Hier is de regel, als je met iets anders gaat spelen, ruim je eerst dat andere op. Als nog ligt er veel, want ja alle drie kiezen ze iets uit natuurlijk.
Wij hadden een kist, maar ik heb zo’n tik dat ik niet tegen de rommel in de kist kan. En dan wouden ze natuurlijk net iets hebben wat onderop ligt. Dus die kist is na anderhalf jaar weggedaan en nu hebben we een mooie kast. Daar liggen de puzzels, gezelschapsspellen, tekenspullen en de bak met auto’s en telefoons etc.
Alles goed te zien, maar ze kunnen niet alles zelf overhoop halen. We hebben nog 2 bakken met houtenspeelgoed en een bak met plastic en geluid speelgoed dingen. Hoe graag ik ook wou dat ze alleen met hout gingen spelen. Plastic telefoon met geluid is toch ook wel favoriet. En dan hebben ze hele gesprekken met z’n drieën aan de telefoon of via de walkie talkie. En dan lopen ze rond net als ik haha. Wat een spiegels zijn ze ook.
Soms als ik echt geen puf heb en ze hebben de blokken niet opgeruimd voor het avondeten. Dan swiffer ik alles achter de bank en ruimen ze dat morgen wel op.
Oh ja en als ze iets niet opruimen gaat het in de rommel bak. Ze krijgen drie keer de kans om het op te ruimen en anders gaat het de deur uit.