Bij Kruidvat zijn momenteel allemaal leuke Nijntje-producten te koop!
Dat wordt dan wel weer teniet gedaan door de overige kosten die een kind met zich mee brengt
Maar iedereen vindt het fantastisch
Weet jij toevallig hoe dat werkt via vinted? Ben daar n.a.v. jouw tip gaan kijken en zie bijv bij een romper 5,80 verzendkosten staan. Is dit al definitief of een indicatie? Zoān romper past natuurlijk gewoon door de brievenbusā¦
Ah goed om te weten! Vond het al zo vreemd. Toevallig overal waar ik keek stond dat bedrag. Dat wordt onderhandelen
Bedankt voor je reactie!
Hebben jullie tips? Wij hebben binnenkort een rondleiding op 2 verschillende basisscholen. Gekozen voor de twee dichtstbijzijnde en toevallig beide regulier onderwijs.
Waar moeten we op letten tijdens de rondleiding en zijn er vragen die zeker moeten stellen?
Aantal leerlingen per klas
Wat doen ze om pesten te voorkomen/ op te lossen?
Mogelijkheden van begeleiding als kind bv. problemen heeft met lezen of rekenen
Hoe betrekken ze ouders bij het onderwijs? Bv. mee met uitjes, luizenmoeder haha etc.
Hoe houden ze jou als ouder op de hoogte van hoe het met je kind gaat, bv. aantal 10 minuten gesprekken, ouderavonden etc.
Wat is de samenstelling van team docenten: veel jonge leraren of juist oud gedienden, vast team of veel wisselingen?
Hoe ziet een dag van leerling eruit in groep 1, 3 en 8? Werken ze bv. met een dagstart?
Doen ze ook aan beweging/sporten/gymnastiek/schoolzwemmen?
Ik wil even deze supertip met jullie delen. Mijn baby is pas 3 maanden en die vindt het al geweldig: onlangs hebben wij een verhalenzaklamp van Moulin Roty gekregen.
Zo leuk!! Het is een soort viewmaster, alleen projecteert hij op de muur of het plafond. En elk schijfje is 1 verhaaltje, door aan het wieltje te draaien klik je van plaatje naar plaatje. Wij hebben er een over een detective met een hondje. Het is nu dus deel van ons slaapritueeltje dat als alle lampen uit zijn we nog even ābioscoop kijkenā en wij verzinnen dan allemaal belachelijke verhalen en dan liggen we even heerlijk met zān drietjes een verhaaltje te luisteren en kijken op bed. Echt geweldig
Heeft iemand toevallig een goede tip voor een online cadeautjeslijst? Heb nu steeds mensen die vragen wat we nog nodig hebben of zouden willen krijgen. Maar er zijn zoveel sitesā¦
Ik gebruik Lijstje.nl, kunnen ook dingen afgestreept worden en achter een wachtwoord als je wilt
Bedankt voor je reactie! Ga er eens naar kijken. De spullen voor op het lijstje lukken me dan wel weer met gemak
Hier ook goede ervaringen met lijstje.nl.
Vanaf wanneer gingen jullie babies vroeg naar bed? Mijn baby is nu 2 maanden oud en ik word een beetje gek van die avonden. Overdag slaapt ze supergoed. Maar van 18:30-22:30/23:00 is het drama. Ik probeer haar steeds rond half 9 naar bed te brengen maar ze wilt gewoon niet slapen. Ik ben benieuwd wanneer ik mijn avonden weer een beetje terug krijg
Sorry, maar hier was dat bij alledrie pas rond de 5 maanden
Hier zijn ze 4 maanden en we beginnen nu een soort van ritme te krijgen overdag. Maar in de avond is echt totaal wisselend. Ze kunnen al om 7 uur in bed liggen, en op een slechte avond pas rond half 10. Dit is wel echt pas sinds een maandje. Daarvoor zaten we de hele avond met wakkere babyās.
Ik weet niet meer precies, maar zeker nog niet met 2 maanden.
Ok het is dus normaal haha. Dat is al een geruststelling. Ik hoop dan maar dat het een beetje vanzelf komt, dat ritme.
Met 5 maanden ongeveer ging ze rond 19:00 naar bed. Nu met bijna 7 maanden is het tussen 19:00/21:00. Soms wil ze nog langer knuffelen en wordt het iets later.
@Mies K vanaf ongeveer 3,5 Ć” 4 maanden. Ik weet het ook niet exact meer maar hij is nu bijna 5 maanden en gaat al heel wat weken elke avond rond dezelfde tijd naar bed. Half 8 starten we met het naar bed gaan. Als hij echt moe is doen we de snelle variant en anders wat uitgebreider en dan ligt hij er om 8 uur in.
Super! Dank je wel:-)
Ik ben nu 26 weken zwanger en de kleine begint dus nu ook flink te bewegen en nu zag ik in mijn zwangerschapsapp een āschopjestellerā maar als ik die wil gebruiken moet ik voor de app betalen. Ik kon zo snel geen andere gratis apps vinden met deze mogelijkheid.
Dus mijn vraag is vooral: heb ik dit echt nodig? Mijn zwangere brein zegt natuurlijk van wel, maar ik maak graag gebruik van jullie input voordat ik iets ga aanschaffen wat eigenlijk geen toegevoegde waarde heeft.