Inmiddels is J 20 weken (echt, waar blijft de tijd?) en hebben we vaste favoriete adresjes voor verschillende soorten kleding. J is een lange baby met vooral lange benen, en een redelijk slanke romp.
Rompertjes: Zeeman en C&A. Soms Hema maar dat wisselt. Perfecte pasvorm voor J en fijn materiaal.
Broekjes: Lidl
Truitjes: Hema, Lidl
Kleding van H&M vind ik vaak heel leuk maar ze vallen vaak kort bij J. Zelfde geldt voor Zeeman, de rompers zijn gek genoeg goed maar truitjes en broekjes vallen allebei kort. Ze kan kleertjes van die merken dus vaak niet zo heel lang aan helaas.
Truitjes en broekjes van C&A vind ik ook leuk, maar vallen ook vaak kort bij J. En bij sommige truitjes is het gat voor het hoofd soms wat krap. Mijn kind heeft een redelijk fors hoofd.
Met de broekjes van Lidl bedoel ik dit model want ze hebben verschillende soorten:
De band aan de bovenkant is flexibel en kan je omslaan. De broekjes zijn lekker lang, zacht en comfortabel. Door de boordjes aan de onderkant blijven sokken beter op hun plek zitten. Ze zijn er in tig kleuren en motieven en zijn echt mijn favoriete broekjes geworden.
Oh en ze blijven goed in de was en lekkage uit de luier gaat er heel goed uit!