Iets kleiner cadeau maar wat je niet zo snel zelf koopt is een Feetje pyjama . Ben altijd super blij als we er 1 krijgen haha!
Verder zijn er al leuke tips gegeven
Iets kleiner cadeau maar wat je niet zo snel zelf koopt is een Feetje pyjama . Ben altijd super blij als we er 1 krijgen haha!
Verder zijn er al leuke tips gegeven
Heeft iemand de studio NOOS tas? En is het een aanrader?
Ik heb die! Ik vind het wel een aanrader (al is het wel best duur voor wat je ervoor krijgt). Ik vond die āechte luiertassenā vaak lelijk en deze niet. Hij past perfect over die duwstang van mān kinderwagen heen en is ruim genoeg voor een toilettas met luiers/andere babyspullen en ook nog boodschappen bij te stoppen.
Aaah top.
Ja ik heb een joolz luiertas die kwam bij de kinderwagen maar die rits is stuk. Al 1x laten maken maar het is ook gewoon een lelijk ding hahaha
Ik heb een joolz geo2ā¦ past dat denk jev
J kon vrijwel zonder problemen overstappen op de HEMA slaapzakken. Eerste nachten was het spannend maar ze was er vrij snel aan gewend. De kwaliteit van de slaapzakken vind ik super!
Ik heb er twee, vind ze heel fijn want je kunt er zoveel instoppen. Maar als ik ze samen in de kast zie liggen denk ik wel: daaamn deze twee stofjes zijn gewoon 100 euro samen
Ik wil deze ook nog steeds zo graag!
Leuke side story; ik kreeg dus steeds zoān insta reclame van een Koreaanse webshop die precies zulke tassen verkocht, maar dan voor ā¬20. Bestel normaal echt nooooit bij dat soort tokoās maar was deze keer gezwicht. Kreeg ik heb afgelopen week binnen en ik moest zĆ³ hard lachen. Hij is namelijk mega klein. Alsof ze de echte Noos tas een paar keer veel te heet gewassen hebben. Haha! Meteen mān les geleerd ook wel.
Wij hebben na het echte inbakeren een tijd de Swaddle me Up gebruikt, daar liggen ze in met hun handen naast het hoofd. De overstap naar een gewone slaapzak ging van de ene op de andere dag. Wij hebben heerlijk zachte slaapzakken van Prenatal btw
Super fijn alleen maar hoor! M wapperde alleen maar met zn armen de hele nacht, daarom zijn we hem gaan inbakeren.
Die van ons waren te klein voor een slaapzak toen ze geboren werden en idd heel erg aan het zwaaien met armen waardoor ze moeilijk insliepen
K heeft ook nooit ingebakerd gelegen! Die wapperde een beetje met zijn armen maar nooit zo dat hij er zelf wakker van werd ofzo. En de eerste 2 maanden ofzo lekker onder een dekentje, daarna begon hij teveel te bewegen dus toen overgestapt op de slaapzak.
Nou gezicht voor die Noos tas haha. Iāll keep you posted :ā)
H&M heeft ook kleine maatjes maar die heeft wel geen mouwen en de rits zit aan de zijkant.
Puckababy bag newborn. En tweedehands gekocht !
Ik de jip en janneke van de hema, al vanaf 3 weken omdat K. toen al door der bed begon te zwerven en ik als de dood was dat we haar 's ochtends een keer onder haar deken zouden vinden ipv erop. Maar ondanks dat ze een grote baby was (54 cm bij de geboorte) en maat 50 nooit heeft gepast, was de kleinste maat toen nog wel veel te groot bij de hals en kon haar hele hoofd er zo inzakken. Ik heb de halsopening dus iets kleiner gemaakt door een stukje op elkaar te stikken aan beide zijkanten bij de naad, zodat ze niet erin kon zakken. Toen ze wat groter werd heb ik dat er weer uit gehaald.
Voor de mensen met 3-4-5 jarigen die de Brio treinen te duur vinden. Vanaf donderdag zijn er veel te koop bij Lidl. Die passen ook op de Ikea treinbanen en die van Brio. Voor 19,99 heb je dan al een heel tof set.
(Ik zweer er dus bij omdat je eindeloos kan uitbreiden. Mijn 7 jarige speelt er ook nog steeds mee, de 4 jarige kan eindeloos ermee bouwen en die van 1,5 gooit er graag mee. Das minder want dat hout doet wel zeer tegen je hoofd.)
Ze maken ook mooie putten in je houten tafelblad als je er hard genoeg mee mept.
En ik kan uit ervaring vertellen dat een Philips tv niet bestand is tegen een Brio bootjeā¦
@Bathwater Had hem vol overtuiging op I haar verlanglijstje gezet, maar twijfel nu heel snel om het er weer af te halen
Edit: @Tessa neeeeeee, wat een horror
Ik ook maar levering in de week van Sinterklaas
@Coco tip met kinderen; goede inboedelverzekering is een must . Dus alles kwam goed hehehe