Ohh echt, apart toch. Ze eet wel ander fruit dus ik denk dat het met de structuur te maken heeft. Heel apart. Hoe oud is die van jou?
Hier gaat appel ook moeizamer, komt denk ik ook omdat het wat harder is waardoor het vooral een hoop gesabbel is. Sommige stukjes gaan drie keer zijn mond in
Ja, denk ook daarom inderdaad!
Ja hier is het zoān beetje het enige fruit waar hij moeite mee heeft, de rest verdwijnt in record tempo
Heeft er iemand een artipoppe carrier? Vind ze erg mooi, maar wel erg duur.
Ik heb er dus eentje gekocht pas . Maar wel een toddler versie
Mijn zoontje vraagt ook altijd om een appel en als ik het geef neemt hij er 1 of 2 happen van en dan wil hij niet meer
Hahaha kinderen appels niet zo een goede combi denk!
Ik heb er 1! Wat wil je weten?
Is het makkelijk te dragen,is het zān geld waard? Wat maakt het bijzonder, behalve dat het mooie draagzakken zijn?
Heeft iemand ervaring met het āopknappenā van het ( helemaal zwarte) frame van een kinderwagen? Wij hebben de Joolz en nu er een tweede op komst is wil ik graag de krassen wegwerkenā¦ Aan de ene kant denk ik ā waarom; ze zitten er zo toch weer opā, aan de andere kant staat dat wel weer lekker fris en nieuw. Ik twijfel ook een beetje ivm de giftige stoffen in verfspraysā¦
Dus; doen of niet doen? En indien wel doen, hoe dan?
Het betreft een aantal krassen van 1-5 cm groot, met name daar waar de paraplu zat en aan de voorkant waar het frame wel eens tegen een deur opbotsteā¦
Die van mij had bij mijn schoonmoeder zoiets vreemds; kreeg daar een appelpartje in een katoenen zakdoek ( afgebonden met een elastiek) en dan zoog hij zo het sap en vruchtvlees eruit?!?!
Laat me weten als het lukt alsjeblieft.
Heb ook een Joolz en wil die ook graag opknappen voor een tweede kindje, mocht het mij gegund zijn.
Ohh ja daar heb je nu van die speciale zakjes voor! Dan vinden veel kindjes de structuur dus niet lekker.
Zal ik doen, eerst wachten op de ultieme tip. Heb jij ook een zwart frame?
Wat betreft die zakjesā¦ meen je niet? Haha ik vond het zoiets vreemds. Hoewel ze er wel lekker op knauwen bij doorkomende tandjes!
Nee, zilver! Jaa niet zomaar wat proberen, straks word het erger.
Jaa, ik gebruikte het wel eens voor sinaasappel. Best handig hoor. Maar het is een soort houdertje met een netje waar je het fruit in kan doen.
Ik vond het echt ondingen! Al dat vruchtvlees bleef er in hangen. Gelukkig vond mān kind het ook niks.
Yes ik heb de zeitgeist!
Je kunt ook de krassen inkleuren met zwarte watervaste stift! Dan zie je er niks meer van