Pampers premium protection is onze favoriet
Pampers premium protection vind ik erg zacht voor de billetjes. Bij luierinfo even checken waar ze het voordeligst zijn
Of de Kruidvat luiers!
Pampers voor de nacht. Etos of dm drogist voor overdag !
En broekjes vind ik dus echt verschrikkelijk. Lekken snel door en alles moet continu uit. Maar dat is meer vanaf maat 4. Ik snap die broekjes echt niet. Behalve als ze zindelijk worden.
Grappig ik vind dat die van de lidl snel naar plas ruiken
Ja broekjes zijn handig met zindelijk worden. Verder onhandig inderdaad want alles moet uit en weer aan.
Tip: Pampers Premium Protection zijn nu in de aanbieding bij de Plus. 5 pakken voor € 25 (=50%) ook maat 3 enzo. Die zijn niet zo vaak goedkoop te vinden.
Nope nope, hierop ga je 17 verschillende antwoorden krijgen . Het is ZO persoonlijk! En ook nog afhankelijk van je kind want bij de 1e zweerde ik bij Pampers, de 2e kreeg zo vaak luieruitslag in die luiers? Bij hem zweerde ik bij Etos. En nr 3 is echt een derde kind want die krijgt gewoon een luier om die in de aanbieding was
Hahaha, dat is ook zeker zo!
Onzekerheid denk ik. Lang leve de samples in de blije doos e.d.
Nog niet genoemd, maar wij hebben luiers van Zwitsal. Werkt hier goed tegen luieruitslag en kunnen veel absorberen. Nooit gelek ‘s nachts.
Echt? Ik heb hier zoveel horror over gelezen dat ik me elke keer afvraag hoe lang ze nog verkocht zullen worden. Maar misschien zijn ze verbeterd.
Ook nog niet genoemd: ik ben een paar maanden geleden van Pampers Premium Protection naar Huggies overgestapt. Prima luier, valt wel wat groter dan pampers.
@Tessa inderdaad! Thuis in Nederland gebruikten wij de eerste weken pampers, maar daarna beviel kruidvat veel beter. Nu niet meer in Nederland dus maar weer overgegaan op pampers, maar die zaten te ruim rondom de benen en een maat kleiner was echt te klein. Nu gebruiken we huggies, die bevallen goed. Toevallig zijn we nu op vakantie en pampers gekocht, nu passen ze alweer wat beter.
Ik ben benieuwd, wij hebben net een maandbox pamper premium gekocht via een aanbieding. Hopelijk zitten ze dan een beetje goed!
En hopelijk komen we daar dan snel achter, ben inmiddels 40 weken + 2 dagen en mijn geduld raakt op en de harde buiken houden maar niet op…
Ahhh ik leef met je mee, zo kut als je er helemaal klaar mee bent. Heel veel sterkte deze laatste dagen, hoop dat je snel kunt knuffelen!
Pampers premium protection, heb veel andere geprobeerd maar ze lekt dan altijd door.
Ahh thanks voor de tip! Gelijk 10 pakken halen, maat 3 of groter is inderdaad zelden in de aanbieding.
Hahaha dat heb ik ook gedaan zondag.
Hahahah voel me altijd zo iemand van die Amerikaanse show met die coupons. Als ik weer met dozen vol luiersdoekjes of handen vol met pakken pampers naar de kassa loop
Mag ik vragen wat? Dochter heeft veel last van blaasontstekingen, maar heb nog nooit aan de luier als eventuele dader gedacht.
Wij gebruiken die van AH, met de beertjes erop. Ze lekt bijna nooit door, ik vind ze ideaal en ook betaalbaar.