Tips, ervaringen & aanraders

Jongens die kikkerspullen liggen al bij Kruidvat hier dus zou zeker ff jouw kruidvat checken als je vandaag in de stad bent!

1 like

Oh, thanks! Ga maandag meteen kijken. Op het foldertje stond vanaf dinsdag :rage:

Jaaa doen! ik heb hier ook van die vingerpoppetjes thuis. Was al schateren van het lachen toen hij een half jaar was ofzo!

1 like

Wat is een waterbuikspeelmat? Dit klinkt geweldig!

Kan je de link van ons lijstje wel pbā€™en??
Onze zoon wordt november 1!

Wij hebben deze:

https://www.bol.com/nl/p/mijn-multiflap-woordenboek-op-school/9200000049205135/

Eigenlijk voor kleuters geloof ik, maar ze bladert er graag in, hij is heel stevig. De andere boeken die we hebben, hebben we hier (buitenland) gekocht dus daar heb je niet zoveel aan denk ik.

Jaa graag! Ben echt inspiratieloos

Mijn zoontje is 9 maand en dol op de muziek- en voelboekjes van Marion Billet, eigenlijk voor wat oudere kindjes dus ik laat er hem niet alleen mee spelen want dat wordt het boek kapotgekauwd maar ā€˜voorlezenā€™ vindt hij super!

Dit is hier ook een hit en geen geknoei met verf :face_with_hand_over_mouth:

Tekenboekje met water

3 likes

Ja deze is echt top :joy::ok_hand:t2:

1 like

Haha wij hebben ook zoā€™n ballon, die hangt al 3 maanden en is nu rimpelig en hangt op half 7 maar M vindt het het allermooiste wat ie ooit gezien heeft. (Op mij na natuurlijk.) Helemaal loco trappelen en verhalen er aan vertellen haha

Die van mij krijgen een bromtol met allemaal bijtjes er in die ronddraaien en zoā€™n ding waar dieren omhoog poppen als je op een knop drukt. Oh en houten blokken. Verder zou ik idd gewoon nuttige dingen inpakken, als je nog ā€˜vullingā€™ nodig hebt ivm je oudere zoontje. Of misschien een potje met fruithapje inpakken, omdat Sinterklaas heeft gehoord dat ze dat dan bijna mogen eten?

1 like

@FrauHelga

Was meteen al een groot succes :grimacing::+1::smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Ik heb een tula draagzak, was een hele fijne! Maar wel prijzig. Sophie de Giraf vind ik ook altijd een leuk cadeautje!

1 like

Puckababy is heel fijn, maar niet alle babietjes willen ingebakerd worden dus ik zou de ā€˜piepā€™ variant niet gevenā€¦ Je kan dan wel kijken naar de 4 seizoenen slaapzak, die is te gebruiken vanaf een maand of 6. Vrij prijzig, maar wel jaren bruikbaar! Ik kreeg 'm als kraamcadeau van mijn schoonouders bij kind 2 en inmiddels gebruik ik 'm bij de jongste ook weer. Echt een heel fijn ding.

Het ligt allemaal natuurlijk een beetje aan jullie budgetā€¦

1 like

Dank je wel!! We willen graag wat duurdere cadeaus geven omdat ze die voor zichzelf niet zo snel zou kopen. Dus die 4 seizoenen slaapzak is een goeie!

Oke mijn top duurdere cadeaus die ik heb gekregen de afgelopen 7 jaar:

• babyfoon met camera
  • puckababy 4 seizoenen slaapzak
  • tripptrapp met new born set
  • Nuna leaf stoel
  • box
  • Maxi Cosi
  • Maxi Cosi winterzak van Koeka
  • speelkleed incl babygym van Done by Deer
  • mooie boxmobiel
3 likes

Ah heel fijn dit, dank je wel :slight_smile::slight_smile:

1 like

Heeft iemand nog tips voor het afbouwen van inbakeren? M schopt nu zn dekens steeds weg en ik vind hem minstens 1x per nacht met zn armen uit zn inbakerzakje gewurmd. Gister zelfs een been (???). Dus ik denk dat het tijd is voor een gewone slaapzak. Die van Hema zijn goed toch?

Hier was dat afbouwen echt een aantal weken super pittig. Bleek ze achteraf een buikslaper te zijn :sweat_smile: Wij zijn na de puckababy piep naar de mini gegaan en hebben nu de 4 seasons. Maar die slaapzakken van de hema zijn ook fijn!!

1 like