Ik heb maar een fijne thermosfles gekocht die ik goed dicht kan doen en ze niet open krijgen. Zo blijft mijn thee ook tenminste warm, want vaak ben ik zo druk dat hij alweer koud is als ik ga zitten.
Hier ook een lopende baby (11mnd). Wij hebben ze van Lodger! Was de enige die goede leren slofjes had met goede antislipzool in⊠MAAT 17 :â)
Ik heb een baby met mini voetjes haha
Wij hebben ook vanaf het begin een slaapzak aan gedaan en dat ging eigenlijk prima. En inderdaad is het volgens mij zo dat het beter is om de temperatuur iets kouder te laten en de baby goed warm aan te kleden dan de verwarming juist heel hoog te zetten.
Haha omg volgens mij heb ik ook zoân koukleum. De beste nacht die hij tot nu toe heeft gehad was toen het 40 graden was afgelopen zomer. Sliep meneer van 9 tot 9
Ik heb net een warme slaapzak gekocht bij de Hema. Ga die vannacht proberen en ben heel benieuwd. Hij ligt nu nog in de puckababy mini met romper en pyjama. De afgelopen nachten zijn drama,bij ons in bed slaapt hij wel goed. Dus misschien toch te koudâŠ
J slaapt in een korte mouwen romper, pyjama, puckababy herfstslaapzak en nog een lakentje . Ze heeft t gewoon snel koud
Goeie tip, weet je het merk toevallig?
Ik heb er een van sigg.
@SimpleThings die blauwe die ik postte zijn van bobux, daar had J ook leren slofjes van. De bruine schoentjes zijn van Bunnies jr!
Iemand tips ?
Mijn zoontje is nu 7 maand. Probeer al een heel tijdje brood te geven. Maar hij blijft er van kokhalzen. Hij is we denk ik nog niet aan toe. Wel blijven aanbieden of even wachten ?
Het is zo sneu want zijn hele maag inhoud komt er uit
Ik zou andere dingetjes aanbieden. Misschien liga met advocado ofzo?
Hier eet ze nu met 11 maand nog steeds geen volledige boterham. Maar ze heeft er nooit even van gekokhalst.
Kwam erachter dat ze wit brood wel met gemak eet⊠Maar ben blijven doorzetten met licht volkoren brood.
Een cracotte dan? Wat ook hielp was (gek genoeg) het brood even licht toastenâŠ
Wij hebben via marktplaats een kinderwagen gekocht, al een aantal maanden geleden. Nu komen we erachter dat de bovenste âafdekhoesâ die beschermt tegen wind er niet bij zit van de kinderwagenbak.
Het is een oud model Quinny (±10 jaar oud).
Ik kan op internet geen vervangende âafdekhoesâ vinden. Zou ik een voetenzak kunnen gebruiken ipv die âafdekhoesâ?
Zoiets? https://www.bol.com/nl/p/tectake-universele-voetenzak-voetzak-voor-buggy-kinderwagen-400995/9200000036115936/
Hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel, want ik kan dus ook nergens vinden hoe je dag ding noemt
Ik zou haar lekker laten slapen en niet wakker maken voor voeding.
Ik vind het best lastig met dit koudere weer in de nacht. Nu heeft hij een lange romper, een shirt, slaapzak en dekentje.
Haha OMG mijn baby slaapt in alleen een korte mouwen romper en zoân 4 seizoenen slaapzak van Hema. Vraag me nu heel erg af of dat niet te weinig is⊠maar hij voelt nooit echt heel warm of koud ofzo aan?
Toen mijn zoontje nog een baby was sliep hij ook met zoveel lagen. Kindjes van vriendinnen sliepen met veel minder aan, die van mij had altijd kou (koud nekje).
Mijn dochter draagt een hemdjes-romper, lange pyjama en een slaapzak van Hema die niet heel dik is. Het dekentje trapt ze snachts van zichzelf af.
Oudste slaapt hier in een pyjama met lekker peuterdeken. Ze heeft zichzelf helemaal in een nestje deken gewikkeld net toen ze in slaap viel en is zo cute
Jongste heeft lange mouwen romper en een slaapzakje zonder mouwen. Ze is wel altijd heel warm van zichzelf
Ik weet wat je bedoeld ja haha. Ik zou wel iets kopen wat regen bestendig is. Zonde dat daf dekje er niet bij zit!
Voor regen kun je denk ik wel zoân regenhoes halen, zoân doorzichtig plastic ding. En een voetenzak met deken is misschien ook warm genoeg tegen de wind. Er zijn ook voetenzakken van dezelfde stof als zoân dekje dacht ik.