Nee dat kan ik me voorstellen, maar baat het niet schaadt het niet. En ik wil liefst alles doen om het bloedverlies tot een minimum te beperken.
Thx!
Zijn er mama’s met ervaringen voor cadeautjes voor kindjes van 3?
Ik moet een cadeautje kopen voor een 3 jarig peutertje (meisje), hebben jullie suggesties?
Mini loco (peuter) is erg leuk hier! Of animal party (spel), muizenspel, domino, houtenpuzzel, big puzzel, Pisa spel (echt een uitdaging), bonte ballonnen spel.
Ik koop de laatste tijd regelmatig kleurboeken of knutselspullen voor kinderen. Valt bij elke leeftijd eigenlijk tot nu toe altijd wel in de smaak.
Wat leuk om te lezen! Het aflebberen was ik vergeten, dat deed J inderdaad ook! Toen de eerste tandjes kwamen heeft ze het hele ding afgelebberd en gebruikte ze de plastic onderdelen als bijtringen. Gelukkig blijft Freddie mooi in de was want hij heeft al vaak de wasmachine van binnen gezien.
@Unquestionable Ja alle Lamaze-speeltjes zijn hysterisch met felle kleuren en patroontjes. Mooi zijn ze zeker niet. Maar dat neem ik graag voor lief als ik zie hoe leuk J er mee speelt.
Mijn zoontje is helemaal verliefd op deze knuffel. Heb er inmiddels 4. Hij wil er telkens twee vasthouden in bed. En ik kan ze dagelijks wassen want dat neusjes stopt hij in zijn mond alsof het mijn tepel is .
En wat gaat dat snel stinken zeg!
Hier ook deze!! Alledrie hadden ze van die doekjes/beesten. Idd een voorraad aanleggen want na 2 jaar is het ook niet meer te zien wat de oorspronkelijke kleur was
Hier ook zo’n beer waar op de neus gesabbeld wordt, meurt inderdaad als de hel. Heb er gelukkig 2, zodat ik ze regelmatig kan wassen, maar probeer hem nu toch te leren dat Beer vies wordt als hij hem in z’n mond doet.
Ik sta op het punt een autostoeltje te bestellen (incl die “fix”), en had besloten voor een Maxi Cosi axissfix te gaan. Nu zijn er alleen voor mijn beleving 1038238 versies? Welke moet ik hebben? Ik wil er niet op bezuinigen, dus wil de meest fijne/nieuwste.
Haha same here… het liefst wil ik alleen maar houten/kleurloos speelgoed mijn vriend maakt me ook helemaal belachelijk hierom. Ik ga denk ik investeren in een mooie kist o.i.d. om al dat lelijke speelgoed in op te bergen (al vraag ik me af of je dat in de praktijk dan ook daadwerkelijk dagelijks gaat opruimen maar ok).
Thanks iedereen voor de tips m.b.t. babyhapjes! Denk dat ik wel een poging wil wagen om het zelf te maken, kijken hoe dat bevalt.
Wij hebben ook een witte speelgoedkist naast de bank een soort van. En in de box hebben we een houten babytrapeze, met mooie zwarte accenten. We hebben bijna geen elektrisch speelgoed, alleen dat wat we gekregen hebben
Ja zoiets wil ik inderdaad ook. Ik hou gewoon echt van rustige/lichte tinten in huis met natuurlijke materialen. Ik kan me alleen zo voorstellen dat m’n dochter later juist al die oerlelijke gekleurde speeltjes wilt dus dan is zo’n mooie kist wel een goede uitkomst.
Ja hier zal ongetwijfeld nog wel wat meer elektrisch hysterisch speelgoed komen. Maar ach, voorlopig is gooien met potloden ook een succes
Wij hebben een grote kast en een grote kist. Allemaal leuk en aardig hoor, drie kinderen met Lego, Playmobil, Toettoet auto’s, puzzes, treinbanen, duplo, boeken plus ontelbaar veel losse shit, maar na 19.30 uur wil ik gewoon geen speelgoed meer zien.
Hier is de afspraak ook, als het niet meer in de kast en kist past, moet er dus iets naar je eigen kamer of naar de kringloop. Je moet het echt een beetje bijhouden anders groeit je huis gewoon dicht.
En al dat speelgoed is lelijk. Dus ik wil het gewoon niet zien als ik 's avonds op de bank lig
Haha dat is wel echt een goede regel! Ik ben zelf ook wel echt van een opgeruimd huis maar ik kan me ook wel zo voorstellen dat als je elke dag je hele vloer vol met speelgoed hebt je geen zin meer hebt om op te ruimen omdat je al weet dat het de volgende dag precies weer zo gaat zijn tenzij ze dus oud genoeg ook zijn om zelf op te ruimen
Daarin ben ik dus heel anders dan andere moeders ben ik bang… ik ben zo’n dombo die de hele dag een beetje aan het opruimen is. Zodra pyjama’s aan gaan , ruim ik alles op. Tegen de tijd dat ze allemaal op bed liggen (dat doet mijn man ), ploffen we neer in een opgeruimde woonkamer
Klinkt hemels. Hoop dat ik het ook zo ga doen
Ik ruim alles ook met z’n dutje, tussendoor en als hij naar bed gaat op. Hij weet ondertussen zo goed waar alles hoort dat hij zelf ook dingen op de goede plek opruimt als het hem opeens lijkt te storen (of ik FOEIIII eikeltjes tussen z’n kastanjes had gelegd). Behalve als het rotweer is en hij of ik in een slechte bui is, dan blijft het een chaos haha.
Mijn kinderen zijn helaas niet van die enorme opruimers. Hebben ze van hun vader