Tips, ervaringen & aanraders

Jaaaa die je om 2 hoekjes van het zitplankje schuift en waar je het tuigje dan aan vast haakt. Duizendmaal dank alvast!

@Bathwater die hele triptrap is eigenlijk overpriced haha

Ja, absoluut. Maar dat tuigje ging me toen echt te ver haha.

Ja! Net maar even besteld. Nachtlampje wat hopelijk dan ook genoeg licht geeft voor de nachtelijke voedingen :slightly_smiling_face:

1 like

Wanneer gebruik je dat tuigje dan? Klimt I eruit? :scream:

Mijn man wordt volgende week 30 en ik zou graag samen met E. iets voor hem knutselen. E. is bijna 11 maanden. Ik heb al een x met hem gevingerverfd, dat was wel leuk, maar ik zoek eigenlijk naar andere leuke ideetjes. Hebben jullie tips?

Verkopen jullie wel eens babykleren ?
Op marktplaats verkoopt het dus echt niet ? Iemand tips :joy:?

Als ze straf heeft :smiling_imp:

Weet nog niet of ze eruit gaat klimmen, Masey deed dat wel altijd. Dan draaide je je om en zat ie bovenop de tafel.

1 like

Hahaha omg wat een boefjes! Dm eens op ig wat foto’s van I :heart_eyes: alsjeblieft :kissing_heart:

1 like

Haha ik heb geen idee, ik heb zelf niet echt iets met Nijntje en kende de hele lamp nog niet.

@Saturnus Hallo, doen jouw kids dat niet dan?? Ik heb al een paar keer complete Ninja skills uit de kast moeten toveren omdat hij opeens bovenop die tafel zat :fearful:

@Maison We hebben een verkooptopic hier op het forum (Verkooptopic zw/k) wat je nog zou kunnen proberen. Ik heb er wel pas 1 ding in verkocht haha, maar je weet maar nooit. Verder inderdaad Marktplaats, facebookgroepen uit je omgeving en wat ik veel zie is via Instagram (maar ik heb het idee dat je daar wel redelijk wat volgers voor moet hebben
)

1 like

Haha! Ik ben wel voor 10 blij met de aankoop :grin:

1 like

Merkkleding verkoop ik via Marktplaats of via een tweedehandskledingwinkel voor kinderen.

Hahaha jawel en elke keer als het gebeurt dan denk ik ‘tuigje kopen’. Maar ik doe het nooit en dan zijn ze 2 jaar en zitten ze zonder dat witte ding op de stokke.

2 likes

Mijn toekomstbeeld dit. :joy:

1 like

Heel stom misschien, maar onze kleine draagt nog gewoon de kleding in bed die ze overdag aan had. Zo moest het in het zieke huis, maar inmiddels houdt ze zichzelf prima
op temperatuur. Ze draagt dan vaak een rompertje , broekje of legging en trui. in bed draagt ze wel een inbakerdoek nog erom heen. Is het nodig om een pyama overal te kopen? En doe je daar dan iets onder?

Een pyjama is pas nodig als ze iets ouder zijn en de kleertjes echt vies zijn ah einde vd dag (bijv door kwijlen enzo). Dan doe je een romper, daarover een pyjama en dan in een slaapzakje.

3 likes

Bij ons ook hoor! Tenzij ze echt een jurkje oid aanhad die dag.
Ik vind het voor haar fijn als ze zowel overdag als snachts zachte kleding aanheeft die eventueel makkelijk aan en uit kan en ik merk aan haar dat ze omkleden eeecht niet fijn vindt dus dan is dat ook een fijne oplossing!

Zou ook niet weten waarom je savonds iets anders aan zou moeten trekken als je kidnje nog klein is nog nergens nasrtoe gaat zoals opvang

2 likes

Etos sensitive billendoekjes. Mijn zoontje heeft een gevoelige huid en hier nergens last van. Ook vaak goede aanbiedingen.

1 like

Vanaf welke leeftijd zou je dat aanraden?

Ja omkleden of verschonen als ze moe is vind die van mij ook niet leuk.