Nou verschonen vindt ze dus nooit een probleem daar wordt ze altikd rustig van en gaat lekker brabbelen.
Maar o wee als ik iets over dr hoofd moet trekken of haar armpjes in mouwtjes moet stoppen
Broekjes 0 probleem
Nou verschonen vindt ze dus nooit een probleem daar wordt ze altikd rustig van en gaat lekker brabbelen.
Maar o wee als ik iets over dr hoofd moet trekken of haar armpjes in mouwtjes moet stoppen
Broekjes 0 probleem
Mijn baby is bijna 7 maanden en zij draagt nog steeds een lange mouw romper en nu een winter slaapzak. Geen pyjama. En onze meid van 2 draagt ook een lange mouw romper en een winter slaapzak.
Pas met 2,5 jaar als ze niet meer de slaapzak gebruiken, dragen ze een pyjama hier bij ons.
Ons meisje kreeg met 6 maanden haar eerste pyjama aan onder een mouwloze, dunne slaapzak. Het was toen voorjaar en vroeg warm. Wij zaten dan lekker in de tuin en zij kroop daar ook of zat te spelen op een dekentje. Ik was ook vrij panisch met zonnebrand smeren dus dat kwam ook wel eens op de kleertjes. Ik vond het dan fijn dat ze een schone pyjama aan kon na het badje. De kleertjes vond ik dan “te vies” voor in bed maar kon ze dan best nog een dag aan voor thuis/in de tuin.
In principe is het pas ‘nodig’ als ze uit een slaapzak gaan, zoals @Saturnus schrijft. Dat is bij 2/3 jaar . Tot die tijd is het hoogstens voor comfort. Maar als ze overdag zachte comfi kleertjes dragen, is het prima om ze daar ook in te laten slapen. Gaat vooral om dat comfort in bed
Die voetjes zijn zo leuk, maar niks voor mij. Ze hadden allemaal grotere voeten dan die voetjes van die pakjes.
En wat @Tessa zegt comfort is belangrijk. In mijn hoofd heb ik het nu ook meer over een tweedelige pyjama. @Velvetbetty
Wij zijn begonnen met andere kleding savonds toen hij ging tijgeren. Toen vond ik de kleding van overdag te vies om in bed aan te houden. Eerst deed ik gewoon schone normale kleren aan en sinds kort pas een pyjama. Dat is vooral omdat de normale kleertjes er zo snel doorheen gingen.
Ik heb twee heel schattige pyjama-achtige pakjes gekregen, maar meneer heeft lange benen en niet zo’n groot bovenlijf dus ik heb gewoon de voeten eraf geknipt
Wij hebben zo’n klote trap in huis (in Y haar slaapkamer) waarvoor ik tot op heden geen geschikt hekje voor heb kunnen vinden. Je raadt het al, Y stond net op de eerste trede, dus ik ben een beetje in ‘paniek’ omdat ik nu zsm iets moet hebben voor die trap. Iemand tips/ideeën?
Een haardhekje dan? Hebben wij ook overwogen voor onze open trap in de huiskamer. Bij ons viel de onderste trede nl ook nog eens buiten de trap, waardoor je pas een hekje op de 2e trede kunt bevestigen. Uiteindelijk gekozen voor een traphekje vanaf de 2e trede, omdat ik zo’n haardhekje iets te lomp vond in de huiskamer.
Ah, dat is misschien wel een goed idee! Dankjewel!
Nu dochter twee is moeten we 2 keer per dag tandjes poetsen ipv 1 keer. Maar we vergeten dat dus heel vaak sochtends. Ik kan echt aan alles denken, zelfs vitamine d. Maar sochtends werkt mijn hoofd blijkbaar niet. We hebben al een bekertje met tandpasta en tandenborstel op het aanrecht gezet in de keuken maar dat zie ik niet. Heb alleen maar oog voor het koffiezetapparaat smorgens
Haha, dat snap ik. Voor het koffiezetapparaat dan maar? Zodat je geen koffie kan zetten zonder het in je handen te hebben… alhoewel ik het dan voor elkaar zou kunnen krijgen het ernaast te zetten en dan te vergeten😂
Ja zou kunnen dat ik dat ook flik
Plank voor de eerste paar treden timmeren?
Ik weet niet of het nog bestaat, maar vroeger had je ook zoiets als Duplo (ook van Lego), maar dan voor kleinere kindjes, Primo heette het geloof ik.
Welke slofjes hebben jullie baby’s ?
Ik hoor veel over lodger slofjes ?
Yes, ik zweer bij Lodger slofjes
Ja hier ook Lodger’s!
Maak van plakband (van dat semi transparante, wat je makkelijk weer kunt verwijderen, de letters PAPA en plak die op een wit vel. Laat dat je kind lekker verven op dat vel en haal, als het een beetje droog is die plakband letters weg. Dan heb je een kunstwerk met papa erop
Werkt ook goed voor oma’s of met hartjes of… Vul maar in. I knutselen met m’n kind
Sinds ik kinderen heb, zijn cadeaus voor opa’s en oma’s zoooveel goedkoper geworden