Ik vind die van Sigikid altijd heel leuk!
Little dutch heeft hele mooie, rustige
Van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Hoop zo dat jullie eerste knuffelmoment heel bijzonder was! Super knap gedaan!
Vraagje, ik wil de witte tripptrapp stoel bestellen. Is hij een beetje schoon te houden? Of uit praktische overwegingen maar beter de zwarte bestellen?
Sterkte! Maar vooral ontzettend gefeliciteerd. Hopelijk zijn jullie beide snel thuis.
Nee hoor, een witte hou je net zo schoon.
Ik denk ook wel dat je een witte net zo makkelijk schoon houdt.
Wat zijn aanrader voor kinderbeveiliging op lades? Magneten?
De witte is zoals hierboven aan gegeven goed schoon te maken. Hier zit er een babyset op en die was aan de achterkant wat stoffig/zwartig geworden. Ik heb die voor het eerst in 1 a 1,5 jaar los gehaald en schoon gemaakt (nat doekje en dan droog maken met een droge doek. Op de set staat dat ie in de vaatwasser kan) en toen was ie weer netjes. Denk dat je dat niet zo snel ziet bij een zwarte babyset.
Er is nu korting op veel producten bij de Prénatal. Ik heb wat kleding en andere producten gekocht
Iemand tips voor een fijne autostoel? M’n kind zit nu nog in een maxi cosi maar denk dat we wel naar die 1+ groep van autostoeltjes kunnen maar ze moet voor zover ik het lees op internet nog wel achterwaarts vervoerd worden. Dus zoek een stoel die zowel achterwaarts als later voorwaarts kan maar zie door de bomen het bos niet meer. Helllp.
Wij hebben de maxi Cosi axissfixx plus volgens mij. Mega duur maar kan zowel voor als achteruit… Moet wel zeggen dat wij haar al vooruit vervoeren sinds we dat ding hebben en toen was ze een maand of 10.
Prenatal heeft nu korting op de Stokke stoel!
Thnx! Ja daarom! Heb gewoon de witte besteld, mocht hij erg vies worden dan moet ik maar veel poetsen
Wie heeft een leuk speel(goed)idee voor een bijna anderhalf jaar oud kind? Obsessies momenteel zijn auto’s/machine’s en alles wat draait ( van klokken tot wielen). Anderzijds wil ik hem ook wat anders aanbieden. Hij heeft wel wat speelgoed in zijn bezit zoals ballen, knuffels, duplo, blokken, een grote vrachtauto, loopfiets, grimm’s regenboog en wat houten dieren maar merk dat hij zich snel verveelt. Ik bied hem elke week 5 stukken speelgoed aan en wissel om, maar dan nog heb ik het idee dat hij overal wel op uitgekeken is. Houdt ook niet van bouwen met blokjes etc.
Iemand een leuk idee? Ik koop graag duurzaam of via MP!
Ooh goeie tip! Ga zo eens kijken.
Gefeliciteerd!
Ik weet niet of je zo een isofixbase hebt voor je maxicosi, want daar past alleen de maxicosi pebble op. Anders moet je ook een andere base aanschaffen.
Ooo wat een leuke! Geen idee dat ze daar rompers hadden… Denk niet dat ze er in maat 80+ zijn…
Ze hebben idd tegenwoordig een kleide afdeling met babyspullen!