijn ze er eigenlijk nog veel te klein voor. Ik heb toen contact opgenomen met Artipoppe en zij adviseren het ook eigenlijk pas vanaf maat 62. Ik vond het wel heerlijk, maar pakte toch vaak de kinderwagen. Dit ook omdat ze al vrij vlot echt om zich heen wou kijken.
Maar als ik alleen kijk naar de draagzak zelf, die is echt super fijn! Mooie stof, makkelijk in gebruik!

1 like

Is het het waard om tot Black Friday te wachten met de aanschaf van een Yepp stoeltje, scherm en de hele reutemeteut?