Wat vinden jullie de fijnste broekjes voor kids?
J (maat 80) is lang en heeft lange benen. Vaak zijn broekjes aan de korte kant. Lidl valt groot, maar zit soms te ruim om de middel. Iemand tips?
Wij hebben een kindje met voorkeurshouding voor rechts. Maar in dat geval zou je het bedje andersom op kunnen maken.
Ik heb niks gehad aan broekjes van de Wibra omdat ze veel te lang waren. Misschien is dat wat.
Oh wat een goed idee! Ik heb geen Wibra in mijn dorp maar heb wel begrepen dat daar leuke kleertjes zijn. Had er nu voor broekjes niet aan gedacht.
Dank voor de tip, ik zal de Wibra gaan checken!
Daar werd ik ook wel voor gewaarschuwd. Tip was om bedje dan andersom op te maken. Hier had alleen de middelste een lichte voorkeurshoudibg, die heeft een tijdje in zoān zijslaapkussending geslapen.
Ja waarschijnlijk wel indd. Ligt misschien ook aan de plaats op de āsnijtafelā
Zara zou ik juist afraden! Hier een zoon met lange dunne benen. Qua zachte leggings zit Noppies altijd goed. En spijkerbroeken van Name it zijn ook echt skinny (wel duur maar blijft wel mooi).
Ik heb binnenkort een genderreveal en wil een kleinigheidje meenemen. hebben jullie tips?
Gewoon een leuk kleinigheidje van Hema! Sokjes, rompertje, spaarpotje, knisperboekje, rammelaartje.
@Unquestionable @Mhysa Grappig, ik heb ook wisselende ervaringen met Zara. Het ene valt groter dan verwacht, het andere kleiner. Andere merken zoals HEMA, Zeeman en Lidl vind ik wel redelijk consequent in hun maatvoering.
Maar ik zal Zara ook weer eens gaan proberen qua broekjes!
Iemand tips voor slaaptrainers of nachtlampjes met tijdschakelaar of ook maar ietssss waardoor mijn dagen iets later kunnen beginnen en mān zoontje van 2+ niet om 10 uur 's ochtends alweer klaar is voor zān dutje
Geen ervaring maar ik zag zoān slaaptrainer in de aanbieding bij de Lidl voor ā¬15
Next en Name it hebben lange/smalle broeken.
L draagt Zara in maat 80 en dat zit goed qua lengte en heeft een Noppies broekje in 74 die ik echt een stuk om moet slaan. Dat Noppies broekje zit ook veel smaller om zijn benen dan andere broekjes.
Het klinkt wel logisch hoor, dat als ze goed aankomt je je geen zorgen hoeft te maken. Dat heeft er toch wel mee te maken dat ze goed eet? Klinkt heel logisch wat je vroedvrouw zegt denk dat je je geen zorgen hoeft te maken.
Zolang ze aankomt zou ik me geen zorgen maken. Kan maar zo zijn dat ze over een poosje zo ineens weer goed drinkt, was bij ons ook geen pijl op te trekken.
Wat vinden jullie nou van die loopstoelen? Mijn schoonvader is fysiotherapeut en die zegt heel stellig āja, slecht voor de heupen, blablablaā maar ik denk dat ze het zĆ³ leuk gaat vinden. Ze wil niets liever dan even staan maar het lukt gewoon nog niet. Is het echt zo erg om haar een paar minuten per dag in dat ding te laten?
Zoals bij alles denk ik āmet mateā. Loopstoeltjes, niet ergonomische dragers, slechte schoenen, zitverkleiners als ze niet goed kunnen zitten etc etc. Ik geloof niet dat een paar minuten per dag zorgt voor een verkeerde stand van een bot ofzo. Maar goed,
Die waarschuwingen zijn er niet voor niks dus zou wel max 5-10 minuten per dag aanhouden.
Ik kreeg van iemand de tip om een wollen dekentje te kopen, omdat dat beter voor de temperatuurregulatie van de baby schijnt te zijn dan katoen. Nu heb ik een leuk dekentje gevonden, maar dat mag alleen met de hand worden gewassen. Is dat nou handig met een baby? Iemand ervaring mee?