Ik las je username als pindasaus :’) moest echt 3x lezen voor ik zag dat er echt iets heel anders stond haha!
Haha, ik las jouw post en dacht: “huh? Staat dat er niet dan?”
HAHAHA! Het is een plantensoort. Wilde eerst een andere naam die ik op EGF had maar die was ineens bezet hier (WIE O WIE?!) dus toen keek ik rond in m’n woonkamer naar al m’n plantjes en werd het deze.
Oehhh let the speculaties begin!
OMG dit had ik ook!
Ik had echt een heel grote klit op mijn achterhoofd haha. Zo lang geborsteld de volgende dag.
Ik dacht echt: wat heb ik gedaan, als een of andere exorcist met mijn hoofd zitten draaien.
Dit ja. Verpleegkundige ging me ook uitlachen omdat ik probeerde mijn haar aan de kant te krijgen tijden het persen. Ik wilde ze eigenlijk kammen maar dat mocht ik niet? Terwijl ik me echt onprettig voelde. Volgende keer ga ik pas richting ziekenhuis met ingevlochten haar.
Jaaaa en ik had tegen mijn vriend gezegd dat hij wel thuis kon slapen. Dus toen moest ik het zelf
doen, kreeg ik nog arm spierpijn ook #tezielig
@Peyton Raar he! Toen ik na het douche mijn haren wou kammen zei ze: komt zo wel. Toen had ik het in een knot gedaan en geen erge meer in gehad.
Klinkt wel als een lieve kraamhulp! En als je zoontje afgevoerd moet worden is dat natuurlijk ook heel erg emotioneel!
Ah ik vind dit echt heel mooi!!
We hebben vandaag de intake gehad bij de kinderopvang. Volgende week voor het eerst een hele dag erheen. Zal de eerste lange keer zijn dat ik haar wegbreng. Super spannend.
Heeft iemand tips voor de (hoeveelheid) spullen die ik mee kan geven?
Ik moet nog naam stickers bestellen omdat haar naam op van alles moet. Maar hoe doe ik dat met haar speen?
Ook slapen ze daar in een slaapzakje. Wat voor een slaapzakje slapen kindjes nu in? Met/zonder mouw? Katoen? Of dikker?
Mijn zoontje is 16 maanden en helemaal gek van blokjes stapelen, torens bouwen etc. Maar heb het idee dat hij daar een beetje op uitgekeken is. Is Duplo al leuk voor zijn leeftijd? Of hebben jullie andere tips?
Bij mijn zoontje krijgen ze alles van het Kdv behalve speentje die ligt gewoon in zijn bakje, zonder naam erop. Ik zou een slaapzakje zonder mouwen doen, het is daar altijd zo warm.
Bij ons hebben ze kleine afsluitbare bakjes met z’n naam erop bij de opvang voor spenen.
Leuk! Mijn baby heeft het altijd zó leuk op de opvang! Maar hij is ook gewoon echt zo’n drama queen die gek is op aandacht haha.
Ik heb zo’n klein lief rugtasje voor hem en daar doe ik zijn drinkfles in (met naamsticker), een setje schone kleding, slaapzakje en zijn speentje aan zo’n soort knuffeldoekje. Rugtasje gaat daar in een vaste bak dus daar leggen ze dan ok zijn speentje denk ik in, daar zit idd geen sticker op.
Oh ja en slaapzakje is hier nu nog gewoon zo’n standaard slaapzak van de Hema zonder mouwtjes. Is nog warm zat nu, zeker met een trui / shirtje met lange mouwen er onder. Dat draagt 'ie hier in bed ook nog gewoon.
Dubbelpost maar de zoon van een vriendin vond / vindt Smartmax echt te gek.
En dan dus vooral de ‘standaard’ bouwsets, niet al die dieren en auto’s enzo.
Bij onze opvang vroegen ze ook op een boekje zodat ze het een en ander op kunnen schrijven. Maar anderen gebruiken weer bijv een app.
Wij geven een setje schone kleren, slaapzakje (hier een Swaddle Up), fles en speen mee. Alles met stickers van goedgemerkt (kortingscodes online te vinden wsl) en we hebben een speenkoord waar hun naam in verwerkt zit dus dat is ook herkenbaar.
Bij de opvang waar ik werk hebben alle kindjes hun eigen bak. Daarin kan dan een tas met schone kleren, een slaapzak zonder mouwen en evt een knuffel/speen waar ze mee slapen Speen kan ook in een speenbakje, dan hoeft er geen naam op en ligt hij ook niet los in de bak. En bij flesvoeding ook een fles meegeven (Weet niet of dit bij elke opvang nodig is)
Het verschilt een beetje per opvang of je een slaapzak zelf mee moet nemen of dat ze die daar hebben, veel ouders vinden het bij ons fijn om hem zelf mee te nemen elke week!
Toevallig ik ook vandaag! Eerste dag is pas over twee weken want we gaan eerst op vakantie
Ik ben echt zo benieuwd hoe ze het gaat vinden (en hoe ik het ga vinden…)
Toen wij boven nog wat formulieren moesten invullen heb ik haar heel dapper al afgeven. en daarna beloofd dat ik de komende 3x niet stiekem voor het raam kom liggen (aangezien ik nog niet ga werken maar het contract wel al ingaat).
Had nooit verwacht dat ik zo erg zou zijn