Wij hebben een cybex priam, heel fijn maar totaal niet klein op te vouwen. Dus niet aan te raden met een kleine auto
Ontzettend bedankt voor alle reacties betreft de kinderwagen. Dat wordt eerst uittesten en dan waarschijnlijk ook veel te veel andere spullen meenemen in zo’n grote babywinkel. Kan mij daar nu al op verheugen!
Bedankt voor alle reacties. Ik denk dat we het eerst maar bij de pan houden, mochten we het toch missen als de kleine er is dan is het zo besteld.
Hahaha bereid je maar voor! We kwamen om te kijken voor een kinderwagen, die we gelijk maar kochten. En namen ook gelijk een autostoeltje en een Isofix mee.
En als het aan de verkoper lag, had ie ons ook nog een babykamer aangesmeerd, gelukkig wist ik wat dat betreft al heel goed dat ik geen kant en klare kamer wou. Want anders…
Ik heb een Joolz, zo blij mee! Ik vind het alleen wel jammer dat hij snel krast en lelijk word. Mijn dochter word in januari 2 en ik gebruik hem nog regelmatig. Hij doet het nog perfect en ik heb hem echt veel gebruikt. Wel aan de prijzige kant, maar het geld dubbel en dwars waard!
Wel even kijken welke flessen je wil gaan gebruiken. Dr. Browns mogen niet uitgekookt worden. Al denk ik niet dat t erg is als je de fles zelf uit kookt, maar het rubber gaat poreus worden en dan lekt de fles heel erg. Heeft ons 3 flessen gekost bij schoonmoeder die stug bleef uitkoken in een pan.
Goede tip, dankje!
Wat iedereen hier zegt. Wij hebben getest en uiteindelijk via Marktplaats een Joolz aangeschaft. Super fijn, alles er op en er aan, en voor een fijne prijs.
Hoi, nieuw in dit topic, maar ik klets graag mee
Wij hebben een Joolz en een kleine auto. Het past, maar ik moet de wielen van de wagen eraf halen, wat bij de Joolz heel eenvoudig gaat. Daarnaast neemt het zitgedeelte minder ruimte in dan de reiswieg. Dus dat scheelt ook. De reiswieg deden we op de achterbank.
En mocht je er gevoelig voor zijn: een Joolz levert tweedehands nog best een aardig bedrag op, een Mutsy veel minder.
Volgende vraag, ik raak in de “ik wil alles in huis hebben”-stress.
Luiers, welk merk bevalt jullie goed?
In kesteren schijnt een hele grote te zitten.
Wij hadden op wat kleding en kruik na niks ongepland extra gekocht. Ik was na die info over kinderwagen en dat bestellen helemaal gaar.
Wel mooie aanbieding uiteindelijk bij het bestellen kwamen een parasol, luiertas en bekerhouder erbij.
Ik heb echt alleen maar pampers premium protection.
Ik ook! Gebruik daar nu de broekjes van. Mijn zoontje lekt nooit door en heeft nooit luieruitslag gehad.
Sinds wanneer gebruik je de broekjes? Ze zit hier nu nog in maatje 3 (10 mnd)
Ook de pampers premium protection. Op het kdv gewoon de kruidvat. Die werken ook prima, maar voor de nachten minder goed
Mijn zoontje is nu 2, sinds hij in maat 4 heeft. Denk dat hij 18 maanden was. Hij heeft nu nog steeds maat 4.
@Kameleon hier ook Pampers premium protection. En sinds mijn zoontje op zn buik slaapt ‘s nachts de luierbroekjes (babydry) van pampers op aanraden van wat dames hier!
Wij hebben luiers van de DM. Merk geen verschil met pampers. We hadden een proefverpakking van de Etos, maar die vond ik niks
Lidl! Super tevreden.
Heb het idee dat ik dit iedereen aansmeer
Heb ook Pampers en Etos gebruikt, maar vond die luiers snel naar plas ruiken.