Misschien dat iemand mij hier kan helpen. Ik heb altijd acne gehad (echt een obsessie voor mij geweest altijd, verschillende huidtherapieƫn gevolgd, roaccutane, versch. producten etc.), maar door de pil werd het onderdrukt. Toen ik gestopt was met de pil om zwanger te worden kwam het langzaam terug, maar het stagneerde en werkt niet veel erger.
Nu ben ik zwanger en mijn huid is compleet ontploft. Ik heb acne/puistjes op mijn gezicht, nek, borst, armen en mijn gehele rug. Ook wat op mijn bovenbenen. Eerst deed het me weinig, want: zwanger (en dankbaar daarvoor) en daardoor kon ik het gevoel dat ik erover had wat onderdrukken. Maar ben toch wel banger om naar buiten te gaan en heb bijv. nog geen zwangerschapsfotoās gemaakt o.a. om deze reden.
De producten van de huidtherapeut kan ik niet meer gebruiken want zitten slechte stoffen in voor de baby, dus gebruik nu natuurlijke producten maar werk to-taal niet. Ben in staat al het mogelijke weer te gaan proberen, dus als iemand een goede tip heeft dan graag
Edit: aanvullend: mijn huid is ook gortdroog en smeren helpt ook niet.
Zie hieronder hoe het eruit ziet en dit is maar klein gedeelte van mijn huid:
Acne gezicht