Haha heb onze buren er nooit over gehoord knuffels kan ik niet over meepraten. Ik heb knuffel haters
Ik heb echt liters gedronken vanaf week 37. Neus dicht en atten. Hielp niks
Ik heb een kindje dat over 1.5 maand 1 wordt. Geen idee wat ik moet vragen voor hem. Maar hoe prachtig ik die knuffels ook vindt, hij doet echt niets met knuffels.
Haha, de aambei/Lamaze/Lidl-broekjes-expert is present!
J is 13 maanden en speelt nog steeds heel graag met haar Lamaze-knuffels (Freddie de vuurvlieg en een ronkende tijger). De manier van spelen verschilt natuurlijk wel, hoe ouder ze worden, hoe wilder het er aan toe gaat. Maar ze vindt beide speeltjes nog steeds zeer interessant.
Lamaze-knuffels zijn wat mij betreft echt een must have voor iedere baby, we hebben er al veel ouders en baby’s mee blij gemaakt als we het als kraamcadeautje gaven.
Houten keukentje, poppen en een loopauto waren hier de grote succes cadeautjes van haar eerste verjaardag.
Houten keukentje willen wij zelf geven, fijn om te horen dat het bij jou goed in de smaak viel. Bedankt voor de ideetjes.
@FrauHelga nog wilder?
Jaa in het begin vond ze het gewoon leuk om alles in de kastjes te doen en er uit te halen en een beetje te rammen met die pollepels enzo. Maar nu is ze 20 maanden een gaat ze ‘‘kokken’’ in de keuken voor de baby.
Yep, J staat soms te trekken aan dat ding alsof ze hem stuk wil maken, maar dat houdt Freddie gelukkig allemaal goed vol.
Toen ze 2 maanden was rammelde ze er zachtjes mee, en knisperde ze er mee. Nu ziet Freddie regelmatig alle hoeken van de box en kamer en wordt hij op de grond gesmeten.
Ik wil je even bedanken voor Freddie namens mijn dochter. Ze is zo verliefd op dat beest, meteen dikke vette lach als hij in beeld is. Eerst verleidelijk lachen en daarna lebbert ze hem helemaal af
Door al deze verhalen wil ik ook, maar ik vind ze echt afschuwelijk lelijk
Dat komt omdat je vanaf week 34 moet drinken. haha nee grapje.
Hier heeft het echt geholpen met bloedverlies tijdens de bevalling @Beautician ik zat bij de laatste twee bevallingen op ongeveer 50-70 ml. Ze konden het niet eens echt bloedverlies noemen.
Oh ja @Beautician dat is waar! Hier hielp het ook zeker wel tegen het bloedverlies denk ik! Was iig echt niet veel volgens de vk. Bij 2e en 3e heb ik het af en toe nog gedronken, maar bij de 1e dus heel veel .
Hahaha ja Freddie is nogal hysterisch qua uiterlijk, maar hij maakt mijn dochter gelukkig dus tja
Whaha oh man… ik heb Kapitein Kalamari en een of andere walgelijk lelijke vlinder. Niet om aan te zien maar K vind ze ook zo leuk allebei!
Alleen om al die namen zou ik ze al kopen.
Oooh thee om bloedverlies te voorkomen? Ik ben teveel bloed verloren tijdens mijn eerste bevalling, en heb er lang last van gehad.
Nu met de tweede op komst wil ik dat graag voorkomende dus ik ga me hierover inlezen. Dank!
Dat weerhoudt me dus zoooo erg haha. Die hysterische kleuren en dingetjes en alles. Misschien moet ik er toch maar aan als het zo veel plezier geeft haha
Yes, frambozenbladthee en vrouwenmantelthee! Allebei heel goor maar ja, je moet wat
Side note, voorkomen doet het niet, maar ik las ervaringen en heb het dus zelf ook ervaren dat het wel een stuk minder zou zijn. En vergeleken met de eerste twee bevallingen, waren de laatste twee echt minder qua bloedverlies en herstel.