Tips, ervaringen & aanraders

Hahaahh mijn dochter ook, vreselijk. Peeaaas Peeas i like to eat my peeas, yes yes yes hahaha.

2 likes

Qua luiers gebruik ik alles! Ah, Etos, Kruidvat. Vaak eigen merk. Zoontje had wel een poos dat hij veel doorlekte en toen werkte pampers premium protection goed.

Ja echt vreselijk :joy:

Dat de urine dwars door de luier gaat en de kleinste plasjes al lekkage geven. Maar zie dat jij andere ervaringen hebt :blush:

Hebben jullie gebruik gemaakt van (gratis) babydozen? Ik zie best veel aanbod, maar heb het idee dat ik het meeste niet zal gebruiken en weer weg zal gooien. Dat vind ik hartstikke zonde (+ al het afval). Wat is jullie ervaring?

Op die manier! Nee, daar heb ik geen last van. Ga morgen wel even bij de kinderarts vragen over de invloed van de luiers.

Je moet bij veel ook je gegevens opgeven en je wordt nog heel lang daarna platgebeld door aanbieders van tijdschriften, verzekeraars en andere aanbieders.

2 likes

Ik heb een zo’n doos aangevraagd, bij Prenatal. Ik heb al geen herinneringen meer aan wat erin zat, dus echt indruk heeft het niet gemaakt, het was volgens mij vooral veel reclame. De andere boxen heb ik daarom niet meer aangevraagd.

1 like

Dit dus @Fredje + je mailbox overstroomt ongeveer 2 jaar lang. De kortingscode voor Center Parcs die er altijd in zit, kan je ook online vinden :joy:. Ik heb het bij mijn 1e gedaan en er heel lang spijt van gehad. Wat een spam ellende :joy::joy::joy:

2 likes

Echt he! Ik moest zelfs vragen om meer, want er lagen nog maar 4 pakken en moest er minimaal 5 hebben. (En het liefst 10 :rofl: :see_no_evil:)

1 like

Ik vond die van kruidvat wel leuk! Kleine verpakking luiers, wasgel en nog een tube zinkzalf geloof ik, in een stevige shopper. Die van Etos vond ik echt niks, allemaal kortingsbonnen waar je niks aan hebt en veel plastic.

1 like

Dank je wel. Thank God voor dit forum voor een beetje afleiding en aanspraak :blush:

Dat klinkt wel leuk, ga ik die misschien halen!

@Bathwater, @Cactuss en @Tessa: thanks! Daar was ik al bang voor, haha. Laat ik het verder lekker zitten en koop ik gewoon wat ik écht nodig denk te hebben.

2 likes

Welke draagdoek raden jullie aan? Ik wil er een die ik gelijk kan gebruiken en het liefst niet te duur.

Ik heb een rekbare bam+boe doek!

1 like

Er is online dikke vette korting op babykleding bij de Lidl. Broekjes voor 2 euro, 5 rompers voor 5 euro enzo

3 likes

Ik zie nu dit:

https://www.lidl-shop.nl/LUPILU-Baby-draagdoek/p100258161

Weet niet of t wat is, maar is maar €19

Ik heb een draagdoek van de lidl en vind hem best fijn! Wel is hij veel lekkerder geworden na wassen en strijken, in 't begin best stijf.

2 likes

Thanks voor de tips @Boppie en @Unquestionable

Krijgt/heeft Hema er sinds kort niet eentje? Die was ook niet zo onwijs duur!