Zijn centimeter tabellen voor
Hier ook altijd en eeuwig Lodger slofjes!
Wat @Anna88 zegt! Hoewel die Lodgers op maanden gaan. Die newborn maat heeft K tot iets over de 3 maanden gepast. Hij is nu 4,5 mnd en ik heb nu de slofjes voor 3-6 maanden, die zitten prima!
Oké top! & @Anna88 Thanks! Ik Was ook op zoek naar lekkere slofjes voor M voor als ie in de draagzak zit
Sokjes van bambino (kruidvat) al geprobeerd? Onze dame van 3 maanden krijgt al sinds het begin alles uit in no time, zelfs sokjes die over de knie gaan maar die niet. Die met het dunne randje (zitten er 3 in een setje) krijgt ze wel iets losser, maar niet uit en die 2 met het dikke randje blijven echt goed zitten.
Ja die hebben we. In het voorjaar zijn we gestopt met hem sokken aan doen, omdat hij snel zweetvoetjes had en ze toch altijd uit trok. Nu is hij bijna 10 maand en heeft dus al maanden niets aan zijn voeten gehad. Paar keer geprobeerd toen het wat kouder was afgelopen dagen, maar hij moet er niets van weten.
Wat ik bij alle vier baby’s gedaan heb, is in de wintermaanden een maillot aan doen en dan de romper overheen dicht. Dan hadden ze geen koude voeten als ze op de grond bezig waren oid. En kon er niks uitgetrokken worden. Als we weg gingen dan deed ik een broek aan en extra slofjes als ze in de draagzak gingen.
Ik ben op zoek naar een fijne app om slaapjes en voeding bij te houden. Wie weet een fijne?
Ik had BabyTime, die vond ik wel fijn! Ben alleen net gestopt omdat ik merkte dat ik meer op de app ging letten dan op m’n kind. Dan dacht ik: je moet weer naar bed, het is 1,5 uur geleden! Terwijl hij nog niet echt moe was. Dat is mijn valkuil, had ik bij mijn plantenapp ook al
Houden jullie iets van een dagboek bij voor je baby? Ik merk dat ik af en toe denk: de tijd gaat snel! En dat ik wil dat ze later weet hoe ik over deze periode dacht, maar ik heb net even zitten zoeken en al die boekjes zijn zo tuttig? En eerlijk, ik zie mezelf ook niet met de hand schrijven, maar ja, wat moet ik dan? Een e-mailadres aan maken en daar naar toe mailen ofzo?
Ik ben in een word document aan het typen totdat ik de juiste vorm vind. Ik vind de meeste invulboeken niet heel leuk en lastig om bij te houden.
Mijn idee nu is om voor elk jaar een foto boek te maken en nu per maand bij te houden wat we allemaal doen en hoe het gaat met ons 3e. Dan kan ik dat ook in dat boek verwerken als herinnering
Ik houd handgeschreven dagboekjes bij. Een voor m’n vriend (hij gaf me met onze eerste kerst een dagboek, om onze avonturen in vast te leggen), een voor J. en sinds afgelopen week ook voor de baby op komst.
Mijn moeder en schoonmoeder hebben dit ook allebei gedaan en aan ons overhandigt toen ik zwanger was van J. en ik vond dat zó’n waardevol en mooi kado, dat ik toen besloot dat ik dat ook voor mijn kinderen wil.
Ik hou deze bij vanaf z’n geboorte. Heb ook een e-mail adres waar ik wat foto’s en soms wat berichten naartoe stuur Oh heb ook nog een ander invulboek, maar daar loop ik keihard in achter want heb nog niks over z’n 2e levensjaar opgeschreven haha
Ik ben op de helft afgehaakt met mijn zwangerschapsdagboek, maar schrijf een keer in de zoveel maanden een brief voor dr
Ik heb dit boek, is voor je kindjes eerste 5 jaar. Eerst een pagina per maand en daarna gaat ‘ie door per jaar. Met ruimte om nieuwe skills op te schrijven, grappige momentjes etc. En foto’s!
Die wil ik in een mooie ‘memorybox’ doen straks met ook de eerste pakjes, mooie knutsels, straks tandjes etc etc.
Ik heb deze.
Daar schrijf je wekelijks wat in.
En kun je ook volplakken met foto’s.
Oh hier waren die Lodger sloffen binnen 1 tel uit. Ze snapt met 10 maanden helaas te goed hoe klittenband werkt. Zo zonde want ze zijn best duur
Je bent niet de enige hoor
Ik heb t negen maanden zwanger boek niet eens volgemaakt, terwijl ik vet over tijd was en dus tijd zat had
Jammer, vrees dat L ze ook niet gaat laten zitten dan.
@Mhysa Hier nog zo’n faalhaas, vergeet dat steeds om bij te houden of ik schuif het voor me uit en dan ben ik natuurlijk alles alweer vergeten.