18-19-20 september is er 20% korting bij puckababy met de code PUCKADAYZZZ
Hebben jullie een warmtelamp boven de commode? Onze commode staat op onze slaapkamer waar het best fris is. Hij staat ook niet ver van een groot raam af, dus het kan daar best fris worden. Op de badkamer verschonen is hier geen optie helaas. Vind het heel overdreven voelen, maar is misschien wel heel lekker?
Hier nooit gehad en ook erg koud bovenā¦ Heb niet het idee dat ze er ooit echt last van hebben gehad? En anders verschoonde ik ze beneden of op waskussen in de badkamer!
En vaak als je account aanmaakt krijg je nog 5 euro extra korting !
Nee onzin
Ik heb al gezocht op het forum, maar kom er toch niet helemaal uit.
Ik ben opzoek naar schoentjes/slofjes die fijn zijn als je kindje gaat staan/lopene. Ook die hij op het Kdv aan kan en die hij niet te snel uit kan trekken. Hebben jullie tips?
Ik zag al lodger voorbij komen, zijn die fijn?
Dat ziin hele fijne slofjes voor in de maxi cosi en met kruipen enzo! Zit wel anti slip onder maar verder geen zool ofzo
Ja ik twijfel heel erg of met een zooltje beter is of echt slofjes met antislip. Mijn zoontje heeft heel snel koude voetjes dus steeds blote voetjes is geen optie en sokken is te glad. Hij zit nu in de fase kruipen en gaan staan. En hopelijk straks wat stapjes.
Bobux
OkƩ top dachten wij ook al, maar wilde het even checken haha
Misschien de dikke sokjes van prenatal met anti-slip? Wij hebben dat bij S gebruikt en daarna eerlijk gezegd goedkope sloffen van Zeeman met een zooltje erin.
Ja slipstop shoes, maar die heb ik voornamelijk in de zomer gebruikt! Ze gebruikt ze nu ook als we naar monkey town gaan of met water spelen in de tuin! En op strand enz. Ik ben fan haha
Weet niet of het hier thuis hoort in dit topic maar, wie heeft er ervaringen met inleiden dmv een ballonkatheter?
Ik ben nu 40 weken + 3 dagen, vandaag gekeken of ik gestript kon worden, maar helaas niet. De gynaecoloog zei dat later deze week strippen ws ook niet ging werken, want er was nog geen ontsluiting. Ik kan nu kiezen om maandag de ballon in te laten brengen, of te wachten en eventueel woensdag bij de normale controle weer te kijken naar de tussenstand en eventueel strippen.
Ja mijt vertel wat wil je wetennnn
Ik ben met 38 weken ingeleid met een ballon! Deed overigens geen pijn. Om 09:00 werd hij ingebracht en rond 17:00 viel hij eruit! Toen zijn mijn vliezen gebroken en begonnen de weeen. Het voelt wel een beetje gek en je hebt snoeren tussen je benen lopen, maar verder viel het mij dus alles mee.
Deed het pijn? Ik heb wat dingen gelezen over weeen stormen en dat het dan langer zou kunnen duren? Is het aan te raden of wat zouden jullie adviseren?
En ben je toen in het ziekenhuis gebleven of eerst naar huis gegaan?
Nee vond het echt geen pijn doen, het is idd wat gek om met dat touwtje uit je te lopen hahaha.
Ik zou heel goed naar jezelf kijken: wil je echt niet meer zwanger zijn, trek je het niet meer en wil je het kind er sneller uit dan zou ik het gewoon proberen. Anders kan je altijd nog wachten tot ze je kunnen strippen.
Ik had zelf ballon met al een beetje ontsluiting en volgende dag bevalling dmv weeopwekkers, dus kan je niet aangeven hoe het zit met weeƫn storm. Kan me niet echt voorstellen dat dat nou zo in verband staat met de ballon, die zorgt er alleen ff voor dat je baarmoedermond gaat irriteren waardoor je ontsluiting op gang komt. Dat is tot 3 cm ongeveer en dan heb je nog geen weeƫn storm volgens mij.
Ohja meestal ga je gewoon naar huis, je zal als het werkt wat menstruatiekramp krijgen. Ik was sws in ziekenhuis ivm hoge bloeddruk
Ik heb ook een ballon gehad omdat ik uiteindelijk medisch ingeleid moest worden. Alleen de plaatsing vond ik vervelend want had nog maar halve cm ontsluiting. Van alles erna niets gevoeld. Na 24 uur was de ballon eruit, ook niets van gevoeld. Het is bedoeld om je lichaam een zetje te geven zodat de bevalling op gang komt. De volgende dag had ik maar 1,5 cm erbij. Niet echt geslaagd.
Idd wat @Baratheon zegt, haha.